Bekijk volle/desktop versie : Aboutaleb hekelt lichtactie NIDA: 'Dit geen tweede keer'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-01-2017, 23:57
PVDA ZIONHOERTJE ABOUTALEB HEKELT LICHTACTIE PALESTIJNSE VLAG VAN NIDA



De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft NIDA-voorman Nourdin el Ouali op de vingers getikt na een actie waarbij de Palestijnse vlag op het stadhuis werd geprojecteerd. ''Hij moet het zeker geen tweede keer doen'', zei Aboutaleb maandag.

NIDA wilde met de lichtshow solidariteit tonen met de Palestijnse slachtoffers van de Israëlische bezetting. Eerder had locoburgemeester Eerdmans de Israëlische vlag halfstok gehangen na een aanslag op Israëlische militairen.

Aboutaleb zei maandag bij Rijnmond NU dat hij El Ouali heeft aangesproken op zijn actie. ''Je mag niet je politieke propaganda op het gebouw van een ander projecteren'', zei de burgemeester. ''Al is het een gemeenschapshuis; het gebouw heeft ook een eigenaar.''

El Ouali reageerde met zijn actie op het vlagvertoon van Eerdmans. De NIDA-leider noemde het 'bedenkelijk' dat ook soldaten die in bezet gebied omkomen op deze manier door de gemeente Rotterdam worden herdacht.



http://www.rijnmond.nl/nieuws/150967/Aboutaleb-hekelt-lichtactie-NIDA-Dit-geen-tweede-keer

24-01-2017, 00:07


Hij probeert objectief te blijven in zijn vak en dat lukt em goed moet ik toegeven. Alleen jammer dat hij NIDA niet anders heeft benaderd. Je moet als moslim mede-moslims niet in een kwaad daglicht zetten en dat is wat hij hier doet.. Wat zijn intenties hiermee zijn, allahoe a3lam.

24-01-2017, 01:19
Goedzo abou, aanpakken!! NIDA moet niet provoceren!

24-01-2017, 02:42
Aboutaleb is altijd fel en agressief als het gaat om moslims, wanneer het gaat om iedereen die niet moslim is is hij heel vriendelijk, onderdanig en mild

24-01-2017, 06:55



Citaat door A_J:
Hij probeert objectief te blijven in zijn vak en dat lukt em goed moet ik toegeven. Alleen jammer dat hij NIDA niet anders heeft benaderd. Je moet als moslim mede-moslims niet in een kwaad daglicht zetten en dat is wat hij hier doet.. Wat zijn intenties hiermee zijn, allahoe a3lam.
Het moslim zijn heeft er niks mee te maken. Hij is burgemeester en uit die functie handelt hij. En terecht

24-01-2017, 07:34
Waarom is de titel zionist xxxx ? JALOEZIE? Druiven zijn zuur he .
Ik wou dat alle marokkanen zo waren.maar ja de meeste marokkanen komen uit bouch bouch van rif gebergte en de enige wat ze kunnen is hangen in een theehuis roddelen over andersmans vrouw en de boel hier in Ned frauderen zodat ze in in de vakantie met hun mercedes in de rif gebergte kunnen schouwen.
EN KOM AUB niet met verwijten en uitschelden want het is de waarheid.
Ik hoop fat er in de toekomst meer van zulke mensen zijn als ABOUTALEB.

24-01-2017, 08:08
Aboutaleb komt ook uit rif a mislukte

24-01-2017, 08:40

Citaat door MorrocanUtrecht:
Aboutaleb is altijd fel en agressief als het gaat om moslims, wanneer het gaat om iedereen die niet moslim is is hij heel vriendelijk, onderdanig en mild
Discussie gesloten

Hij en die Marcouch zijn de grootste hielenlikkers ooit

24-01-2017, 08:55

Citaat door A_J:
Hij probeert objectief te blijven in zijn vak en dat lukt em goed moet ik toegeven. Alleen jammer dat hij NIDA niet anders heeft benaderd. Je moet als moslim mede-moslims niet in een kwaad daglicht zetten en dat is wat hij hier doet.. Wat zijn intenties hiermee zijn, allahoe a3lam.
Hij is burgemeester van alle Rotterdammers. Moslims zijn daarvan een klein percentage. Maar volgens jou verdienen die een voorkeursbehandeling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

24-01-2017, 08:56
Maar klopt wel je ziet daar van die domme berbergeiten heledag in cafés oordelen en praten over andere terwijl hun vaak erger zijn of hun familie

24-01-2017, 09:10

Citaat door Karam990:


De Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb heeft NIDA-voorman Nourdin el Ouali op de vingers getikt na een actie waarbij de Palestijnse vlag op het stadhuis werd geprojecteerd. ''Hij moet het zeker geen tweede keer doen'', zei Aboutaleb maandag.

