Bekijk volle/desktop versie : Daten



Pagina's : [1] 2 3 4

18-01-2017, 22:28
is niet aan mij besteed, bellen, appen gra over ditjes en datjes , heb geen geduld voor lange gesprekken en opvulapjes , zeg wat je mot zeggen en moveeeee. Draai ik nu door of vinden jullie t ergens logisch klinken?

18-01-2017, 22:34


Daten is bij 9/10 geforceerd acteren.

18-01-2017, 22:34

Citaat door Stupefiant:
Daten is bij 9/10 geforceerd acteren.
Maf toch, hoe kan zo iets slagen dan?

18-01-2017, 22:37
Ieder persoon zit anders in elkaar, het ene is niet beter of slechter dan het ander. Dus nee je draait niet door.
Ik ben wel iemand die uren zou kunnen kletsen over (on)zinnige dingen, kan niet wachten op de dag dat ik met mijn soulmate uren ga zitten kletsen over het leven

Ik ben weer eens in een romantische bui.

18-01-2017, 22:39



Citaat door Stupefiant:
Daten is bij 9/10 geforceerd acteren.


En ik ben weer meteen wakker geschud.

18-01-2017, 22:41

Citaat door Gezocht1:
Ieder persoon zit anders in elkaar, het ene is niet beter of slechter dan het ander. Dus nee je draait niet door.
Ik ben wel iemand die uren zou kunnen kletsen over (on)zinnige dingen, kan niet wachten op de dag dat ik met mijn soulmate uren ga zitten kletsen over het leven

Ik ben weer eens in een romantische bui.
Haha mensen noemen me altijd zakelijk , kan niks met gesprekken als ;wat doe je , hé? Ik doe niks hé, o oke , hoe t verder waaaahhh hahha
Daarin tegen ben ik face to face wel een extreme kletskous.

18-01-2017, 22:48

Citaat door __Euphoria__:
Haha mensen noemen me altijd zakelijk , kan niks met gesprekken als ;wat doe je , hé? Ik doe niks hé, o oke , hoe t verder waaaahhh hahha
Daarin tegen ben ik face to face wel een extreme kletskous.
Dat is niet negatief, wees er trots op. Ik praat alleen veel met mensen die ik echt goed ken en waarbij ik me gemakkelijk voel.
Anders ben ik ook heel serieus en zakelijk.

18-01-2017, 23:00
Je hebt grote dilemma's of niet Euph?

18-01-2017, 23:23

Citaat door Gezocht1:
Dat is niet negatief, wees er trots op. Ik praat alleen veel met mensen die ik echt goed ken en waarbij ik me gemakkelijk voel.
Anders ben ik ook heel serieus en zakelijk.
Same, beter je moet jezelf beschermen.
Energie is kostbaar don't wast it on people that don't matter


Citaat door BrigadeGeneraal:
Je hebt grote dilemma's of niet Euph?
Ja , hard knock life

18-01-2017, 23:28
Goeie instelling

18-01-2017, 23:29
Als je het leuk hebt met degene, dan maakt het niet uit waar je het over hebt. Zelfs de stiltes zijn fijn of het luisteren naar zijn ademhaling.

Ik mis me ex:/

19-01-2017, 00:02
Het klikt of het klikt niet, die gra appjes hey je niks aan. Je moet gewoon iemand spontaan leren kennen op sgool werk ofso dan komt de rest vanzelf maja d8 dat jongens voor jou in de rij stonden

19-01-2017, 00:06



Citaat door MocroBlood:
Het klikt of het klikt niet, die gra appjes hey je niks aan. Je moet gewoon iemand spontaan leren kennen op sgool werk ofso dan komt de rest vanzelf maja d8 dat jongens voor jou in de rij stonden
Zo dacht ik ook altijd. Op school, werk of gewoon zoals ze dat leuk zeggen, iemand die jouw pad kruist. Nou, ik kan wachten tot ik een ons weeg (en die weeg ik bijna!), op school, werk kom ik echt niemand tegen

But, we keep waiting and waiting when there's nothing left than waiting....

19-01-2017, 00:09

Citaat door Nabila1990:
Goeie instelling
^<^

Citaat door Selsabiel:
Als je het leuk hebt met degene, dan maakt het niet uit waar je het over hebt. Zelfs de stiltes zijn fijn of het luisteren naar zijn ademhaling.

Ik mis me ex:/
Ken dat niet...wie weetmaak ik t ooitng mee. Op m'n 12e was ik smoor verliefd daarna nooit meer

Citaat door MocroBlood:
Het klikt of het klikt niet, die gra appjes hey je niks aan. Je moet gewoon iemand spontaan leren kennen op sgool werk ofso dan komt de rest vanzelf maja d8 dat jongens voor jou in de rij stonden
Haha dan komt de rest vanzelf : tehendescht!!


Nee , hoe kom je daar bij?

19-01-2017, 00:28

Citaat door tetouzient_:
Zo dacht ik ook altijd. Op school, werk of gewoon zoals ze dat leuk zeggen, iemand die jouw pad kruist. Nou, ik kan wachten tot ik een ons weeg (en die weeg ik bijna!), op school, werk kom ik echt niemand tegen

But, we keep waiting and waiting when there's nothing left than waiting....
Sbar meud dont loose hope, je weegt een ons haha daar houden mannen van believe me.

Pagina's : [1] 2 3 4