Bekijk volle/desktop versie : Juventus heeft dit seizoen het hoogste gescoord op de clubcoëfficientenlijst



16-03-2017, 11:23

Citaat:
-

16-03-2017, 12:20


Dani Alves, wat een beest is dat.

Ik respecteer Juventus alleen maar om het feit dat zij met respect omgaan met spelers.

Zo hebben zij Pogba nooit nagetrapt met zijn transfer. Gaan ze respectvol om met gevestigde spelers als Buffon, Alves, Mandukic, pirlo en evra.

Als er spelers weggaan zoals Pogba, carlos tevez en vele gevestigde namen. Ze bouwen netjes verder aan een andere team.

Pavel Nedved die de club trouw blijft in de serie B, nu is hij vice voorzitter (ongelooflijk)

Real Madrid probeert ook op die rit de draad op te pakken. Zo heeft Roberto Carlos een functie. Zidane. Kijk even naar jeugdtrainers en je ziet er genoeg oudspelers rondlopen.

Als je kijkt naar Arsenal. Hebben ze 10 jaar lang Patrick Vieira op het middenveld en hebben ze vele prijzen gewonnen. Gaat hij voor 1 jaar naar city is het daar een clublegende. Wordt hij toegevoegd aan technische staf en mag hij trainer zijn van de satelietclub.
Barcelona die spuugt hun oudspelers uit. Daar kan Dani Alves, FIGO, Ronaldo en David Villa je alles over vertellen.

Zelfs de mijn inziens grootste speler ooit!!! veel respect voor hem!! PUYOL is uitgekotst door Barcelona. Sorry maar als je Puyol uitkotst als clubzijnde dan heb je het bij mij verpest.