Bekijk volle/desktop versie : Moslims financieren herstel Joods kerkhof



Pagina's : [1] 2 3

23-02-2017, 14:01
Amerikaanse Moslims hebben omgerekend zo'n 80.000 euro opgehaald om door vandalen beschadigde grafstenen op een Joods kerkhof te repareren.



De beschadigingen op een begraafplaats in St.Louis in de staat Missouri gingen gepaard met bedreigingen van Joodse instellingen op internet.

Ongeveer 170 grafstenen werden omgetrapt of beschadigd. Veel mensen beschouwden de actie als het zoveelste bewijs van het antisemitisme dat na de verkiezing van Donald Trump tot president de kop opstak. Tijdens zijn campagne kreeg hij veel steun van blanke nationalisten en ultrarechtse groeperingen.

De Moslims die het geld ophaalden voor het herstel van de grafstenen, tonen zich op hun website solidair met de Joden en veroordelen "de afschuwelijke uiting van ontheiliging" op de begraafplaats.

23-02-2017, 14:37



Citaat door Redactie:
Amerikaanse Moslims hebben omgerekend zo'n 80.000 euro opgehaald om door vandalen beschadigde grafstenen op een Joods kerkhof te repareren.



De beschadigingen op een begraafplaats in St.Louis in de staat Missouri gingen gepaard met bedreigingen van Joodse instellingen op internet.

Ongeveer 170 grafstenen werden omgetrapt of beschadigd. Veel mensen beschouwden de actie als het zoveelste bewijs van het antisemitisme dat na de verkiezing van Donald Trump tot president de kop opstak. Tijdens zijn campagne kreeg hij veel steun van blanke nationalisten en ultrarechtse groeperingen.

De Moslims die het geld ophaalden voor het herstel van de grafstenen, tonen zich op hun website solidair met de Joden en veroordelen "de afschuwelijke uiting van ontheiliging" op de begraafplaats.
Jammer dat de laffe daders die dit soort walgelijke acties doen moeilijk op te sporen zijn. Wie gaat er nou elke kerkhof met camera´s bewaken?

Triest en intriest dit. Grafschennis plegen. Credits gaan uit naar de moslim gemeenschap in Amerika die een statement wil maken.

23-02-2017, 16:22
Het geld had beter anders besteed moeten worden

De joden/zionisten hebben machtige organen waar het geld vandaan moet komen de moslims hadden beter hun broeders moeten helpen in vele moslimlanden die verscheurd zijn
Kijk ook naar de omstandigheden in Palestina die juist door deze mensen zijn opgezet en gefinancierd

23-02-2017, 16:23
Deze moslims handelen veelal uit angst voor de joden om gunstig en of aardig gevonden te worden

23-02-2017, 16:28



Citaat door Masser:
Deze moslims handelen veelal uit angst voor de joden om gunstig en of aardig gevonden te worden
Nee, en waarom zijnn alle daden van moslims fout, hoe draag jij bij aan de wereld?

Ontopic:

Als de daders moslims waren.... dan was nos niet te stoppen..

23-02-2017, 23:42
EN wanneer voor onze Palestina brothers geld inzamelen.

24-02-2017, 00:20

Citaat door ChefNabil:
EN wanneer voor onze Palestina brothers geld inzamelen.
Relevante vraagstelling broeder !

24-02-2017, 00:29
Ik begrijp de mogelijke intentie hierachter. Maar ik zou dit niet als belangerijk beschouwen. Zoals anderen hier zeggen Joden hebben een erg rijke achterban en de status van Joden in Amerika is vrij hoog.

Dus had het in het eerste geval beter besteed kunnen worden aan de Moslims. Er zijn bijvoorbeeld mensen aan het sterven van uithongering en droogte in oost Afrika.

Een primaire behoefte is naar mijn mening altijd een prioriteit.

Onze ummah is als 1 lichaam, als we ergens pijn krijgen dan voelt het hele lichaam dat. Tenminste dat is de gedachte erachter.

24-02-2017, 00:37

Citaat door TDM:
Ik begrijp de mogelijke intentie hierachter. Maar ik zou dit niet als belangerijk beschouwen. Zoals anderen hier zeggen Joden hebben een erg rijke achterban en de status van Joden in Amerika is vrij hoog.

Dus had het in het eerste geval beter besteed kunnen worden aan de Moslims. Er zijn bijvoorbeeld mensen aan het sterven van uithongering en droogte in oost Afrika.

Een primaire behoefte is naar mijn mening altijd een prioriteit.

