Bekijk volle/desktop versie : Dames die heel graag willen trouwen, maar geen geschikte man vinden?



01-03-2017, 16:14

Citaat door BTetouani:
Dit lijkt best vaak voor te komen, .vrouwen lijken zich soms in bepaalde mate meer zorgen te maken om het trouwen dan mannen.
Soms lijkt hett zelfs zo alsof vrouwen moeite hebben met het vinden van een goede man en andersom gaat het bij de man wel makkelijker.

Wat zijn zoal de redenen dat het voor veel dames toch lastig blijft om goede man te vinden?
Weet van de universiteit waar ik studeer dat er bijvoorbeeld veel moslim meiden zijn, maar het aantal moslim mannen gewoon in verhouding veel minder is.
Je merkt dan hier ook wel vaker dat er veel dames zijn die graag willen trouwen maar niet een twee drie weten hoe en waar je ze moet treffen.
.

01-03-2017, 16:43


Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf
Zet verdomme die stap..jullie moeders schamen zich rot in hun omgeving

Case closed

01-03-2017, 16:59

Citaat door Hercules:
Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf
Zet verdomme die stap..jullie moeders schamen zich rot in hun omgeving

Case closed
!! Schrikkend verliefd worden?

01-03-2017, 17:08

Citaat door Hercules:
Bullshit vrouwen zijn dat..
Alleen maar uitstellen en profiteren van landen als NL

Vroeger trouwden vrouwen met de eerste beste man en kweekden 10 kids en lang en happy..
Liefde groeide in eeen huwelijk..
Nu met liefde eerste gesicht bullshit.. puber talks.

Ga trouwen en rest komt van zelf
Zet verdomme die stap..jullie moeders schamen zich rot in hun omgeving

Case closed
Wees het voorbeeld begin met trouwen een kweek 10 kleintjes verdoeme zeg zo moeilijk is dat niet. Tegen anderen zeveren terwijl je je voorbeeld niet volgt verdoeme verdoemme

01-03-2017, 17:26



Citaat door BTetouani:
Kortom gewoon eerste beste illie of neef huwen en niet klagen, thuis zitten en wellou carriere !

We hebben wijze hadji in ons midden
Hahaha, ja joh. Wat maakt de kwaliteit van je huwelijk uit? De gedachte dat je er uberhaupt 1 hebt is wat telt

Citaat door tetouzient_:
!! Schrikkend verliefd worden?
[emoji38] [emoji38]

01-03-2017, 17:43
Ik maak me geen zorgen niet over het een noch over het andere, op ieder potje past een deksel.
Liefst een dat goed sluit.

01-03-2017, 19:03

Citaat door BTetouani:
een ding is wel zo, subhanAllah het leven is heeeeeeel kort. Voor je het weet worden we al ouder.
Voor je het weet liggen we al in onze graf, hoe ouder we worden hoe meer we gaan beseffen dat dit leven kort is en we zoveel tijd moeten besteden aan onze Rabbi, want de tijd is kostbaar..
Dit zijn slecht dingen die erbij komen zoals trouwen, moet wel gelovig wijs iemand zijn zodat het ten goede komt van beide. Maar idd niet te lang bij stil staan..
Klopt. Klopt. Klopt:/

01-03-2017, 19:51

Citaat door tetouzient_:
!! Schrikkend verliefd worden?


Kan gebeuren

01-03-2017, 23:04
Als er 1 ding is wat ik in het leven heb geleerd is niets te overhaasten.
Gelukkig wonen we in Nederland waar we kunnen werken en een studie kunnen volgen.

Stel je voor, vrouwen zitten thuis te wachten tot een prins op het witte kameel komt aan hoppen.
Ik zal dan al 50 kilo zijn aangekomen, omdat ik uit verveling ga eten.

Alles komt met de tijd..

01-03-2017, 23:23
De reden is omdat tegenwoordig veel mannen geen waarde hechten aan het huwelijk en slechts uit zijn op de lusten maar niet de lasten. Trouwen doe je niet zomaar en het is niet iets om mee te spelen of lichtzinnig op te vatten.

Het is een van de meest serieuze contract die je aangaat waar er zelfs doodstraf op staat in de islam. Wanneer je kijkt naar de scheidingspercentage is het enogszijds om van te huilen en ook om van te gieren.

In de islam is huwelijk belangrijk om Zina te voorkomen maar ik lees keer op keer dat mannen vreemdgaan en zelfs brouwen vreemdgaan dus wat is dit nou met huwelijk om zina te voorkomen? En de meeste die trouwen verzaken hun geloof dus hoe bedoel je "helft van de geloof vervullen"?

Geloof me ik bash het huwelijk niet maar schrik wel van dat je er zo makkelijk over denkt. Ik ben liever alleen dan met een klootzak

Ik ben hartstikke trots op de dames die een studie volgen en niet trouwen. Trouwen kan altijd nog maar tegenwoordig kan je het beste op je eigen benen staan voor je het weet gaat Hmidouch er vandoor en zit je daar met problemen.

Bovendien als ik naar mij zelf kijk heb ik het hmdl nu veel beter dan toen ik in de fase zat van trouwen en dergelijke
Heel die zooi met elkaar leren kennen en nep doen en al die zooi hoeft voor mij niet meer!!!

Laat me maar trouwen met een man die ijzeren cojones heeft op me 40ste ipv dat ik nu halsoverkop ga trouwen met iemand.

01-03-2017, 23:33

Citaat door BTetouani:
Weet van de universiteit waar ik studeer dat er bijvoorbeeld veel moslim meiden zijn, maar het aantal moslim mannen gewoon in verhouding veel minder is.
Heel erg herkenbaar. Ik studeer aan de faculteit Sociale Wetenschappen, daar heb je al nauwelijks mannen, laat staan Marokkaanse/islamitische mannen.

Ik denk dat het voor vrouwen lastiger is, omdat wij vaak niet die eerste stap zetten/het contact zoeken wanneer we iemand interessant vinden. Dat wordt toch nog steeds gezien als de taak van de man, I guess.