Bekijk volle/desktop versie : Wat Zou Jy Doen..?



02-05-2005, 23:26
Salaamu Aleikoem Wa Rahmatullahi Wa Barakatahu,

Mijn vraag aan de dames is:

Wat zou jij doen als jij die keuze nu nog moest maken..?

Eerst je meer verdiepen in de Islam en dan een hoofddoek dragen..?
Of eerst een hoofddoek dragen en dan verder leren over de Islam..?

Maha Salama..

02-05-2005, 23:30


asalaamoe alaikoem,
weet je dame ik zou eerst nagaan waarom ik een hijaab moet dragen, en er een dragen en dan verdiepen in de islam, want wie garandeert jou de dag van morgen zuster?

Ik zou hem dus eerst dragen (ik draag m al alhamdoelillah ) en dan verdiepen, misschien een foute keus maar zo heb ik het ook gedaan

Veel succes nog! Moge Allah ons allen leiden naar het rechte pad, Amien!

02-05-2005, 23:35
selamun aleykum lieve zuster

nou mijn keuze zou alsvolgt zijn inshallah.....
ik zou eerst mijn hijaab dragen zodat ik me kan verdiepen in de islam, want ikw eet verdiepen in de islam zal niet gelijk in een dag gebeuren.... en met een hijaab om zou ik er een begin aan maken een mooie begin dus...ik zou me niet compleet voelen als ik me zou verdiepen in de islam zonder hijaab..mijn gevoel zou iets missen volgens mij....
en geloof me zuster als jij je wilt verdiepen in de islam zal je zeker doorgaan tot de dood omdat je nooit genoeg weet van de islam.... en ja als je het zo bekijkt waneer komt die hijaab dan ??? en zoals die andere zuster het ook zei wie zegt dat er morgen komt????
VERDIEPEN IN DE ISLAM MET MIJN HIJAAB OM !!!
dat zou mijn keuze zijn geweest (el7amdulilah draag ik mijn hijaab ook)

veel succes meid

wa aleykum selam lieverd

02-05-2005, 23:42
Salaamu Aleikoem Wa Rahmatullahi Wa Barakatahu,

Ik wil jullie beiden bedanken en Masha'Allah antwoorden jullie hebben gegeven..
ik zie dit als een positieve duwtje in mijn rug..

Moge Allah jullie goede daden belonen, en jullie zondes vergeven InsaAllah..


Maha Salama..

02-05-2005, 23:47


walaikoemoe salaam.
Amien zuster de jouwe ook insha Allah. En moge Allah je helpen bij de keuzes die je maakt
insha Allah zul je het goede hiervan inzien en gauw je hijaab dragen, maar zuster je moet weten dat er meer bij komt kijken dan een hoofddoek.
Maar je komt er wel bi'dniellah insha Allah!
Mocht je verder vragen hebben of een extra duwtje in de rug kun je me gerust pm'en...

Asalaamoe alaikoem