Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders gaat demonstreren bij Turkse ambassade



Pagina's : [1] 2

06-03-2017, 17:14
Geert Wilders gaat een demonstratie organiseren bij de Turkse ambassade aan de Jan Evertstraat in Den Haag. Een datum voor het protest is nog niet bekend.



De PVV-leider wil met de actie protesteren tegen de mogelijke komst van de Turkse minister van Buitenlandse Zaken Mevlut Cavusoglu naar Rotterdam. Die wil daar campagne gaan voeren voor een referendum in Turkije over de macht van de Turkse president Recep Tayyip Erdogan.

Het kabinet wil proberen de komst van de bewindsman tegen te houden, maar het is nog onduidelijk of dat juridisch kan.

http://denhaagfm.nl/2017/03/06/geert-wilders-gaat-demonstreren-bij-turkse-ambassade/

06-03-2017, 17:17


Domme provocateur!

06-03-2017, 18:08
Als het gaat om de Nederlandse burger, dan laat meneertje er afweten..
Heeft wel tijd om te demonsteren, maar debatteren ho maar....

06-03-2017, 18:11
Dit is heel dom en tegelijkertijd ook erg slim helaas.
Hij gaat zeker krijgen wat hij wil als deze demonstratie doorgang krijgt.
Dat gaat geheid uit de hand lopen.

En als de burgemeester besluit dit niet door te laten gaan, kan hij ook weer piepen en zeuren.

06-03-2017, 18:25


Turken maken shoarma van de PVV tokkies

06-03-2017, 19:37


wat een kansloos figuur die heil Wilders.,

06-03-2017, 19:42

Citaat door Celtic.:
Turken maken shoarma van de PVV tokkies
Pork

06-03-2017, 22:27
Wel grappig hij zei toch dat hij zich op Nederland gaat concentreren maar wat doet hij zich als een klein kind gedragen met consulaat je pesten maar op dit moment zich concentreren op de plannen die hij voor Nederland heeft en het presenteren aan het nederlandse volk ho maar want meneertje wil niet in de media verschijnen

06-03-2017, 23:12
Het zal niet zo druk worden denk ik zomaar...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

06-03-2017, 23:14

Citaat door Dutchman98:
Het zal niet zo druk worden denk ik zomaar...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ga jij alleen dan

06-03-2017, 23:15

Citaat door touzaniabdelos:
Ga jij alleen dan
Samen met Leonidas en Noord

06-03-2017, 23:16

Citaat door Celtic.:
Samen met Leonidas en Noord
Trio dat leidt tot een Triomf

07-03-2017, 01:34


Dat ambassadepersoneel moet naar buiten komen en hem trakteren op Turkse thee en shoarma en voor hem een tafel daarbuiten klaarzetten waarop hij kan eten. Of binnen uitnodigen om aan tafel aan te komen schuiven

En alles op beeld vastleggen, ook wanneer hij weigert

Mensen moeten creatiever worden om die idioot aan te pakken

07-03-2017, 01:39

Citaat door MorrocanUtrecht:
Dat ambassadepersoneel moet naar buiten komen en hem trakteren op Turkse thee en shoarma en voor hem een tafel daarbuiten klaarzetten waarop hij kan eten. Of binnen uitnodigen om aan tafel aan te komen schuiven

En alles op beeld vastleggen, ook wanneer hij weigert

Mensen moeten creatiever worden om die idioot aan te pakken
Zorg wel voor voldoende knoflooksaus! Maar zonder gekheid, dit is waarschijnlijk inderdaad het beste wat ze kunnen doen (mocht zo'n
demonstratie er al komen). Ook al ben ik op dit moment niet zo'n fan van het Turkse beleid, deze actie is vrij kansloos en polariserend.

07-03-2017, 09:57
Eigenlijk wel jammer dat Wilders als eerste met deze aankondiging kwam.

De verontwaardiging over de Turkse propagandaplannen in Duitsland en Nederland is best wel groot. Een demonstratie voor de Turkse ambassade tegen die fratsen lijkt me dan ook niet zo verkeerd. Waar blijven GroenLinks, VVD, D66, de PVDA, CDA, SP, al die andere partijen en politici die de plannen van Erdoganster afwijzen?

Nu Wilders er mee komt is het niet meer dan verkiezingsretoriek.

Maar los van Wilders: zou een demonstratie geen goed idee zijn?


Noord

Pagina's : [1] 2