Bekijk volle/desktop versie : Hahaha! Argentinie staat achter met 2-0 tegen Bolivia ZONDER Messi!



28-03-2017, 23:31
Zonder Messi is Argentinië niks!
Van Bolivia hoor je gewoon te winnen.

Nu wachten op huilende Realblood Nina Sanders en Celtic met ze domme logica, die telkens dingen verzint.

28-03-2017, 23:41


Wallah ik begrijp Argentinie niet..ze hebben genoeg goede aanvallers om de wedstrijd te winnen maar ze worden gewoon afgeslacht in La Paz ....ik weet dat het moeilijk is om im La Paz te winnen..ze spelen op 4000 meter hoogte maar dat is geen excuses ....Argentinie heeft 1 van de beste elftal te wereld maar toch doen ze het slecht...ze zijn teveel afhankelijk van Messi

28-03-2017, 23:45
Daar verloren ze laatste keer MET Messi 6-1 dus dan is 2-0 zonder Messi een vooruitgang

28-03-2017, 23:46

Citaat door LaasteGeruchten:
Wallah ik begrijp Argentinie niet..ze hebben genoeg goede aanvallers om de wedstrijd te winnen maar ze worden gewoon afgeslacht in La Paz ....ik weet dat het moeilijk is om im La Paz te winnen..ze spelen op 4000 meter hoogte maar dat is geen excuses ....Argentinie heeft 1 van de beste elftal te wereld maar toch doen ze het slecht...ze zijn teveel afhankelijk van Messi
Zeg dit maar tegen huilende Realfans zoals Celtic en Realblood. Die verzinnen telkens dingen en weten ook dat Argentinië Messi is.

28-03-2017, 23:46


Laatst nog van Brazilië verloren met 3-0. Messi speelde toen ook.

Geen smoesjes. Ze zijn helemaal niet afhankelijk van Messi.

28-03-2017, 23:48
Messi op belangrijke wedstrijden staat ie er niet finale mist ie ook een penalty haha

28-03-2017, 23:50

Citaat door Tranquilo_:
Messi op belangrijke wedstrijden staat ie er niet finale mist ie ook een penalty haha
Maar dan is het ineens ''Zijn teamgenoten werken niet goed mee''

Hoe je het ook verzint, Messi is nooit slecht of op iets te betrappen.

28-03-2017, 23:59
Realblood meisje Nina Sanders. Gewoon je mond houden. Jij hebt geen verstand van voetbal alleen verstand van onzin topics plaatsen op onzinhoekje zoals je telkens onzin verkondigt.

29-03-2017, 00:00
Messi is niet Argentinië. Accepteer het.

29-03-2017, 00:04
Jij ziet duidelijk dat Messi Argentinië is.
Ik weet niet hoeveel bewijzen jij nog nodig hebt door je Realbril.
Ga ga topics openen op onzinhoekje. Daar ben jij alleen goed in, over voetbal praten moet je niet doen. Daar heb jij geen verstand van.

29-03-2017, 02:28

29-03-2017, 12:13
Messi is Messi en Argentinië heeft heerlijke spelers. Messi is slechs een pionnetje van Argentinië.

Messi is in staat om Argentinië bij de hand te nemen maar heeft dat op cruciale momenten laten liggen.

Hij heeft 4 finales verkloot voor Argentinië. Wat je nu kan concluderen is de Argentinië in het Messi tijdperk de beste is van alle losers.

En uit bij Bolivia mag je verliezen. Dat is geen drama.

Jammer dat ik je niet hoor over het gedrag van Messi. Hij is geschorst doordat hij met zijn gedrag anderen beledigt.

Hij heeft waarschijnlijk tegen de assistent scheidsrechter geroepen dat hij 1000 keer meer verdiend dan hij. Voorbeeldig gedrag van Messi.

Hij moet gewoon zijn bek houden en doen waar hij goed in is. Scoren!!!