Bekijk volle/desktop versie : KU Leuven - België



17-01-2017, 23:53
Iemand die in Leuven heeft gestudeerd?

21-01-2017, 10:20


Hoor er goede verhalen over. Heb het zelf ook overwogen

26-01-2017, 19:51
Heel witte universiteit. Ik heb daar een semester gestudeerd en uitgeweken naar vrije universiteit Brussel. Dat paste me veel beter. Meer kleur, leuke vibe, betere manier van lesgeven met meer aandacht voor de student.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

26-01-2017, 21:40
Leuven is zeker witter dan Gent of Hasselt alhoewel ze toch als " vrije unief" te boek staat.

27-01-2017, 00:30


Oke helaas. Ga er namelijk mijn master volgen.

27-01-2017, 20:05
@ KoekieMonster welke master ga je doen?
Ben je van Nederland dan bevraag je goed er zijn subsidies en tegemoedkomingen voor buitenland studenten.

27-01-2017, 20:47

Citaat door Ma-at:
@ KoekieMonster welke master ga je doen?
Ben je van Nederland dan bevraag je goed er zijn subsidies en tegemoedkomingen voor buitenland studenten.
Master in beleidseconomie.

Ik ben momenteel bezig met een beursaanvraag, maar daar zit een harde selectie aan vast. