Bekijk volle/desktop versie : Sirati Versus Rbati



01-05-2005, 23:49
wie is er beter..hoor over beiden hele positieve dingen maar ook echt hele negatieve

01-05-2005, 23:52


Ik raad je Rbati aan..
Sirati is een band met de meeste mannen uit casa en zijn een beetje losjes als je begrijpt wat ik bedoel..
Rbati bestaat uit een groep mannen die goed muziek kunnen draaien en verder ook met niks anders bezig zijn..zij nemen hun werk serieus..
En dan heb ik het over Rbati uit Rotterdam met Hassan als 'chef'..

veel succes verder!!!!!!

01-05-2005, 23:57

Citaat door insaf_82:
Ik raad je Rbati aan..
Sirati is een band met de meeste mannen uit casa en zijn een beetje losjes als je begrijpt wat ik bedoel..
Rbati bestaat uit een groep mannen die goed muziek kunnen draaien en verder ook met niks anders bezig zijn..zij nemen hun werk serieus..
En dan heb ik het over Rbati uit Rotterdam met Hassan als 'chef'..

veel succes verder!!!!!!
Nee leg eens uit hahaha

nee ik hoorde juist dat rbati juist wat losjes was

ik weet het echt niet meer

WORD GEK haha

thanks meid, ik heb alleen rbati meegemaakt maar toen waren ze nog 1 en toen vond ik ze heel goed..alleen hoor ik sinds ze apart zijn dat ieder VEEL MINDER is

snap je

02-05-2005, 10:24
Hoi Saraglossy,

Ik zou de band nemen van Abdellah Rbatti, ik heb ze laatst nog meegemaakt en in het verleden ook meerdere keren ze zijn top en respectvol en hebben zich totaal niet misdragen tegenover mijn familieleden. Wil je goeie muziek, kwaliteit, garantie en variatie dan zou ik hun nemen.
Mijn ervaring met Sirati is ook wel ok, maar niet zo spectaculair als bij abdellah Rbati. Sirati is alleen goed in Bourgoun liedjes en heeft weinig variatie.

Syrine

02-05-2005, 11:23


qua tempo ga ik voor sirati bij rbati gaat het langzaam omhoog die tempo vergt veel geduld vind ik ( let op he vind ik )

02-05-2005, 12:11
he bedankt meiden, aan jullie heb ik iets

dus jullie gaan voor abdellah rbati...oke weet ik ook weer voldoende..

06-09-2009, 15:09
Rbati Komt Op Mijn Bruiloft Inshallah Optreden

Ze Zijn Echt Super !!!


Up Voor Rbati

06-09-2009, 15:10
abdelah rbatia die heb ik ook gehad die is top sirati neemt veel pauzes....Rbatis is top

06-09-2009, 15:16
bidoui of hoe je het schrijft hihiihi die zijn echt een aanrader heb hun op mijn bruiloft gehad ze waren echt super hamdlh

15-02-2010, 15:52
telefoonnummer van Rbati AUB!

15-02-2010, 16:07
abdelah rbati is inderdaad heel erg goed en vooral als hij hamouda mee neemt dan heb je helemaal een top band

15-02-2010, 16:12

Citaat door ModeduYasmina:
abdelah rbati is inderdaad heel erg goed en vooral als hij hamouda mee neemt dan heb je helemaal een top band



wat is het veschil tussen abdelah rbati en rachid rabati

15-02-2010, 16:17



Citaat door serveerelwardat:
wat is het veschil tussen abdelah rbati en rachid rabati


Ze begonnen als 1 groep, rachid, hassan, abdellah en zijn uiteindelijk verdeeld maar abdellah blijft de beste hun 3en vind ik persoonlijk

15-02-2010, 16:22

Citaat door ModeduYasmina:
Ze begonnen als 1 groep, rachid, hassan, abdellah en zijn uiteindelijk verdeeld maar abdellah blijft de beste hun 3en vind ik persoonlijk



ik heb alleen rachid meegemaakt bij me nichtje zo hij was echt super samen met abdel mayour

13-10-2011, 22:40
tel nummer van Rbati aub
wie heeft het?