Bekijk volle/desktop versie : Basisplaats lonkt voor Hamza Mendyl



Pagina's : [1] 2

17-02-2017, 21:19
Lille heeft haar trainer ontslagen.. De nieuwe trainer heeft meteen beroep gedaan op Mendyl

Hij trainde vandaag volop mee ... Mogelijk staat hij ook basis zijn concurent Souamaro die al 3 weken zeer slecht speelt trainde vandaag zonder hesje en Mendyl wel... Ze spelen morgen tegen Toulouse

17-02-2017, 21:24


Zou mooi zijn, hy is nog jong als hy veel wedstrijden speelt dan kan hy groeien. Goed voor marokko

18-02-2017, 01:28
Granada Betis- Sevilla 4-1

Mehdi Carcela scoort. Jeeej... Kijk dat zijn pas berichten. Hamza komt er wel. Hij is pas 19jaar. Geen enkele trainer kan om hem heen als hij zijn huidige niveau opkrikt.

19-02-2017, 10:43
Lille wint met 1-0. El Ghazi doelpunt.

19-02-2017, 11:52


Deze trainer ziet het zitten in Ghazi, incha Allah gaat ie vlammen vanaf nu. Zijn mentaliteit is goed dus ik verwacht het wel

19-02-2017, 13:15
Mendyl viel gisteren in de 80ste minuut in.

19-02-2017, 14:00
Bielsa gaat het overnemen na de zomer.

Master coach

19-02-2017, 19:44

Citaat door Handig:
Deze trainer ziet het zitten in Ghazi, incha Allah gaat ie vlammen vanaf nu. Zijn mentaliteit is goed dus ik verwacht het wel
Ghazi gaat floppen daar. Ik zie hem over 5 jaar terugkeren naar Sparta of Twente.

20-02-2017, 09:43

Citaat door _Exclusief:
Ghazi gaat floppen daar. Ik zie hem over 5 jaar terugkeren naar Sparta of Twente.
Alleen al door zijn fysiek zal ie al een subtopper zijn, technisch ligt ie al voor op de meesten. Als ie mentaal de boel op orde houdt, kan het echt een topper worden. Alleen dat kan hem in de weg zitten denk ik.

We zullen zien

20-02-2017, 10:43

Citaat door Handig:
Alleen al door zijn fysiek zal ie al een subtopper zijn, technisch ligt ie al voor op de meesten. Als ie mentaal de boel op orde houdt, kan het echt een topper worden. Alleen dat kan hem in de weg zitten denk ik.

We zullen zien
Dit wordt een Driess Boussata 2.0.

20-02-2017, 10:51

Citaat door _Exclusief:
Dit wordt een Driess Boussata 2.0.
Dries is 1 meter 30 man, waar heb je het over hhh

20-02-2017, 11:03

Citaat door Handig:
Dries is 1 meter 30 man, waar heb je het over hhh
Google maar. Oranje,opgeroepen. Een maal. Nooit meer. Dacht ook een buitenlands avontuurtje aan te kunnen gaan. FLOP.

Ghazi gaat dezelfde richting op. Blind wil em niet in Oranje. En nu is het wachten tot hij zijn basisplaats kwijtraakt.

Driss Boussata 2.0...........let maar op

20-02-2017, 11:19



Citaat door _Exclusief:
Google maar. Oranje,opgeroepen. Een maal. Nooit meer. Dacht ook een buitenlands avontuurtje aan te kunnen gaan. FLOP.

Ghazi gaat dezelfde richting op. Blind wil em niet in Oranje. En nu is het wachten tot hij zijn basisplaats kwijtraakt.

Driss Boussata 2.0...........let maar op
Jij vergelijkt ze op basis van afkomst, waarom is dat?

Ik heb het als eerste over zijn fysiek als sterke punt en jij komt aanzetten met een kabouter. Drol vs chebakkia noem ik dat

20-02-2017, 11:40

Citaat door Handig:
Jij vergelijkt ze op basis van afkomst, waarom is dat?

Ik heb het als eerste over zijn fysiek als sterke punt en jij komt aanzetten met een kabouter. Drol vs chebakkia noem ik dat
Omdat het 2 Marokkanen zijn misschien?

Buiten dat feit is er een grote gelijkenis te zien in hun carriere. Ik vergelijk hun op basis van hun carriere. Jij op basis van hun lengte.

20-02-2017, 11:48

Citaat door _Exclusief:
Er is een grote gelijkenis te zien in hun carriere. Ik vergelijk hun op basis van hun carriere. Jij op basis van hun lengte.
En breedte nou je erover begint Plus Ghazi kan ook in de punt spelen. Plus hij is op een hoger niveau op zijn leeftijd, waar Dries dat pas was toen ie bijna 30 was.

Je mag van mij vergelijken, maar dit is een mismatch die Ghazi nu al makkelijk wint. En nog maar net begonnen die knul

Pagina's : [1] 2