NIDA wilde met de lichtshow solidariteit tonen met de Palestijnse slachtoffers van de Israëlische bezetting. Eerder had locoburgemeester Eerdmans de Israëlische vlag halfstok gehangen na een aanslag op Israëlische militairen.

Aboutaleb zei maandag bij Rijnmond NU dat hij El Ouali heeft aangesproken op zijn actie. ''Je mag niet je politieke propaganda op het gebouw van een ander projecteren'', zei de burgemeester. ''Al is het een gemeenschapshuis; het gebouw heeft ook een eigenaar.''

El Ouali reageerde met zijn actie op het vlagvertoon van Eerdmans. De NIDA-leider noemde het 'bedenkelijk' dat ook soldaten die in bezet gebied omkomen op deze manier door de gemeente Rotterdam worden herdacht.



http://www.rijnmond.nl/nieuws/150967/Aboutaleb-hekelt-lichtactie-NIDA-Dit-geen-tweede-keer
Prachtige titel overigens Karam. Je zou een boek moeten schrijven over de politieke aids in de wereld

24-01-2017, 09:18

Citaat door LaPoekel:
Hij is burgemeester van alle Rotterdammers. Moslims zijn daarvan een klein percentage. Maar volgens jou verdienen die een voorkeursbehandeling?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ja binnen de islam moeten moslims elkaar op een respectvollere manier behandelen. Dus hij had dit niet via de media openbaar moeten maken.

24-01-2017, 11:37



Citaat door A_J:
Ja binnen de islam moeten moslims elkaar op een respectvollere manier behandelen. Dus hij had dit niet via de media openbaar moeten maken.
Wat heeft zijn burgemeesterschap met Islam te maken? Helemaal niets toch?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

24-01-2017, 11:49

Citaat door A_J:
Ja binnen de islam moeten moslims elkaar op een respectvollere manier behandelen. Dus hij had dit niet via de media openbaar moeten maken.
Lastig. Had hij t niet publieklijk gedaan dan had men hem daarop aangesproken. Wel merkwaardig vind ik waarom Eerdmans wel zijn Israelische politieke propaganda mag uitvoeren in t stadhuis?
Soldaten zijn immers omgekomen in bezet gebied en niet in Israel........ Naar mijn mening had de burgemeester indeze ook duidelijk een standpunt in moeten nemen.

24-01-2017, 12:16

Citaat door hellofklitty:
Het moslim zijn heeft er niks mee te maken. Hij is burgemeester en uit die functie handelt hij. En terecht
Veel debiele Marokkanen denken dat ze meer rechten zouden moeten krijgen omdat de brugemeester Marokkaan is of iets dergelijks. In Marokko waar corruptie en achterlijkheid aan de orde van de dag is, werkt dat nou 1maal zo.
Deegenen die hem niet Mogen zijn vaker ook degenen die opkomen voor de meest corrupte leiders. De koning heeft businesses die heel Marokko controleren en op een oneerlijke manier heel veel geld verdient, maar nog moet die bolle in de staatkas graaien om zijn vele paleizen en achterlijkheden te financieren, maar die is dan wel top ondanks dat zowat 80% uit Marokko zou vertrekken om hier te Mogen leven als ze de kans krijgen.

Ga niet op zoek naar logica wat een deel van de Marokkanen betreft. Onderbuikgevoelens beheersen alles, en ondanks dat velen hier zijn geboren zijn ze opgevoed als of ze daar leven. Dat is de logica die je zult aantreffen.

Landen in Europa verbieden het dragen van zwarte lakens; "smerige racisten blablatrallala..."
Koning van Marokko gaat nog verder en zie de reacties van diezelfde debielen. De koning heeft gelijk...is geen Marokkaanse traditie..blabla."
Wilders claimt ook de Nederlande cultuur en tradities te willen beschermen. Geen enkel verschil dus met de redenering van waarom de koning gelijk zou hebben en zie de reacties.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7