Bekijk volle/desktop versie : strak en kuis



Pagina's : [1] 2 3 4

11-03-2017, 00:13
hoe kan je strak gekleed zijn en toch de kuise vrouw uithangen?

deze vraag vroeg ik mij vandaag zo vaak af
dat ik maar tot de conclusie ben gekomen dat het één grote façade is

vrouwen die zich strak kleden, kunnen nooit kuise vrouwen zijn!

vandaag was ik in de stad
ik zag zoveel meiden en vrouwen. sommige in groepen en anderen solo
strak gekleed, opgemaakt en door het centrum heen en weer lopen, winkel in en winkel uit.

zo een vrouw weet heel goed dat mannen naar haar kijken en staren en is daar bewust van
dat mannen naar haar geluiden zullen maken en haar zullen aanspreken of naar haar zullen staren en kwijlen
en dat komt puur door haar manier van kleden

sommigen kleden zich zodanig dat je haar bilnaad kan zien, haar rondingen van haar borsten en kont en zelfs haar string kan zien. maar alsnog voelen ze geen schaamte en pretenderen zichzelf als een kuise lady.
zulke vrouwen stellen zich tegelijkertijd "hard to get" op
moeilijk benaderbaar, maken geen oogcontact...kijken zogenaamd recht voor zich uit...
(we weten allemaal dat vrouwen een bredere blik hebben waardoor ze kunnen zien wie naar haar kijkt of niet ook al kijkt ze recht voor zich uit)
niet uit op contacten met het andere geslacht
totaal onschuldig en zijn vooral niet uit op seks
(een vrouw is dus totaal op de hoogte van haar omgeving en wat ze allemaal teweeg brengt)

maar ik vraag mij af:
waarom vrouwen zich zo zijn gaan kleden?

natuurlijk is het zo dat wanneer een man zo een vrouw aanspreekt met haar zal beginnen te daten
dan moet hij haar de hemel in prijzen en alles zeggen wat ZIJ wit horen
hij moet ook op haar spenderen, met haar mee gaan shoppen, uiteten. cadeaus geven etc.
dat is tegelijkertijd een moment waar hij haar belangen kan behartigen
hij kan haar wijsmaken dat zij kuis is, sexy is en uniek is (want dat willen vrouwen graag horen dat ze uniek zijn)
waarna zij zijn lusten vervult ergens in een hotel waar zij ook van zal genieten
want een vrouw is 10 keer geiler dan een man, alleen slaat zij twee vliegen in één klap
terwijl de geile domme man maar geld blijft spenderen om een tijdelijke pussy te bemachtigen
behartigen beiden elkaars belangen zodat het voor een tijdje door kan gaan...that's the game that they play...
het is maar een façade...that sit folks...

conclusie:
vrouwen die zich hard to get voor doen
vrouwen die zich beter voordoen dan dat ze zijn
vrouwen die zich strak aankleden en geplamuurd door het leven gaan
zijn vrouwen die eigenlijk goedkoop zijn voor mannen die bereidt zijn op haar te spenderen.


11-03-2017, 00:17


zo heb ik het nog niet bekeken

11-03-2017, 00:29
Ik kijk altijd strak voor me uit. Mensen staren naar mij gezicht en ik loop door alsof ze onzichtbaar zijn!
Nooit met gebogen hoofd lopen maar borst vooruit en kin omhoog dames!

11-03-2017, 00:31

Citaat door TawhidAwalan:
Ik kijk altijd strak voor me uit. Mensen staren naar mij gezicht en ik loop door alsof ze onzichtbaar zijn!
Nooit met gebogen hoofd lopen maar borst vooruit en kin omhoog dames!
waarom staren ze naar jou dan? naar jouw gezicht?

11-03-2017, 00:55


Dat de huidige moslima er zo bijloopt is de weergave van hoe de huidige moslimman is

11-03-2017, 01:50

Citaat door opzoekers1234:
waarom staren ze naar jou dan? naar jouw gezicht?
Omdat ik mooi ben

11-03-2017, 02:37

Citaat door SheilaLove:
Dat de huidige moslima er zo bijloopt is de weergave van hoe de huidige moslimman is
Je kan niet alles op de man afschuiven. Er zijn er genoeg die het gewoon doen omdat ze hunkeren naar aandacht.

11-03-2017, 02:51
Kwestie van vraag aanbod

11-03-2017, 03:03
Ik heb echt genoeg van mannen die vooral letten op vrouwen wollah je bent ziek in je hoofd geobssedeerd door vrouwen. Besef je niet dat je zielig en ziek overkomt als je in detail kan uitleggen wat vrouwen wel of niet dragen. In het vervolg vooral naar de grond kijken zoals ons geloof ons meegeeft

11-03-2017, 03:18
Mannen die naar haar geluiden zullen maken? Wesh zijn wij hier in het dierenrijk beland ofzo. Echt waar vrouwen Marokkaanse vrouwen moeten dringend hun zonen wat manieren bijleren en respect voor alle vrouwen en niet enkel voor zus, oma moeder of tante!!!

11-03-2017, 03:23
De waarheid, helaas. Moge Allah eenieder leiden. En dames, kom niet jezelf hier prijzen. Woorden zijn niks waard, het gaat om je daden. Vrees Allah & niemand anders.

11-03-2017, 09:12

Citaat door KERSEN_TAART:
zo heb ik het nog niet bekeken
komt ervan als je soms filosofische boeken leest
dan zie je eigenlijk hoe doorzichtig/oppervlakkig het doen en laten van mensen zijn

11-03-2017, 09:13



Citaat door SheilaLove:
Kwestie van vraag aanbod
een persoon hoeft zich niet naar de normen van de markt te gedragen
ik pleit voor zo min mogelijk marktwerking


11-03-2017, 09:14

Citaat door unk:
De waarheid, helaas. Moge Allah eenieder leiden. En dames, kom niet jezelf hier prijzen. Woorden zijn niks waard, het gaat om je daden. Vrees Allah & niemand anders.
respect!
dapper!
en top

11-03-2017, 09:15

Citaat door pezia:
Mannen die naar haar geluiden zullen maken? Wesh zijn wij hier in het dierenrijk beland ofzo. Echt waar vrouwen Marokkaanse vrouwen moeten dringend hun zonen wat manieren bijleren en respect voor alle vrouwen en niet enkel voor zus, oma moeder of tante!!!
niet alleen de zonen
ook de dochters

als je dat niet erkent dan ben jij niet objectief bezig en vooral oneerlijk en zwaar partijdig!

Pagina's : [1] 2 3 4