Bekijk volle/desktop versie : Zouden Marokkaanse mannen 1 dag willen ruilen met hun vrouw? (video)



08-03-2017, 19:06
Zouden Marokkaanse mannen bereid zijn om van rol te wisselen met hun vrouwen voor één dag, ter gelegenheid van de Internationale Vrouwendag?



Lefr360 nam de proef op de som en stelde deze vraag aan enkele mannen in Casablanca:

[video=youtube;Lg4imiQefyA]https://www.youtube.com/watch?v=Lg4imiQefyA[/video]

Youtube link

08-03-2017, 19:44


Antwoord: NEE

WTF IS HET TOCH MET VROUWEN DIE MANNEN WILLEN WORDEn?

08-03-2017, 20:03
Natuurlijk niet.

En wtf is een nationale vrouwendag?? ...gaan de vrouwtjes dan extra hun best doen in keuken en tijdens het huishouden..?

08-03-2017, 20:29
Lijkt me goed als mensen zich in elkaar verplaatsen. Creëert meer waardering voor elkaar. En natuurlijk zijn er ook heel veel mannen die dit helemaal niet nodig hebben omdat ze dit al doen. Wat mij betreft komt er ook een Internationale Mannendag. Internationale Vrouwendag bestaat al zeker sinds 1912. Als je weet hoe ondergeschikt de vrouw aan de man toen was en nu nog is op veel plekken in de wereld, dan lijkt mij dit een goede dag. Zo diep mag de mensheid niet meer zinken. Denk aan gelijke kansen op de arbeidsmarkt, vrij reizen voor Sauoedische vrouwen.. Gelukkig is al een hoop verbeterd en zal dit alleen maar groeien.

08-03-2017, 20:53



Citaat door Celtic.:
Natuurlijk niet.

En wtf is een nationale vrouwendag?? ...gaan de vrouwtjes dan extra hun best doen in keuken en tijdens het huishouden..?
Pfff een kokende vrouw tegenwoordig is even zeldzaam als een blauwe diamant.

08-03-2017, 20:53

Citaat door Relaxed:
Lijkt me goed als mensen zich in elkaar verplaatsen. Creëert meer waardering voor elkaar. En natuurlijk zijn er ook heel veel mannen die dit helemaal niet nodig hebben omdat ze dit al doen. Wat mij betreft komt er ook een Internationale Mannendag. Internationale Vrouwendag bestaat al zeker sinds 1912. Als je weet hoe ondergeschikt de vrouw aan de man toen was en nu nog is op veel plekken in de wereld, dan lijkt mij dit een goede dag. Zo diep mag de mensheid niet meer zinken. Denk aan gelijke kansen op de arbeidsmarkt, vrij reizen voor Sauoedische vrouwen.. Gelukkig is al een hoop verbeterd en zal dit alleen maar groeien.
Typmiepje

08-03-2017, 20:55

Citaat door F40:
Pfff een kokende vrouw tegenwoordig is even zeldzaam als een blauwe diamant.
Klopt
Daarom moet je tegenwoordig kieskeurig zijn,,,sletten moet je negeren

08-03-2017, 20:57

Citaat door Celtic.:
Klopt
Daarom moet je tegenwoordig kieskeurig zijn,,,sletten moet je negeren
Uiteindelijk kies je toch een meisje die bij je familie past.

Tegenwoordig lijken het net delletjes met die hoge hakken alsof ze hun schoonvader een lapdance willen geven.

Om je van te schamen