Bekijk volle/desktop versie : Voedsel dat bereid is door iemand met gelakte nagels



Pagina's : [1] 2 3 4

08-03-2017, 13:04
Hoe lekker het ook eruit ziet en hoeveel moeite en tijd het ook heeft gekost om het voor te bereiden....nee sorry voor mij hoeft het niet...het gaat rechtsstreeks de prullebak in !

08-03-2017, 13:07


Schone en gelakte nagels daar kan ik nog mee leven, maar hoe vaak zie je wel niet mensen met viezigheid onder de nagels die dan het eten bereiden.

08-03-2017, 13:11

Citaat door Theelepeltje:
Schone en gelakte nagels daar kan ik nog mee leven, maar hoe vaak zie je wel niet mensen met viezigheid onder de nagels die dan het eten bereiden.
En dan nog met viezigheid onder de nagels....maar dan ga ik echt spugen....moet er niet aan denken !

08-03-2017, 13:16
Gatverrrrrrr hahahaha. Sowieso eet ik geen eten van mensen waarvan ik weet dat ze het niet zo gesteld hebben met hygiëne bij hunzelf en hun kids.

08-03-2017, 13:20


Korte gelakte nagels ma3lich dat valt nog mee. Ik kan geen eten binnen krijgen van vrouwen met lange nagels. Ik wil er niet aan denken die toilletbacterien etc in haar lange nagels.

08-03-2017, 13:22

Citaat door lente_bloesem:
Korte gelakte nagels ma3lich dat valt nog mee. Ik kan geen eten binnen krijgen van vrouwen met lange nagels. Ik wil er niet aan denken die toilletbacterien etc in haar lange nagels.
Nog erger gelakte lange nagels...krijg de rillingen !

08-03-2017, 13:25

Citaat door citroencake:
Nog erger gelakte lange nagels...krijg de rillingen !
Jakkes een camouflage aan vuiligheid. Van mensen die hun gebed niet verrichten wil ik niet mee aan tafel aanschuiven.

08-03-2017, 13:27
Stukjes lak in het eten geeft een extra touch en smaak aan het eten.

08-03-2017, 13:28

Citaat door lente_bloesem:
Jakkes een camouflage aan vuiligheid. Van mensen die hun gebed niet verrichten wil ik niet mee aan tafel aanschuiven.
Inderdaad..en dan hebben we het nog niet eens over het gebed .

08-03-2017, 13:32
wie zegt dat ze überhaupt koken. je mag al blij zijn als ze water kan koken.
tegenwoordig eten ze gewoon allemaal buiten of ze bestellen wat. om ook foto's ervan te maken en op Facebook te zetten. Maar vooral omdat ze gewoon niet kunnen koken en ook nog super lui zijn.

08-03-2017, 15:33
Of met los lang haar...
Af en toe hun haar achter de oren doen tijdens het koken igg tfou

08-03-2017, 15:53
Los haar, lange nagels, eten tijdens het koken en daarna vingers likken, en hebt ook van die mensen die echt schijt hebben en gewoon aan hun gezicht zitten met hun handen tijdens het koken, zoals krabben, neus vegen enz enz. Nope nope nope nopeeeeee

08-03-2017, 16:22


Ik walg van mensen die tijdens het koken gaan proeven en de pollepel or what so ever terug in de pan doen of ermee opscheppen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

08-03-2017, 16:33

Citaat door hbiba_biba:
Ik walg van mensen die tijdens het koken gaan proeven en de pollepel or what so ever terug in de pan doen of ermee opscheppen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dat doen de meerderheid vooral de oude generatie ze zijn niet vies ervan mits ze in Marokko een 10 tal vrouwen uit eendezelfde glas drinken.

En hier in restaurants ook sommige koks
gaan naar toillet of gaan roken en gaan zonder handen wassen terug koken. Dat is bah

Wat ik niet snap is dat meiden vies zijn als iemand proeft in de kookpot om te zien of de smaak goed zit en is niet vies ik doe het zelf ook. Mijn ouders doen dat en ik ook en we zijn niet vies van mekander.


Maar hier zijn ze niet vies van tongzoenen met wildvreemden.

08-03-2017, 16:35
Alle genoemde dingen vind ik vies. Wat ik ook heel vies vind is mensen die buiten vreselijk naar 'etensgeur' of kookgeur ruiken echt zo'n sterke frituurlucht of marmitalucht met veel knoflook, als je zo'n ruimte binnenkomt pieeeuwww

Pagina's : [1] 2 3 4