Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen vaker teleurgesteld in online date



Pagina's : [1] 2

07-02-2017, 14:07
Eén op de drie vrijgezellen is actief op datingsites of -apps. Wanneer het tot een fysieke date komt, zijn vooral vrouwen teleurgesteld.
Van alle Nederlandse stellen kent inmiddels 14 procent elkaar via internet, zo blijkt uit onderzoek van het ING Economisch Bureau.

Vooral vrijgezelle dertigers zijn actief op datingapps, zo'n 60 procent. Tussen mannen en vrouwen is het verschil groot. Waar 37 procent van de mannelijke vrijgezellen aan online dating doet, is dat onder vrouwen slechts 28 procent. Vooral jongeren vinden hun partner via het internet, maar ook ouderen vinden steeds vaker online een nieuwe relatie.

Verder blijkt uit het ING-onderzoek dat er niet altijd de waarheid wordt gesproken op datingprofielen. Ruim één op de zes online daters geeft toe dat hun profiel geen goed beeld geeft van wie ze werkelijk zijn.

Waarheidsgetrouw

Vooral onder jongeren en laagopgeleiden is dit aandeel hoog. Op veel datingplatforms is de profielfoto het 'uithangbord'. Maar deze foto is niet altijd waarheidsgetrouw: ruim 20 procent van de online daters presenteert een jongere versie van zichzelf en 12 procent een bewerkte profielfoto.

Als het komt tot een fysieke ontmoeting, zijn online daters vooral op het gebied van uiterlijk teleurgesteld. Bijna de helft van de vrouwen (46 procent) vindt dat het uiterlijk van hun date in het echt minder leuk is dan verwacht.

Bij mannen is dit slechts één op de drie. Het is opvallend dat vrouwen zoveel negatiever zijn dan mannen, terwijl juist vrouwen vaker aangeven hun profielfoto te bewerken.


http://www.nu.nl/lifestyle/4449249/vrouwen-vaker-teleurgesteld-in-online-date.html

07-02-2017, 14:18


Ik date niet.msn tijden zijn al lang voorbij.

07-02-2017, 14:36
Mannen hebben ook minder eisen.

07-02-2017, 14:38
Vrouwen die veel eisen stellen. Zware afknapper .

07-02-2017, 15:54



Citaat door almohad:
Mannen hebben ook minder eisen.
Denk je? Mij wordt ook vaker voorgesteld om me in te schrijven op een datingsite, maar daar zet ik ook vraagtekens bij.

07-02-2017, 16:06

Citaat door Moestuinafa:
Vrouwen, het geslacht dat vaker de scheiding begint, iets met als vrouwen zelfstandig zijn worden ze vaak veeleisend en hebben onrealistische verwachtingen.
Raken ze vaak teleurgesteld als ze jou zien?

07-02-2017, 16:09
Dat krijg je met al dat zina en dat abnormale vrije dierlijke sex dan raak je altijd teleurgesteld .

07-02-2017, 16:11

Citaat door TheDudeMaster:
Raken ze vaak teleurgesteld als ze jou zien?
Laat staan als zij hem leren kennen.

07-02-2017, 16:12

Citaat door Moestuinafa:
Nee, ik date alleen vrouwen die arm zijn, kwestie van importeren en hun rekening beheren
Ah je bent zo een man die graag macht willen hebben over een vrouw. Soort van ik ben succesvoller dan jij dus gehoorzamen.
Had ik kunnen verwachten.

07-02-2017, 16:13

Citaat door Rataplan:
Laat staan als zij hem leren kennen.
Haha gelijk aanmelding bij Altrecht voor psychische hulp.

07-02-2017, 16:26
Liefde is blind. Het oog wil ook wat maar uiteindelijk draait het toch om karakter enzo.

Dus een vrouw kan wel lekkwr zijn, maar als ze een heks is dan is dat ook een afknapper

07-02-2017, 17:10

Citaat door Seymour:
Liefde is blind. Het oog wil ook wat maar uiteindelijk draait het toch om karakter enzo.

Dus een vrouw kan wel lekkwr zijn, maar als ze een heks is dan is dat ook een afknapper
Uiterlijk trekt en innerlijk behoudt.

07-02-2017, 18:01


Noemje dat vrouwen die wanhopige een man zoeken via datesites dat zijn vrouwen die hun hele leven van de een naar de andere man gaan en op oudere leeftijd doordraaien

07-02-2017, 19:25

Citaat door TheDudeMaster:
Uiterlijk trekt en innerlijk behoudt.
Inderdaad. bro ervaringen met vrouwen is dat ik geschrokken ben van hun geniepigheid.

Beste is een meisje die zichzelf respecteert en een beetje opgeleid is.

Pagina's : [1] 2