Bekijk volle/desktop versie : Hoe een man gek krijgen



Pagina's : [1] 2 3 4

22-01-2017, 11:47
-Ken je waarde: jij moet niet diegene zijn die steeds het ijs moet breken, veel stuurt of belt. Laat hem maar die moeite doen. Zo krijgt hij ook de indruk dat meer gewend bent dan dat. Kortom: wens je als een prinses behandeld te worden? Gedraag je er dan naar!

-Bij het kleinste wat ie zegt en jou niet meteen aanstaat, moet je hem daarover aanspreken. Duidelijk maken dat je zoiets niet kan dulden en dat ie anders het mag afbollen.

-Niet teveel aandacht geven

-Je onbereikbaar stellen

-Jouw wensen en gevoelens zijn heel belangrijk: jezelf niet wegcijferen voor hem

-Niet altijd opnemen als ie belt

-NOOIT over trouwen spreken: als hij met je wil trouwen, zal hij hier zelf over beginnen. Vaak een big no no wanneer je een man hiermee confronteert

-Af en toe bitchmodus opzetten

-Neen durven zeggen

-Moeilijk doen


Zo stel ik mezelf altijd op.. En het heeft altijd geholpen. Je moet ervoor zorgen dat HIJ moeite doet en jou niet vanzelfsprekend neemt. Indien je ervoor zorgt dat hij je wel vanzelfsprekend neemt, zal je maar saaie ja-knikkende vrouw zijn.
Mannen houden van uitdaging. Dus laat hij die moeite doen zodat je hij interessant en anders zal vinden. Zo zal je ervoor zorgen dat hij mettertijd gek op jou wordt en jouw aanwezigheid enorm geapprecieerd wordt.

22-01-2017, 11:57


het kan helpe maar alleen als je echt wat te biede hebt. zo niet dan kan je spelletjes spele tot je een ons weegt zonder ermee op te schiete

22-01-2017, 12:09
LoL en waar heeft het je gebracht?

22-01-2017, 12:19
Tot vele potentiële huwelijkskandidaten

22-01-2017, 12:34



22-01-2017, 12:36
Maar je bent nog steeds niet getrouwd. Wat hebben ze aan je advies

22-01-2017, 13:03
Wat een poppenkast.

22-01-2017, 13:32

Citaat door Apsco_:
Maar je bent nog steeds niet getrouwd. Wat hebben ze aan je advies
snap je

22-01-2017, 13:37
Een kleine deel van je woorden zijn waar, maar de rest is serieus een last. Dit allen zodat een man je interessant gaat vinden. Hoelang ga je dit dan precies volhouden? Waarom niet gewoon jezelf zijn dan eindig je iig met iemand die jou leuk vind zoals je bent.

Plus niet alle mannen zijn het zelfde, degenen waar jij over spreekt zijn met alle respect verstandelijk nog niet volgroeid. Een serieuze man klopt aan bij je voordeur, of zegt en toont op het minst in het begin dat hij serieus is en zijn doel het huwelijk is.
Degenen die zoeken naar een uitdaging inplaats van een goed en vriendelijk persoon eindigen vaak met problemen .

Vroeger werd voldoende aandacht, liefde, zorgzaamheid en geduld het meest geapprecieerd. Tegenwoordig kickt men op alles wat moeilijk, spannend, pittig, hard en voor een grote deel onbereikbaar is.

22-01-2017, 14:20
Waarom acteren? Wees gewoon jezelf dat is de beste manier.

22-01-2017, 14:27

Citaat door Apsco_:
Maar je bent nog steeds niet getrouwd. Wat hebben ze aan je advies

22-01-2017, 14:28
Wauw, heb ik dit echt gelezen.. Verbazingwekkend

22-01-2017, 15:28


Ten eerste is dit naar dames gericht die te hard plakken bij mannen waardoor ze juist gedumpt wordt.

En dat ik nog niet getrouwd ben wil daarom niet zeggen dat geen mannen aantrek. Wie zegt dat ik nog ongetrouwd blijk dit jaar

& dit is gewoon mijn karakter. Ik acteer niet.

22-01-2017, 15:34

Citaat door Flowers_:
Ten eerste is dit naar dames gericht die te hard plakken bij mannen waardoor ze juist gedumpt wordt.

En dat ik nog niet getrouwd ben wil daarom niet zeggen dat geen mannen aantrek. Wie zegt dat ik nog ongetrouwd blijk dit jaar

& dit is gewoon mijn karakter. Ik acteer niet.
Een walgelijk karakter, trekken walgelijke zielen aan

22-01-2017, 15:36

Citaat door Geheimedienst:
Een walgelijk karakter, trekken walgelijke zielen aan
Alleen echte mannen kunnen zo'n vrouw aan. Een shmetta trouwt met de eerste beste die zelfs zijn voeten zou kussen.

Pagina's : [1] 2 3 4