Bekijk volle/desktop versie : Eerste telefoon gesprek met een moderne dame..



13-03-2017, 16:56
k leerde laatst een dame ""kennen"", het gesprek ging zo:
Bellende gesprek om iemand te leren kennen, letterlijk zo:



IK: Hallo Goedenavond alles goed met jou?

ZIJ: ALOEEE wie jij bent. ik jou kennen niet.

IK: eeeeh jij bent toch die dame waar ik mee gemaild heb

ZIJ: OOOh ja dat ik ben jaaa shurriee....(Ik dacht echt wat is ditttt???)KAN TOCH NIET WAAR ZIJN

IK: Spreek je geen Nederlands?

ZIJ: Jaaa ik vinden jou ieeegt unee leuke juungen.....(Ik kon niet wachten om op te hangen

IK: Ik dacht echt dat je Nederlands sprak en hier geboren was.....de wereldkaart stond zeker op zijn kop niet waar? , je vertelde me nog dat je HBO economie had afgerond met minimaal een 8 voor "Nederlands""....in Zimbabwe zeker?

ZIJ: Jij wiliieeen trauwen??

IK: Trouwen? Rent er een hond achter je aan....Ben je helemaal gek geworden.. ik spreek je net een minuut...althans spreken is een groot woord, ik luister naar je gerammel.

ZIJ: ikkiee geek neee...Jij vinden mijn niit leeuwk he?

IK: Weet je laat maar, de komende tijd blijf ik wel vrijgezel..is echt niet erg hoor en ik ben ook helemaaaaal niet boos.

ZIJ: Jij nuu weg gaan, niten praaten virder?

IK: Ja ik moet gaan, ik kom wel terug wanneer je verstaanbaar bent en je inburgeringscursus positief hebt afgerond..bslemma en doe rustig aan.

Dit was dus zo een HBO afgestudeerde dame met zeer mooie plannen.
(al die tijd schreef iemand anders die mails naar me toe, zo val je altijd door de mand)

13-03-2017, 17:48


Ik kan niet meer van het lachen amai had deze humor echt wel nodig!!
Je hebt het nog goed vol gehouden ik had meteen gezegd,sorry verkeerd verbonden.

Maar wacht ik lees dus dat al die tijd iemand anders u mailde?!
Terwijl je dacht taxi36 heeft het goed gefisht.
Hahaha iwa hup terug wakker worden in de realiteit.

14-03-2017, 19:18
Ik was erg verliefd geworden via de mail...toen ik haar sprak wilde ik nooit meer het woord ""liefde"" horen.