Bekijk volle/desktop versie : Kuzu en Azarkan komen op voor de moslims bij Pauw.



Pagina's : [1] 2

25-03-2017, 00:58
[video=youtube;SrMEq3dakg0]https://m.youtube.com/watch?v=SrMEq3dakg0[/video]



http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/03/tunahan-kuzu-voelt-zich-geraakt-door-uitspraken-erdogan-maar-weigert-er-afstand-van-te-nemen/

25-03-2017, 01:02


STRIJDERS!! Moge Allah jullie belonen Kuzu en Azarkan.

Enige wat ik minder vond was dat Kuzu een beetje meeging met die Pauw over Erdogan. Wij staan 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Alles klopt tot op het laatste puntje.

(Extra: ik vond Azarkan een nog hardere strijder dan Kuzu bij deze video. Respect.)

25-03-2017, 01:10
Uitgebreide video:

[video=youtube;p6zEGvpYgpA]https://m.youtube.com/watch?v=p6zEGvpYgpA[/video]

25-03-2017, 01:13
Prestatie cijfer:

Kuzu: 4

Azarkan: 10

Had toch echt meer verwacht van Kuzu. Wel blijf ik respect tonen tegen Kuzu omdat die geen hand gaf aan de Israelische terreur jood Netanyahu.

25-03-2017, 01:33



Citaat door vatibo:
STRIJDERS!! Moge Allah jullie belonen Kuzu en Azarkan.

Enige wat ik minder vond was dat Kuzu een beetje meeging met die Pauw over Erdogan. Wij staan 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Alles klopt tot op het laatste puntje.

(Extra: ik vond Azarkan een nog hardere strijder dan Kuzu bij deze video. Respect.)
"Wij staan 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Alles klopt tot op het laatste puntje."

Jij staat misschien 100% achter Erdogan.
Maar Kuzu niet meer. Die vind de uitspraken van Erdogan feitelijk onjuist...

ps.
Heb jij de video wel bekeken?
Want uit je reacties is dat niet helemaal duidelijk.
Of je hebt hem niet begrepen.

25-03-2017, 01:36
Gelukkig nam Azarkan de woord over. Hij sloeg ze allemaal knockout. Hij is de Mike Tayson van Denk

25-03-2017, 01:44
Ik word echt gek wnr die Kuzu zegt " het raakt me" "ik denk aan wat mathijs en stefan"

FOCK MATHIJS EN STEFAN EN HUN HELE FAMILIE

25-03-2017, 01:54

Citaat door vatibo:
Ik word echt gek wnr die Kuzu zegt " het raakt me" "ik denk aan wat mathijs en stefan"

FOCK MATHIJS EN STEFAN EN HUN HELE FAMILIE
HAHAHA,


Je hebt nu dus pas die video bekeken...


Eerst een grote mond opzetten, en daarna pas weten waar je het over hebt...

Dat plaatst deze comment natuurlijk wel in perspectief.
"Wij staan 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Alles klopt tot op het laatste puntje."


25-03-2017, 01:58

Citaat door Al-Mahdi:
HAHAHA,


Je hebt nu dus pas die video bekeken...


Eerst een grote mond opzetten, en daarna pas weten waar je het over hebt...

Dat plaatst deze comment natuurlijk wel in perspectief.
"Wij staan 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Alles klopt tot op het laatste puntje."

Nee ik had de video al bekeken. Ik vond/vind die kuzu slecht presteren.

Wij , dus de achterban van Denk staat 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Maar die kuzu reageert alsof die bang is ofzo. Maar die Azarkan is een strijder. Ik ben echt benieuwd naar de clashes die binnenkort aankomen tegen Wilders. Azarkan tegen Wilders die wil ik zien.

25-03-2017, 02:02

Citaat door vatibo:
Nee ik had de video al bekeken. Ik vond/vind die kuzu slecht presteren.

Wij , dus de achterban van Denk staat 100% achter elke woord die Erdogan heeft geuit. Maar die kuzu reageert alsof die bang is ofzo. Maar die Azarkan is een strijder. Ik ben echt benieuwd naar de clashes die binnenkort aankomen tegen Wilders. Azarkan tegen Wilders die wil ik zien.
Als wilders op zijn nummer worst gezet geniet ik ook altijd !

Als achterban van Denk mag gerust achter de uitspraken van Erdogan staan.
Zoals duidelijk uit de video is geworden, staat Denk niet achter die uitspraken.

25-03-2017, 02:07
Kuzu en Azarkan staat er wel achter wat Erdogan zei alleen die kuzu reageerde als een pussy. Ik dacht even is er een zionist in zijn lichaam gegaan ofzo wtf. Maar die Azarkan hij sloeg ze allemaal hard K.O.

Azarkan for President.

25-03-2017, 02:26
No comment.

[video=youtube;31dZgDQYQds]https://www.youtube.com/watch?v=31dZgDQYQds[/video]

25-03-2017, 02:44



Citaat door vatibo:
Kuzu en Azarkan staat er wel achter wat Erdogan zei alleen die kuzu reageerde als een pussy. Ik dacht even is er een zionist in zijn lichaam gegaan ofzo wtf. Maar die Azarkan hij sloeg ze allemaal hard K.O.

Azarkan for President.
Hoe oud ben jij?
Ik heb respect voor jouw passie maar je moet nog veel leren.
Niet heel DENK noch alle DENK stemmers staan achter alles wat Erdogan zegt.

Je kunt pro Erdogan zijn, maar dan nog zou je moeten opvallen dat niet alles wat hij zegt klopt.
Maar ik vrees dat ik te maken heb met een puber, dus ik kan je er nog niet op veroordelen.

25-03-2017, 12:16
Respect voor Azarkan. Brengt de gedachten van Marokkaanse jongeren feilloos over. Je ziet islamofoob Pauw diep koken van binnen. Ook respect voor Pechthold en Klaver die dit geluid tijdens hun campagne ook meerdere malen hebben laten horen.

25-03-2017, 12:31

Citaat door Morrokito:
Respect voor Azarkan. Brengt de gedachten van Marokkaanse jongeren feilloos over. Je ziet islamofoob Pauw diep koken van binnen. Ook respect voor Pechthold en Klaver die dit geluid tijdens hun campagne ook meerdere malen hebben laten horen.
"Respect voor Azarkan"

Ik hoop ook meer van deze man te zien,
hij is niet van "mijn" partij, maar ik denk wel dat hij veel potentieel bezit.

Ik zal hem zeker volgen!

Pagina's : [1] 2