Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er marokkaanse ouders die zelfs hun dochter met niet-moslim toelaten



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-03-2017, 17:05

Citaat door BTetouani:
Dat kan er bij mij niet in...
Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
.

21-03-2017, 17:42


Misschien wel, misschien niet

21-03-2017, 17:44
Als je geen deftige moslim bent van marokkaanse kom af, dan kom je men familie niet binnen

21-03-2017, 18:13

Citaat door BTetouani:
Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
Zonde dat het er zo aan toe gaat..



Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet
Oordeel niet zo snel over mensen. Als je diep graaft, kom je verrassende dingen tegen.

21-03-2017, 18:26



Citaat door BTetouani:
Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
Zonde dat het er zo aan toe gaat..



Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet
Dat zie je bij sommige verdwijne maar bij ons nog niet hamdoullah. Maar jah we worden zoals de mensen waartussen we leven

21-03-2017, 18:36
Ik zie 1 optie en das emigreren naar een islamitisch land. En gewoon negeren wat de mensen allemaal zeggen want de mens is meer uit voor geld dan coor het geloof

21-03-2017, 18:54

Ik denk dat ze haar zullen afslachten

21-03-2017, 19:22

Citaat door BTetouani:
Ken zo jongen uit de buurt die drinkt, xtc gebruikt en islam maar achterlijk vindt, altijd had die jaren lang nederlandse exen.
Maar sinds kort zie ik hem met marokkaanse meid, waar die mee zegt plannen te hebben. Dacht echt van WTF
Zo een smeerlap kan zelfs een regelen, maar tegenwoordig worden ouders zelfs voor de gek gehouden. Zou me niks verbazen als die schijn moslim zou zijn, zodat de ouders het maar accepteren.
Zonde dat het er zo aan toe gaat..



Ja maar de voorwaarde dat hij moslim moet zijn dat zie je al verdwijnen, besef gewoon wat de generatie na hun gaat worden.
Essentie moet minimaal zijn iemand is moslim of geloof op zn minst in Allah en zn profeet
Genoeg Anita's met meerdere kinderen van vriendjes die zich bekeren en als Aicha een goed leven leiden. Dus wat bedoel je nou eigenlijk?

21-03-2017, 19:28

Citaat door BTetouani:
Dat kan er bij mij niet in...
Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
ik denk het wel ja niet zo weinig ook.... anders krijgen ze klappen van hun dochters

21-03-2017, 19:46
Geloof ik helemaal niks van.

21-03-2017, 21:51

Citaat door BTetouani:
Voorstander van kafir huwelijk. Doe je goed..


Ja klopt ze zijn enorm verwesterd hier in nederland de nieuwe generatie marokkanen..


Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

21-03-2017, 21:56

Citaat door Tameghnest:
Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
dit klopt wel.

21-03-2017, 22:00



Citaat door BTetouani:
Dat kan er bij mij niet in...
Wetende dat je dochter automatisch datgene zal overnemen van de man.
Zijn er serieus ouders die dit toelaten?
Kan mij niet voorstellen dat er islamitische ouders zijn die het accepteren. Elke islamitische ouder wil dat haar/zijn dochter een goede moslimman huwt. Als dat toch gebeurd dan is het de keus van de dochter. Ouders hebben tegenwoordig weinig te zeggen over de keus van partner van hun kinderen...als ze echt willen dan kan je als ouder weinig tegen doen.

21-03-2017, 23:27

Citaat door Tameghnest:
Verwesterd in Nederland? Heb jij Marokko weleens gezien? Marrakech, Casablanca etc. Daarbij verbleken de Nederlandse Marokkanen zelfs.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt.

21-03-2017, 23:33
Gelukkig zijn we in belgie wat dat betreft nog wat conservatief, maw no muslim, no chance

Pagina's : [1] 2 3 4 5