Bekijk volle/desktop versie : Wie is er maar Maleisië geweest?



Pagina's : [1] 2 3

01-04-2017, 09:06
Sallaam dames,

Wij hebben onze reis nu als volgt uitgestippeld in Maleisië. Zijn er nog andere plekken die we gezien moeten hebben tijdens ons verblijf? Hotels zijn al gereserveerd, maar die 4 nachten in KL kunnen nog wel gewijzigd worden. We gaan midden Juli in sha Allah pas.

We komen Snachts aan dus aan onze eerste dag niet veel.

2 nachten Kuala lumpur
5 nachten Langkawi
4 nachten Kuala lumpur
4 nachten Perhentian Island
1 nacht Kuala lumpur

We hebben maar 16 nachten + 2 dagen vlucht.

01-04-2017, 10:53


13 uur vliegen plus tijdsverschil van 6-7 uurtjes... Als je daar aankomt heb je al een week nodig om bij te komen joh.

01-04-2017, 11:01
Voor degene die in de zomer willen gaan. Nu boeken. Wij hebben vorige week geboekt en goedkoopste tickets zijn echt vanaf 840 euro. Kaal en alleen vliegtickets.

01-04-2017, 12:53
Die vier dagen KL zou ik taman negara malaca en cameron high doen. Kl is niet zo boeiend drie dagen is voldoende

01-04-2017, 12:55


Vanuit malaca kan je ook naar Singapore maar je hebt je hotels al vast staan.

01-04-2017, 13:09
Ja ik wil zo graag ook shoppen in KL etc. Die markten ook op daar etc.

Want eerste twee dagen is vooral bijkomen van de reis en alles.

Tamam negara en cameron ga ik ff googlen. Nee hotels van 4 dagen KL zijn nog niet betaald, kan nog gewijzigd worden tot juni.

01-04-2017, 13:10
Singapore vind ik niet zo bijzonder eigenlijk. Beetj Dubai achtig.

01-04-2017, 13:12
Ik ben ook Dubai fan haha. Nee bedoelde Singapore doen na je reis in Maleisië

01-04-2017, 13:23
Thailand. Is maar kortr afstand vanuit Maleisië

01-04-2017, 16:04
Wij zijn vorig jaar geweest.

Cameron Highlands en Taman Negara zou ik zeker niet overslaan.
Verder kun je vanaf malacca naar Singapore, ook heel erg leuk.

01-04-2017, 16:06
Oh ik lees nu pas dat je nog net geen 2,5 week gaat, dan zou ik niet al te veel plekken nemen nee, want je bent toch aardig wat tijd kwijt aan het reizen binnendoor.

Hotel aanrader in kuala Lumpur is Metro 360. Betaalbaar, erg schoon en heerlijk ontbijt en goede locatie.
En Tuna bay Island resort in perhentians. Perfecte locatie aan het strand.

Zes nachten Kuala Lumpur is wel veel trouwens. Het is leuk maar voor hooguit drie dagen. Er valt op shoppen en wat plaatselijke attracties en bezienswaardigheden niet heel veel te doen/zien.

01-04-2017, 16:10

Citaat door Shopverslaafde:
Oh ik lees nu pas dat je nog net geen 2,5 week gaat, dan zou ik niet al te veel plekken nemen nee, want je bent toch aardig wat tijd kwijt aan het reizen binnendoor.

Hotel aanrader in kuala Lumpur is Metro 360. Betaalbaar, erg schoon en heerlijk ontbijt en goede locatie.
En Tuna bay Island resort in perhentians. Perfecte locatie aan het strand.

Zes nachten Kuala Lumpur is wel veel trouwens. Het is leuk maar voor hooguit drie dagen. Er valt op shoppen en wat plaatselijke attracties en bezienswaardigheden niet heel veel te doen/zien.
Tuna bey was vol voor 29 aug t/m 2 aug. Wij zitten er naast in Suhaila palace, was niks meer anders.

01-04-2017, 16:16



Citaat door Lepidoptera:
Tuna bey was vol voor 29 aug t/m 2 aug. Wij zitten er naast in Suhaila palace, was niks meer anders.
Als je nog kan annuleren, doe het! Oprecht advies, want een stel die we daar hebben leren kennen verbleef daar en het is echt niet aan te raden. Ben er binnen geweest. Locatie is ook perfect, maar de kamers zijn heeeeel basic en erg klein. Het is er bloedheet, airco is er niet, geen tv, geen koelkast. Zonde van je geld.

01-04-2017, 16:29
Ik ken iemand die is overleden door bacterie in het eten daar en het is m fataal geworden.
Is heel snel gegaan, hij stierf in het ziekenhuis aan een hartstilstand.

Hij was 22.

01-04-2017, 16:39

Citaat door Shopverslaafde:
Als je nog kan annuleren, doe het! Oprecht advies, want een stel die we daar hebben leren kennen verbleef daar en het is echt niet aan te raden. Ben er binnen geweest. Locatie is ook perfect, maar de kamers zijn heeeeel basic en erg klein. Het is er bloedheet, airco is er niet, geen tv, geen koelkast. Zonde van je geld.
Echt? Was ook geen super goedkoop bedrag ofso voor vier dagen!
We hebben voor 4 nachten 300 euro betaald. Enkel slapen dus.

Pagina's : [1] 2 3