Bekijk volle/desktop versie : cateraar van den Adel - Amstelveen?



Pagina's : [1] 2

03-05-2005, 09:54
Salaam,

Weet iemand wie de catering verzorgt bij Partycenter van den Adel in Amstelveen?

Alvast bedankt!

03-05-2005, 13:15


Nee nee lieve meid,

Een marokaanse man die bij de saladetraiteur werkt in Amsterdam Oost. Die verzorgt het eten en is een geweldige en zeer gewaardeerde marokaanse kok. Hij werkt in de keuken van Salon van den Adel in Amstelveen.

Suc6!
Groetjes

03-05-2005, 13:17

Citaat door LinaKea:
Nee nee lieve meid,

Een marokaanse man die bij de saladetraiteur werkt in Amsterdam Oost. Die verzorgt het eten en is een geweldige en zeer gewaardeerde marokaanse kok. Hij werkt in de keuken van Salon van den Adel in Amstelveen.

Suc6!
Groetjes

indd.. dit had ik ook begrepen

en k kan je op een briefje meegeven dat het eten verrukkelijk is.. echt..

03-05-2005, 13:27
Salaam Amirak,

Het eten is NIET van Noeha maar wordt geleverd door Abdel een Marokkaanse kok die werkt bij de Saldetuin in Amsterdam Oost. Toen mijn vriendin ging trouwen heb ik haar met heel veel dingen geholpen, we kregen van van den Adel proefschalen mee om alles te proeven en te zien. Het eten smaakte goed, de salades zagen er prachtig uit. Wat ik heel goed vindt is dat het eten onder hygienische omstandigheden in de keuken van de saladetuin wordt gemaakt. Je hebt dus de zekerheid dat er niet wordt geknoeid en gerommeld. Van den Adel neemt hier 100% alle verantwoordelijkheid voor. Je kunt ook het eten proeven. Je moet gewoon ff bellen met die Turk van Van den Adel. Aardige en behulpzame man.

03-05-2005, 18:46



Citaat door farah007:
Salaam Amirak,

Het eten is NIET van Noeha maar wordt geleverd door Abdel een Marokkaanse kok die werkt bij de Saldetuin in Amsterdam Oost. Toen mijn vriendin ging trouwen heb ik haar met heel veel dingen geholpen, we kregen van van den Adel proefschalen mee om alles te proeven en te zien. Het eten smaakte goed, de salades zagen er prachtig uit. Wat ik heel goed vindt is dat het eten onder hygienische omstandigheden in de keuken van de saladetuin wordt gemaakt. Je hebt dus de zekerheid dat er niet wordt geknoeid en gerommeld. Van den Adel neemt hier 100% alle verantwoordelijkheid voor. Je kunt ook het eten proeven. Je moet gewoon ff bellen met die Turk van Van den Adel. Aardige en behulpzame man.
Inderdaad ben het helemaal mee eens, Als je ziet waar sommige marokkaanse cateraars hun eten maken op balcons e.d.

03-05-2005, 19:32
jaah het eten is echt verukkelijk jahmmieeeeeeeeee

03-05-2005, 21:32
Ik heb hele andere ervaringen met die man van van den Adel. Het eten was niet te eten, maar dat komt misschien wel omdat de bruidegom zelf voor het vlees heeft gezorgd.
Maar ook als er extra gasten komen, zoals bij ons (marokkanen) altijd gebeurd, wilde hij niet eens extra tafels en stoelen open klappen terwijl de eigenaar van de Tulp in Zaandam, de tafels al voor je open klapt voordat je de kans krijgt om ernaar te vragen.

En persoonlijk vind ik de Tulp in Zaandam een veel mooiere zaal. Met een hele hoge plafon en een mooi balkon, mooi versierd met spiegels en mooie gordijnen en alles in mooie lichte kleuren. En je mag ook nog eens zelf je catering uitzoeken. In van den Adel krijg ik het echt benauwd altijd door die donkere kleuren.

03-05-2005, 23:31
Weet je waarom hij dan niet wilde je betaalt per persoon daar.
Dus hoe meer tafels en stoelen hoe meer geld hij wilt ontvangen

03-05-2005, 23:40
Ik weet dat er bij mijn vriendin ook veel meer mensen waren dan uitgenodigd, en extra stoelen was geen enkel probleem.

04-05-2005, 09:25

Citaat door farah007:
Ik weet dat er bij mijn vriendin ook veel meer mensen waren dan uitgenodigd, en extra stoelen was geen enkel probleem.
inderdaad ik heb me bruidloft daar gegeven (april), geen enkele probleem om extra tafels neer te zetten, die man van de adel heer dulda (turkseman) is aardig en erg behulpzaam en geeft je alle advies die je maar nodig heb en het eten zag er erg lekker en goed uit.ik zou zeggen ga langs en vraag naar proef dan oordeel je zelf..

boessa

04-05-2005, 09:26

Citaat door Kwebbel_24:

indd.. dit had ik ook begrepen

en k kan je op een briefje meegeven dat het eten verrukkelijk is.. echt..
ahlan meid hoe is het?
lekker was het he

04-05-2005, 11:10

Citaat door Ghizlane76:
ahlan meid hoe is het?
lekker was het he
Hai Hai.. jaa hier gaat het allemaal prima. Druk druk druk druk he..

Nee echt. Het eten was echt verrukkelijk.. heerlijk. Heel netjes gedaan ook .. we hebben gevochten om die Scampi’s


en jij ..hoe is het met jou

04-05-2005, 11:16



Citaat door Kwebbel_24:
Hai Hai.. jaa hier gaat het allemaal prima. Druk druk druk druk he..

Nee echt. Het eten was echt verrukkelijk.. heerlijk. Heel netjes gedaan ook .. we hebben gevochten om die Scampi’s


en jij ..hoe is het met jou
ik mail je op je werk

xxxxxxxxxxxx

04-05-2005, 12:02

Citaat door nouhaylaaa:
jaah het eten is echt verukkelijk jahmmieeeeeeeeee

04-05-2005, 16:00
Heeft iemand de telefoonnummer van de kok 'Abdel'?

alvast bedankt!

Pagina's : [1] 2