Bekijk volle/desktop versie : Beste Zusters, ik wil even wat kwijt.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-02-2017, 13:34
Het gaat om stelletjes die kids hebben.
Waarom voeden jullie de kids niet op een normale manier op
Totaal zero komma zero opvoeding.

Soms heb je familie uitjes bij elkaar op bezoek komen enzo, je kent het wel.

Iedereen neemt kids mee, wat op zich niet erg is. maar waar ik mij mateloos aan kan ergeren,
is dat wanneer die kinderen met de leeftijden van 4 tot 10, zich zo stout en lawaaierig kunnen gedragen.
De moeders zeggen er ook niks van en lachen het weg alsof het normaal is om met spullen te gooien.
Speelgoed van elkaar afpakken, waardoor het andere kindje een huil concert geeft waar Najat Ahtabou jaloers
op zou worden.

De hele avond rond te rennen in een huiskamer, asociaal gedrag vertonen op zeer jonge leeftijd.
of peuters die lange tijd in een poepluier rond waggelen en jij als moeder niet eens het fatsoen hebt om dat peutertje
even te verschonen.

Waar zijn jullie mee bezig dan ? Zijn jullie dan echt zooo blind als het om je eigen kind gaat die asociaal gedrag vertoont,dat wanneer een kind iets niet mag hebben dat de hele buurt moet aanhoren hoe hard zo een kind gaat krijsen.
Jij als moeder gwn letterlijk niks doet ?? Een opvoeding van nul komma nul !

Ik weet wel zeker, dat wanneer je op zulke jonge leeftijden de kids geen strenge, degelijke, rechtvaardige opvoeding
meegeeft, dat je spijt gaat krijgen wanneer ze gaan puberen.

Wie herkent dit ook bij stelletjes met kinderen waarvan de opvoeding echt nul komma nul is.

15-02-2017, 13:56


Is het nooit in je opgekomen om de ouders ter plekke aan te spreken?
Verder snap ik je punt wel, opvoeding is ook erg belangrijk wil je geslaagde volwassenen de maatschappij in sturen.

15-02-2017, 14:06

Citaat door Asfoureh:
Is het nooit in je opgekomen om de ouders ter plekke aan te spreken?
Verder snap ik je punt wel, opvoeding is ook erg belangrijk wil je geslaagde volwassenen de maatschappij in sturen.
Aanspreken heeft geen zin, Ouders willen het probleem nooit inzien, wanneer het hun eigen kids betreft.
Hoevaak ga je ze aanspreken

Wat ik nog ergere vind, is dat die ouders hun kids droppen bij Oma zodat ze beide kunnen gaan werken,
dan denk ik ga dan maar niet werken en zorg voor je kind.
Hoezo moet Oma nog jouw opvoeding van de kids overnemen
Zulke meiden moeten zich kapot schamen.

15-02-2017, 16:52
Lieve schat in hun eigen huis mogen die kids niks ze mogen los gaan alleen als ze op bezoek zijn dan boeit het die moeder niet haha.
Ik heb zelf ook kids en wat ze niet thuis mogen mogen ze ze buiten huis ook niet. Dus ja bij iedereen is het anders

Verstuurd vanaf mijn T07 met Tapatalk

15-02-2017, 16:55


220 keer bekeken zie ik nu en maar 2 reactie's, blijkbaar dus een gevoelige onderwerp voor bepaalde moeders.

15-02-2017, 16:55

Citaat door dimachamalia:
Lieve schat in hun eigen huis mogen die kids niks ze mogen los gaan alleen als ze op bezoek zijn dan boeit het die moeder niet haha.
Ik heb zelf ook kids en wat ze niet thuis mogen mogen ze ze buiten huis ook niet. Dus ja bij iedereen is het anders

Verstuurd vanaf mijn T07 met Tapatalk


Lieve schat dat lijkt mij niet meer dan logisch

15-02-2017, 17:03
dit zijn kinderen meid moet je maar niemand uitnodigen als kinderen met veel zijn tbarek ALLAH doen ze altijd stout of drukker en als jij wil dat er geen Kids komen of Kids die alleen maar zitten en voorzich uit staren dua moet je geen etentje geven want dat is niet de realiteit .
en dat ze druk zijn heeft niks met de opvoeding te maken

15-02-2017, 17:04
Wahaha solly. Ik ging er vanuit dat je een vrouw was.

