Bekijk volle/desktop versie : 25 jaar later, je zoon/dochter komt thuis en zegt..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

12-02-2017, 16:51
Mama, papa, ik ga trouwen. Met een niet-Marokkaan.

Hoe sta jij als ouder hier tegenover?

12-02-2017, 17:03


Ik zou mijn kind per direct onterven en terug sturen naar Marokko voor een heropvoeding.

12-02-2017, 17:07

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Ik zou mijn kind per direct onterven en terug sturen naar Marokko voor een heropvoeding.
En als het een goed persoon moslim(a) is?

12-02-2017, 17:13
Moshkila, zou me afvragen waar het mis is gegaan tijdens zijn/haar opvoeding.

12-02-2017, 17:16



Citaat door Selsabiel:
En als het een goed persoon moslim(a) is?
Dat is nooit het geval, alle mensen die gaan voor iets anders dan hun eigen soort worden gestuurd door lust. Waarom willen bekeerlingen denk je nooit trouwen met donkere vrouwen zoals Surinaamse moslimas? Das omdat ze niet afgaan op geloof maar op uiterlijk. Meestal gaan ze ook voor een moslima zonder hoifddoek maar met gescheurde broek, das al een grap op zichzelf

12-02-2017, 17:23
Ik zou er niet blij mee zijn, ik ben denk te nationalistisch. Maar aan de andere kant, weet ik niet hoe de wereld er over 25 jaar uit ziet.
Misschien moet ik dan al blij zijn, dat ze überhaupt willen trouwen en niet willen samenwonen lahfied.

ps. De meeste Hollanders die ik ken mogen ook niet met andere afkomsten thuiskomen. Soort bij soort.

12-02-2017, 17:27

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Dat is nooit het geval, alle mensen die gaan voor iets anders dan hun eigen soort worden gestuurd door lust. Waarom willen bekeerlingen denk je nooit trouwen met donkere vrouwen zoals Surinaamse moslimas? Das omdat ze niet afgaan op geloof maar op uiterlijk. Meestal gaan ze ook voor een moslima zonder hoifddoek maar met gescheurde broek, das al een grap op zichzelf
Er zijn genoeg bekeerlingen die trouwen met somalische vrouwen etc. Maar bedoelde geboren moslims, je ziet nu al mixen waar het gewoon goed gaat.

12-02-2017, 17:31
Voor de marokanen die hier zo nationalistische denken

Keer dan terug naar de gebergte heb je geen last van
Bekeerlingen simpel.zat en dat noemt Zichzelf moslim/
Moslima

12-02-2017, 17:37

Citaat door Selsabiel:
Er zijn genoeg bekeerlingen die trouwen met somalische vrouwen etc. Maar bedoelde geboren moslims, je ziet nu al mixen waar het gewoon goed gaat.
Genoeg? Waar? Waar leef jij ?
Een echte moslim gaat niet ecpresse een moeilijke kant kiezen voor saus snap je dat? Als zo'n Surinamer bewust Surinaamse moslimas links laat liggen voor iets anders dan kun je tich niet zeggen dat zo'n Surinamer het doet voor het geloof ? Hij voelt zich dan niet aangetrokken tot zijn eigen soort en gaat het dus meer om lust want er zijn zat goede Surinaamse vrouwen....

12-02-2017, 17:38

Citaat door Hartevolleman:
Voor de marokanen die hier zo nationalistische denken

Keer dan terug naar de gebergte heb je geen last van
Bekeerlingen simpel.zat en dat noemt Zichzelf moslim/
Moslima
Sinds wanneer is het haram om een voorkeur te hebben voor je eigen volk?
Wat een ander doet, maakt mij niks uit. En zal zijn keuze ook niet veroordelen. Alleen ik heb mijn eigen voorkeur en dat maakt mij niet minder moslim!

12-02-2017, 17:38

Citaat door Hartevolleman:
Voor de marokanen die hier zo nationalistische denken

Keer dan terug naar de gebergte heb je geen last van
Bekeerlingen simpel.zat en dat noemt Zichzelf moslim/
Moslima
Waarom noem jij jezelf moslim? Wat is er mis met een Surinsamse zuster? Waarom willen jullie je vrouwen niet huwen? Shame on you...shame!!

12-02-2017, 17:44

Citaat door Hartevolleman:
Voor de marokanen die hier zo nationalistische denken

Keer dan terug naar de gebergte heb je geen last van
Bekeerlingen simpel.zat en dat noemt Zichzelf moslim/
Moslima
Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar eigen volk. Dat is niet haram en maakt mij geen slechte moslima. Hoezo terugkeren naar de gebergte? Hamdoelilah Marokkanen zat hier.

12-02-2017, 17:48


Kakkel kippen gebabbel dan Zou ik dit of dat doen
Zorg eerst dat je trouwd

12-02-2017, 17:59

Citaat door BeYoutiful-:
Mijn voorkeur gaat gewoon uit naar eigen volk. Dat is niet haram en maakt mij geen slechte moslima. Hoezo terugkeren naar de gebergte? Hamdoelilah Marokkanen zat hier.
Je moet als moslim maar voor iedereen en alles open staan anders ben je geen moslim ewa fhem ik moet zodadelijk nog verplicht trouwen met een chinees voor het behoud van mijn moslimcertificaat ofzo

12-02-2017, 18:02

Citaat door Hartevolleman:
Kakkel kippen gebabbel dan Zou ik dit of dat doen
Zorg eerst dat je trouwd
trouwd

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10