Bekijk volle/desktop versie : Johan Derksen gaat weer tekeer over Marokkanen



Pagina's : [1] 2

03-03-2017, 21:39
Wat een daggoe. InshaAllah wint Marokko 5-0 in Casa.

03-03-2017, 21:43


Wat heeft die malloot nu weer te melden?

03-03-2017, 21:48
Precies hetzelfde geleuter. Hij moet weer eens op z'n plek worden gezet door Farid.

04-03-2017, 01:05
Dat je naar zo een programma kan kijken als Marokkaan zijnde hoe bedoel je verwesterd

04-03-2017, 10:29



Citaat door DubbD:
Dat je naar zo een programma kan kijken als Marokkaan zijnde hoe bedoel je verwesterd
Wonen in een westers land. Hoe bedoel je verwesterd.

04-03-2017, 11:15

Citaat door Kickass:
Wonen in een westers land. Hoe bedoel je verwesterd.
ben je dom of doe je dom?

Dus omdat je in hun land woont hoor je hun gewoontes over te nemen? Jou argument is zo oud en herkauwd misschien met wat nieuws komen?

04-03-2017, 23:48

Citaat door Largo0:
Wat een daggoe. InshaAllah wint Marokko 5-0 in Casa.


Ik ga je wat zeggen.. Hij heeft gelijk!
Clubs in Amsterdam waar echt veel Marokkanen spelen is gewoon chaos.
Hij heeft het over clubs waar veel Marokkanen spelen. Gewoon chaos. Maken alles kapot.
Het zijn gewoon dieren. Jammer dat ie gelijk heeft.

05-03-2017, 10:07
Ik heb ook 1 seizoen gespeeld bij zo'n team, elke week gezeik. Begonnen altijd met te weinig man, helft kwam te laat. Met de paar spelers die wel serieus wilden gelijk vertrokken naar een andere club.

Sommige mocro teams zijn wel ok, maar nooit gezien dat ze het jaren volhouden. Die paar man die de boel strak houden hoeven maar weg te vallen en de hyena's slaan toe.

05-03-2017, 10:08

Citaat door Handig:
Ik heb ook 1 seizoen gespeeld bij zo'n team, elke week gezeik. Begonnen altijd met te weinig man, helft kwam te laat. Met de paar spelers die wel serieus wilden gelijk vertrokken naar een andere club.

Sommige mocro teams zijn wel ok, maar nooit gezien dat ze het jaren volhouden. Die paar man die de boel strak houden hoeven maar weg te vallen en de hyena's slaan toe.
gast jij en voetbal? Je praat echt bullshit volgens mij heb jij sinds je geboorte een uitkering en een bierbuik

05-03-2017, 10:12

Citaat door DubbD:
gast jij en voetbal? Je praat echt bullshit volgens mij heb jij sinds je geboorte een uitkering en een bierbuik
Je vader erbuiten houden el keddaba.

Waar blijft die wonder Usb met 5000 kanalen zonder internet?

05-03-2017, 10:18

Citaat door Handig:
Je vader erbuiten houden el keddaba.

Waar blijft die wonder Usb met 5000 kanalen zonder internet?
haha over de 40 en ouders uitschelden gast jij wordt nooit volwassen wees eerlijk tegen je zelf.

En je blijft maar leugens van jezelf herhalen, ik heb nooit gezegd dat een usb kanalen had. Ik zei dat je via een usb internet kan ontvangen zonder dat je een modem had. Die 2000 kanalen gingen over een kastje dat je aan de televisie sluit zoals een dreambox alleen stukken duurder.

Ga aub werk zoeken

05-03-2017, 10:21

Citaat door DubbD:
haha over de 40 en ouders uitschelden gast jij wordt nooit volwassen wees eerlijk tegen je zelf.

En je blijft maar leugens van jezelf herhalen, ik heb nooit gezegd dat een usb kanalen had. Ik zei dat je via een usb internet kan ontvangen zonder dat je een modem had. Die 2000 kanalen gingen over een kastje dat je aan de televisie sluit zoals een dreambox alleen stukken duurder.

Ga aub werk zoeken
Niet liegen, je zei 25 euro en dat ding kon zonder internet 5000 kanalen ontvangen.

Deze topic gaat nergens heen, andere leden komen zo wel bevestigen wat jij allemaal ijlde hier. El keddaba, niemand gelooft jou hier of neemt je serieus.

En nu ophoepelen. Ga je zatte moeder zoeken.

05-03-2017, 10:28



Citaat door Handig:
Niet liegen, je zei 25 euro en dat ding kon zonder internet 5000 kanalen ontvangen.

Deze topic gaat nergens heen, andere leden komen zo wel bevestigen wat jij allemaal ijlde hier. El keddaba, niemand gelooft jou hier of neemt je serieus.

En nu ophoepelen. Ga je zatte moeder zoeken.
Ik weet wat ik zei die usb kost 25euro inderdaad.

Blijkbaar heb je naast overtollige vet en een uitkering ook last van geheugen verlies maar dat is wel begrijpelijk op zo een leeftijd.

Gast je bent over de 40jaar je hoort al kinderen en een vrouw te hebben maar je zit op m.nl over moeders en vaders te schelden. Ik denk dat jij door niemand serieus genomen word niet op m.nl of erbuiten.

Je noemt mij een leugenaar maar je zegt eerst dat het een usb is met kanalen terwijl ik dat nooit heb beweerd, wat ik zei is dat er usbs bestaan die internet ontvangen zonder modems en daar durf ik op te zweren.

Verder ging het over een kastje met een antenne die je buiten ophangt en via internet in combinatie met die anetenne werkt enja die ontvangt 2000 kanalen geen 5000.

Buiten dat je een leugenaar bent ben je al overdatum en zit je hier over ouders te schelden je moet je schamen man.

05-03-2017, 10:31
Kijk haar draaien en keren [emoji38]

Usb met 5000 kanalen zonder antenne of internet. Iedereen heeft het gelezen hier, je kan hoog en laag springen

05-03-2017, 10:35

Citaat door Handig:
Kijk haar draaien en keren [emoji38]

Usb met 5000 kanalen zonder antenne of internet. Iedereen heeft het gelezen hier, je kan hoog en laag springen
ik durf er op te zweren dat je nu leugens verkondigt...we kunnen hier heel de dag over ddiscussiëren maar als je niet met bewijs komt van je leugens kan je beter je mond houden.

Over ouders schelden en niks met je leven doen is al erg genoeg maar daarbij nog liegen..... ik ga je beter negeren

Pagina's : [1] 2