Onze ummah is als 1 lichaam, als we ergens pijn krijgen dan voelt het hele lichaam dat. Tenminste dat is de gedachte erachter.
Een prachtig schrijven wat dit topic betreft broeder.
Met name laatstvermelde zin spreekt mij erg aan

In ieder geval ben ik het met jou eens dat het geld beter aan een ander doel besteed had kunnen worden binnen de moslim-
gemeenschap in een bepaald land.

De joodse lobby in de V.S. zwemt in het geld.

24-02-2017, 00:42

Citaat door TAHAR313:
Een prachtig schrijven wat dit topic betreft broeder.
Met name laatstvermelde zin spreekt mij erg aan

In ieder geval ben ik het met jou eens dat het geld beter aan een ander doel besteed had kunnen worden binnen de moslim-
gemeenschap in een bepaald land.

De joodse lobby in de V.S. zwemt in het geld.
Begrijp je, doet me pijn om te zien hoe kostbaar geld word verspild in gebieden die niet van belang zijn op dit moment.

Moge Allah ons de barakah geven zodat we onze ummah kunnen bijstaan in deze zware tijd. Allahuma Ameen!

24-02-2017, 00:43
Bij nader inzien vraag ik mij wel af in hoeverre dit initiatief door de joodse mensen aldaar gewaardeerd wordt.
Of dat dit vanuit een bepaalde joodse gedachtengang als niet veelzeggend wordt opgevat.

24-02-2017, 00:49

Citaat door TAHAR313:
Bij nader inzien vraag ik mij wel af in hoeverre dit initiatief door de joodse mensen aldaar gewaardeerd wordt.
Of dat dit vanuit een bepaalde joodse gedachtengang als niet veelzeggend wordt opgevat.
Haha nee joh tuurlijk niet. Zeg nou eerlijk meerderheid van de Joden zijn ook Zionisten. Ze zien henzelf als Bani Israël en daarom dus als het gezegende of gekozen volk.

Dat gezegd hebbend als je de Joodse scripties bekijkt. Waar zelfs de Israëlische ministers van Defensie achterstaan. Zul je meerdere malen tegenkomen hoe ze goed gekeurd worden om ons als insecten te zien. Dat ze ons mogen vermoorden, onderdrukken en verkrachten.

Ik vind dat zorgwekkend want als dat is waar de Joden in geloven. Geen wonder dat Allah ons waarschuwt voor onder andere de Joden.

Zij hebben hun agenda en betalen voor een kerkhof zal niets veranderen.

24-02-2017, 00:53



Citaat door TDM:
Begrijp je, doet me pijn om te zien hoe kostbaar geld word verspild in gebieden die niet van belang zijn op dit moment.

Moge Allah ons de barakah geven zodat we onze ummah kunnen bijstaan in deze zware tijd. Allahuma Ameen!
Doet mij ook pijn broeder.
Zonde van het geld en een eigenaardig handelen die ik niet begrijp.

Mooie, emotionele zin. (Moge Allah .....)

Allahuma Ameen broeder.

24-02-2017, 01:00

Citaat door TDM:
Haha nee joh tuurlijk niet. Zeg nou eerlijk meerderheid van de Joden zijn ook Zionisten. Ze zien henzelf als Bani Israël en daarom dus als het gezegende of gekozen volk.

Dat gezegd hebbend als je de Joodse scripties bekijkt. Waar zelfs de Israëlische ministers van Defensie achterstaan. Zul je meerdere malen tegenkomen hoe ze goed gekeurd worden om ons als insecten te zien. Dat ze ons mogen vermoorden, onderdrukken en verkrachten.

Ik vind dat zorgwekkend want als dat is waar de Joden in geloven. Geen wonder dat Allah ons waarschuwt voor onder andere de Joden.

Zij hebben hun agenda en betalen voor een kerkhof zal niets veranderen.
Natuurlijk en niet meer dan logisch als je het een en ander erbij betrekt.
Een gebaar van moslims in de vorm van een financiele bijdrage zal de zionistische agenda nooit veranderen.
Niet op hoog niveau, laat staan op dit niveau.

24-02-2017, 01:09
Overigens ben ik voorbij gegaan aan het aspect dat het mogelijkerwijs door menigeen Amerikaanse burger opgevat zou kunnen
worden alsof de daders uit Moslim-hoek komen.
Dus in hoeverre is dit handelen goed overdacht en niet te voorbarig ?

Maar dat de Mossad of een andere Amerikaanse inlichtingendienst hierachter zou kunnen zitten om de een of andere realistische
reden om iets te realiseren, of in gang te zetten, valt niet uit te sluiten.

Pagina's : [1] 2 3