Bekijk volle/desktop versie : Dames die heel graag willen trouwen, maar geen geschikte man vinden?



01-03-2017, 16:14

Citaat door BTetouani:
Dit lijkt best vaak voor te komen, .vrouwen lijken zich soms in bepaalde mate meer zorgen te maken om het trouwen dan mannen.
Soms lijkt hett zelfs zo alsof vrouwen moeite hebben met het vinden van een goede man en andersom gaat het bij de man wel makkelijker.

Wat zijn zoal de redenen dat het voor veel dames toch lastig blijft om goede man te vinden?
Weet van de universiteit waar ik studeer dat er bijvoorbeeld veel moslim meiden zijn, maar het aantal moslim mannen gewoon in verhouding veel minder is.
Je merkt dan hier ook wel vaker dat er veel dames zijn die graag willen trouwen maar niet een twee drie weten hoe en waar je ze moet treffen.
.

01-03-2017, 16:43


Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf
Zet verdomme die stap..jullie moeders schamen zich rot in hun omgeving

Case closed

01-03-2017, 16:59

Citaat door Hercules:
Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf
Zet verdomme die stap..jullie moeders schamen zich rot in hun omgeving

Case closed
!! Schrikkend verliefd worden?

01-03-2017, 17:08

Citaat door Hercules:
Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf