Bekijk volle/desktop versie : Boodschap aan de boys



Pagina's : [1] 2

05-02-2017, 01:28
Boys, laat meisjes van nu links liggen en spendeer tijd met je moeder. Spaar je geld en koop wat leuks voor je moeder. Leg je telefoon aan de kant en praat met je moeder. Zoek geen bevrediging bij meisjes maar zoek liefde bij je moeder in de vorm van een knuffel of kus op je voorhoofd. Aan het eind van de dag is zij diegene die jou nooit laat vallen.

Meisjes, zelfde geldt voor jullie wat betreft de band met je vader. Jongens die in je pm glijden zoeken enkel een zakdoek voor hun lust. Ze willen je liefde niet enkel je lichaam.

Zakje.

05-02-2017, 02:16


Wollahila nishan

05-02-2017, 08:43
Hans, vandaag de gelovige moslim? Sunni of shi iet dit keer?


05-02-2017, 12:35
Eindelijk zegt iemand hier op dit forum wat nutigs . Zakof goed van je dat je het hier meedeeld.

05-02-2017, 14:39



Citaat door zakof:
Boys, laat meisjes van nu links liggen en spendeer tijd met je moeder. Spaar je geld en koop wat leuks voor je moeder. Leg je telefoon aan de kant en praat met je moeder. Zoek geen bevrediging bij meisjes maar zoek liefde bij je moeder in de vorm van een knuffel of kus op je voorhoofd. Aan het eind van de dag is zij diegene die jou nooit laat vallen.

Meisjes, zelfde geldt voor jullie wat betreft de band met je vader. Jongens die in je pm glijden zoeken enkel een zakdoek voor hun lust. Ze willen je liefde niet enkel je lichaam.

Zakje.
mee eens beste knul.

05-02-2017, 14:48
Je hebt wel wijs gesproken, djazaka Allah ghairan.

05-02-2017, 15:15
Klopt wat je zegt.
Toen ik trouwde fluisterde mijn vader iets in mijn oor. Dat zal ik nooit vergeten.
Dat ik nooit moet vergeten dat hij de eerste man is die van mij hield. En dat is echt zo. Vergeet ik nooit.

05-02-2017, 15:18

Citaat door zakof:
Boys, laat meisjes van nu links liggen en spendeer tijd met je moeder. Spaar je geld en koop wat leuks voor je moeder. Leg je telefoon aan de kant en praat met je moeder. Zoek geen bevrediging bij meisjes maar zoek liefde bij je moeder in de vorm van een knuffel of kus op je voorhoofd. Aan het eind van de dag is zij diegene die jou nooit laat vallen.

Meisjes, zelfde geldt voor jullie wat betreft de band met je vader. Jongens die in je pm glijden zoeken enkel een zakdoek voor hun lust. Ze willen je liefde niet enkel je lichaam.

Zakje.
Nie overdrijven Hansje
Mannenhater

05-02-2017, 15:28

Citaat door noural3ain:
Klopt wat je zegt.
Toen ik trouwde fluisterde mijn vader iets in mijn oor. Dat zal ik nooit vergeten.
Dat ik nooit moet vergeten dat hij de eerste man is die van mij hield. En dat is echt zo. Vergeet ik nooit.
Hij wilde zeker daarna na3na3 thee...

05-02-2017, 16:56
zakof is echt een goede mashallah broeder. hij heeft een baardje. draagt zijn broek boven de enkels. hij heeft altijd een miswak in zijn mond. kortom hij heeft het hele complete pakketje. vele zusters zitten achter hem aan. want ze willen met hem trouwen.

05-02-2017, 18:36

Citaat door Seymour:
Hij wilde zeker daarna na3na3 thee...
????
Verklaar je nader

05-02-2017, 18:37

Citaat door noural3ain:
????
Verklaar je nader
nee

05-02-2017, 23:09



Citaat door noural3ain:
????
Verklaar je nader


Citaat door Seymour:
nee
Verslikt.

Pagina's : [1] 2