Verstuurd vanaf mijn T07 met Tapatalk

15-02-2017, 17:17

Citaat door horia20:
dit zijn kinderen meid moet je maar niemand uitnodigen als kinderen met veel zijn tbarek ALLAH doen ze altijd stout of drukker en als jij wil dat er geen Kids komen of Kids die alleen maar zitten en voorzich uit staren dua moet je geen etentje geven want dat is niet de realiteit .
en dat ze druk zijn heeft niks met de opvoeding te maken
Er is wel degelijk een verschil tussen druk zijn en onbeschoft asociaal stout gedrag. Dat heeft wel degelijk met opvoeding te maken, want niet alle kinderen zijn zo, genoeg kindjes die druk zijn maar ook luisteren als het moet ! Nogmaals dat ligt voor een groot deel toch echt wel aan de opvoeding.

Citaat door dimachamalia:
Wahaha solly. Ik ging er vanuit dat je een vrouw was.

Verstuurd vanaf mijn T07 met Tapatalk


Ik vind helemaal mooi, kan gebeuren toch

15-02-2017, 17:22
Geen last van in mijn omgeving. We zijn juist het tegenovergestelde van hetgeen je beschrijft. Bij familiebijeenkomsten worden kinderen gestraft als ze te ver gaan.
Goede opvoeding en grenzen stellen, zowel thuis als buitenshuis.

15-02-2017, 17:29
Dat ouders niks doen....ben ik ik niet helemaal met je eens. Maar kinderen van tegenwoordig zijn gewoon zo....ze gehoorzamen niet...zijn koppig, hebben een eigen willetje noem maar op. Echt ouders hebben het zwaar met ze. Het lijkt soms de omgekeerde wereld...soms ben je zelfs bang voor je eigen kind wanneer je niet doet wat het kind wilt. Ik heb zelf kinderen en ik zeg eerlijk dat ik hier af en toe moeite mee heb. Je doet je best om je kind een goede opvoeding te geven...maar er zijn soms van die momenten dat je het zwaar hebt.

15-02-2017, 17:30
ja snap je punt.helaas...

15-02-2017, 17:34



Citaat door Nefertari:
Geen last van in mijn omgeving. We zijn juist het tegenovergestelde van hetgeen je beschrijft. Bij familiebijeenkomsten worden kinderen gestraft als ze te ver gaan.
Goede opvoeding en grenzen stellen, zowel thuis als buitenshuis.
Zo hoort het !

Citaat door citroencake:
Dat ouders niks doen....ben ik ik niet helemaal met je eens. Kinderen van tegenwoordig zijn gewoon zo....ze gehoorzamen niet...zijn koppig, hebben een eigen willetje noem maar op. Echt ouders hebben het zwaar met ze. Het lijkt soms de omgekeerde wereld...sommige zijn zelfs bangvoor hun kinderen wanneer ze niet doen wat het kind wilt. Ik heb zelf kinderen en ik zeg eerlijk dat ik hier af en toe moeite mee heb. Je doet je best om je kind een goede opvoeding te geven...maar er zijn soms van die momenten dat je het zwaar hebt.
Niet alle kinderen zijn zo dat is dus flauwekul. Ook ik heb kids in mijn directe omgeving je ziet duidelijk een verschil in de omgang en opvoeding.
Tussen luisteren en niet luisteren. Ouders doen in ieder geval niet genoeg en zijn vaak nalatig en doet het als grappig af of ach ze zijn nog zo klein

Ik heb er in ieder geval een andere mening over.

15-02-2017, 17:39
Wij ouders zijn ook maar mensen en weten ook niet alles hoe wij dingen moeten aanpakken...hoe wij het van onze ouders hebben geleerd en zo doen wij het grotendeels ook bij onze kinderen. Meestal positief een goede opvoeding/ voorbeeld en soms doen we het als ouders ook verkeerd inderdaad.

15-02-2017, 17:51

Citaat door Cucucha:
Zo hoort het !


Niet alle kinderen zijn zo dat is dus flauwekul. Ook ik heb kids in mijn directe omgeving je ziet duidelijk een verschil in de omgang en opvoeding.
Tussen luisteren en niet luisteren. Ouders doen in ieder geval niet genoeg en zijn vaak nalatig en doet het als grappig af of ach ze zijn nog zo klein

Ik heb er in ieder geval een andere mening over.
Over dat o ze zijn nog zo klein dat herken ik inderdaad...want als ze wat ouder zijn kan je hier door problemen mee krijgen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9