Bekijk volle/desktop versie : de mooiste huwelijks-eis:'ik wil dat we 1 kind adopteren'



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2017, 08:01
Ik ben zo trots op jullie jongens en meisjes maar op dit gebied ben ik beetje boos .

In 2012 waren er 3 vondelingen (weeskinderen )gevonden in een overwegend marokkaanse buurt in belgie.
1 van de laatste jaren waren er meer dan 20 binnenlandsadopties en de helft ongeveer van de kids kwam terecht in adoptiegezinnen met twee vaders . ..laten we dit(adopteren) van ze leren .
Uit nederland adopteren . (Het zijn wezen plus ons buren )
(Pleegouderschap is gratis)voegde een zuster toe .
http://Www.kind.nl.
Wil je uit belgie adopteren? http://Www.kind en gezin. Be
Steunpunt adoptie vzw (stichting)
078151327 .
http://Www.Steunpunt adoptie. Be.
Wil je iemand die Arabisch spreekt en je hierbij helpt of ken j iemand die dat wil ?Islamitischweeshuis@gmail.com.


(Een vrouw kwam bijna even gelijktijdig het paradijs binnen als mohamed saws (een teken van superioriteit)en toen vroeg hij aan Gabriel xwie is deze vrouw?x Gabriel antwoordde: ze heeft haar kinderen opgevoed ).

06-04-2017, 09:14


Of desnoods een tijdelijke opvangouder worden

06-04-2017, 11:34
Is ook mooi. Ook al kan je zelf kinderen krijgen.
In cha Allah wordt het adopteren ook makkelijker gemaakt.

06-04-2017, 14:45

Citaat door kajol4life:
Of desnoods een tijdelijke opvangouder worden

Ja zeker. ...dit is bij ons gemeenschap minder vanzelfsprekend. Helaas. .
Weet je 1 van de dingen die een echtpaar /verloofden met elkaar als team /eenheid versterkt is aan een belangrijk project samen werken ...
aan andere kids werken geeft het een romantisch tint....heb je nog een doel dat je samen bindt.

Citaat door somaya7:
Is ook mooi. Ook al kan je zelf kinderen krijgen.
In cha Allah wordt het adopteren ook makkelijker gemaakt.
Vanuit nederland en belgie adopteren lijkt me niet zo moeilijk...natuurlijk moet er een test komen maar dat is in t belang van de kids.

06-04-2017, 17:30


Dat ze kijken of je geschikt bent als ouder snap ik wel. Maar ik bedoel meer kinderen adopteren uit de oorlogsgebieden.
Die dus een wees zijn geworden.

06-04-2017, 17:34
jullie zijn dom.

06-04-2017, 19:56

Citaat door somaya7:
Dat ze kijken of je geschikt bent als ouder snap ik wel. Maar ik bedoel meer kinderen adopteren uit de oorlogsgebieden.

Prachtige ondertekening.
Die dus een wees zijn geworden.

Als je dat graag wilt en het lukt niet kan je ook een wees uit nederland of belgie adopteren ..ze zijn soms ook afkomstig van moslimouders...plus ze zijn ons buren ..


Citaat door KERSEN_TAART:
jullie zijn dom.
Als je ook erbij zegt waarom dan ben ik je dankbaar.

06-04-2017, 20:02
Beetje gek om homo's te vergelijken met hetero's. Een homo-stel kan geen kinderen met elkaar krijgen, vandaar dat ze adopteren. er is in hun geval geen andere keus.

06-04-2017, 20:20
Zoals het het recht is van een arme om financieel geholpen te worden.
Zo is het ook het recht van een kind om in (ouderlijk emotionele)warmte op te groeien.

Als hun ouders overlijden of ze verstoten hun kids of ze zijn niet in staat om die kinderen opte vangen dan zijn wij het de beschaving/menselijkheid verplicht om ze op te vangen.

Of in een thuis of adopteren.

Homos hebben hun motieven en jij kan ook andere motieven bedenken als je maar wil. ..de wil is er niet in ons gemeenschap. ...
Ps hoe je andere kids behandelt zullen andere je kids behandelen.

06-04-2017, 20:24
Mensen moeten eens ophouden alsof adopteren appeltje eitje is. Er komt ZOVEEL bij kijken en kost klauwen vol geld, het is niet iets wat je gewoon ff zo besluit te doen en een winkel in kan lopen, kiest een kind uit en loopt de zaak uit met een kind en een garantiebon. Adoptie aanmoedigen, absoluut, maar hou aub op met te doen alsof het zo gedaan is en kan.

06-04-2017, 21:07

Citaat door Born-confused:
Mensen moeten eens ophouden alsof adopteren appeltje eitje is. Er komt ZOVEEL bij kijken en kost klauwen vol geld, het is niet iets wat je gewoon ff zo besluit te doen en een winkel in kan lopen, kiest een kind uit en loopt de zaak uit met een kind en een garantiebon. Adoptie aanmoedigen, absoluut, maar hou aub op met te doen alsof het zo gedaan is en kan.

Vertel! Hoeveel kost het? Ik had het over adopteren uit belgie en nederland .
Is het moeilijker of makkelijker dan een kind baren?

Citaat door KERSEN_TAART:
laat maar

07-04-2017, 00:17

Citaat door Sami_:
Vertel! Hoeveel kost het? Ik had het over adopteren uit belgie en nederland .
Is het moeilijker of makkelijker dan een kind baren?

Jij weet duidelijk niet waar jij het allemaal over hebt en iedereen die serieus met jou een gesprek voert is nog gekker dan dat jij bent, dus ik ga daar niet eens aan beginnen. Fijne nacht

07-04-2017, 05:42



Citaat door Born-confused:
Mensen moeten eens ophouden alsof adopteren appeltje eitje is. Er komt ZOVEEL bij kijken en kost klauwen vol
[QUOTE=Born-confused;132320035]Jij weet duidelijk niet waar jij het allemaal over hebt en iedereen die serieus met jou een gesprek voert is nog gekker dan dat jij bent, dus ik ga daar niet eens aan beginnen. Fijne nacht
Je vertelde dat het klauwen vol geld kost dan is mijn vraag niet meer dan logisch .

Moet ik het kind tot aan je deur brengen?

Nadat ik die vraag aan je stelde kon je een ongeloofelijk grote bijdrage leveren aan deze zaak/kids door slechts 1telefoontje te plegen en daarna ons te informeren .je mocht ons lerares zijn en in plaats daarvan ga je mij aanvallen .
Ps moslims kunnen bijvoorbeeld een (weeshuis /weeskinderen)potje /fonds op poten zetten om ook mensen te financieren die wel willen maar economisch te zwak zijn om te adopteren.

Probeer van deze ervaring van net te leren...mensen die je willen helpen lijken soms op mensen waar je op neer moet kijken.

09-04-2017, 11:22
Ben je een feministe?
Wil je vechten voor vrouwenrechten?
Goedzo
Begin bij de meest kwetsbare vrouwen! De vrouwen die op het punt staan om geboren te worden (laattijdig zwangerschap )maar wieeens leven wordt ontnomen omdat ze (ineens )ongewenst zijn of omdat de gezins situatie een nieuwe wending neemt etc.

10-04-2017, 19:07
Islamitisch gezien is dit best lastig. Vooral het mahram-gedeelte als je een jongen adopteert die je niet hebt gezoogd.

Pagina's : [1] 2 3