Bekijk volle/desktop versie : ff diep ademhalen en dan.....

Pagina's : [1] 2

15-04-2002, 16:50
Dan ga je even wat POSITIEFS opschrijven.....
Hierbij is het de bedoeling dat je niemand, NIEMAND, kwaad aandoet, of in een negatief daglicht stelt!
Ik heb een groot vertrouwen in de mensheid, dus iedereen MOET het kunnen. Het maakt niet uit waar het over gaat, als het maar positief is. Dit alles als tegenhanger van de vele scheldtopics, waar zoveel aardige mensen zich zo onnodig opwinden......

Succes,

NL-girl

15-04-2002, 16:55

Aloooooo aloooooooo...

Nou wat kan ik hier kwijt...oooooh nou ik wou effe de groeten doen aan..een berkane girl die hier ook lid izz op de forumm....he schattie kuzzie..

En wat kan ik nog meer vermelden....jaaaaaaaa school is bijna voorbij daar ben ik erug blij meeeee jeeeeeeee...duzzz dat moest er effe uit..

Nou enne..effe ALOOOO zeggen tegen iedereen op yasmina lid..nou dat wou ik effe kwijt..duzzz

Ciao Baby

15-04-2002, 17:37
En ik.....

Ciao Baby

15-04-2002, 18:04

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart

Jou ook natuurlijk...Maar ik ken je niet zo lang vandaar!

En je verhaaltje van Hopeloze liefde op het internet is top :duim:
Leeuwenhart..dankjewel dankjewel dankjewel...enne mischien kan je later wel wat over mij vertellen... :

Ciao Baby

15-04-2002, 18:07

ik hou van jullie allemaaaal (op een paar na )

maar ik hoef natuurlijk geen namen te noemen, dat is wel duidelijk!

15-04-2002, 19:25
Ooooh wat liefff Leeuwenhart. :verliefd: .Dat wist ik echt niet.. Bij mij sta je uiteraard al lange tijd bovenaan m'n lijstje hoor...

Enneh voor de rest vind ik IEDEREEN wel lief, de ene wat meer dan de andere natuurlijk..;

Bousa

15-04-2002, 19:32
Vrede zij met jou NL-girl....

Leuk dat je deze topic opent, en dat nog wel voor een kaassie tussen al die marokkanen....(was het nou met 1 k, en 2 n-nen...'k weet het niet meer)...

'k was niet van plan om vandaag nog hier te komen...tot ik je topic las....hehe, eindelijk gewoon een gewoon positief geluid....en ik lees dat men van elkaar houd.....(ik hou van cyber love story's en volgens mij zijn er op het net al drie aan de gang.....ik volg ze....)

Ik wil ook namen noemen...ik hou van mijn kids....de tweeling heten Chama en Isabelle.(13jr) en Najee (10 jr).....ik besef dat bijna 8.000 leden dit lezen...ik ben trots op ze..dat wil ik delen met al die 8.000 mensen die ik ben gaan waarderen..leuk ben gaan vinden...sommige veroveren langzamerhand een plekje in mijn dagelijks leven hier op het net.....en een enkeling weet mij echt te raken.....

NL-girl, is alles goed met je.....ik hoop je a.s. zaterdag te zien..en ga niet weer tegenover me zitten he....anders blijven we lachen en dollen..beetje serieus he?

O ja, nog iets...een nieuw marokkaans blad is uit...xxxxx....info@xxxxx.nl

Amatooo....(dat betekent: tot ziens in het maleis)....beslama Sahira....

15-04-2002, 21:05
Gaat de goede kant op mensen!
Prima, geen ander woord!

Sahira, zeker tot zaterdag, maar zoveel lachten wij toch niet? We hebben ons keurig gedragen, toch? Trouwens, ik vond dat je een mooi stukje hebt geschreven, je kinderen hebben maar geboft met zo'n moeder!!!!!!!!!!

Liefs,

NL´girl

15-04-2002, 21:34
Ik hou ook van jullie (bijna) allemaal....I love you...you love me...
zo hé; One Big Happy Family!!!

Toedeloeeee luitjes

15-04-2002, 22:15
Zal ik toch maar mee doen !!!

"IK HOUD VAN HEEL MAROKKO (OP DIE 2 % JODEN NA DAN)
DUS OOK VAN JULLIE !!!! VOOR ONZE FAMILIA !!!

SOOM VAN JOU HOUD IK HET MEEST !!!

BESLEMA BROTHERS AND SISTERS !!!

15-04-2002, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door nl-girl
Gaat de goede kant op mensen!
Prima, geen ander woord!

Sahira, zeker tot zaterdag, maar zoveel lachten wij toch niet? We hebben ons keurig gedragen, toch? Trouwens, ik vond dat je een mooi stukje hebt geschreven, je kinderen hebben maar geboft met zo'n moeder!!!!!!!!!!

Liefs,

NL´girl
Nl-girl......niet zij hebben geboft......IK bof dat ik moeder mag zijn.......

beslama.....Sahira.....

16-04-2002, 00:01
Bodylove,
je wilt mijn plaats toch niet inpikken zeker?

Allée, omdat jij het bent, we hebben 'm samen een hartelijk welkom geheten, jij en ik.

16-04-2002, 00:04

HEE ESTEE ...... COMO ESTA ?? haha ik dacht dat je ons in de steek had gelaten ....maar gelukkig je bent terug..back home

16-04-2002, 00:11
Yes indeed Bodylove, we zijn een goed team. Beter een goed team dan geen team hé.

En remii,
ik heb jullie zeker niet in de steek gelaten...ben te verslaafd aan jullie...hihi

16-04-2002, 00:12
Hola chicas y chicos......

Ten eerste NL-Girl you go girl dit is echt een goede topic van je applausje......

Ten tweede ik ga ff meeslijmen ben lang niet meer hier geweest maar doe toch ff mee

I LOVE YOU ALLLLLL.............

Live your life....... because you never know what tomorrow brings

Pagina's : [1] 2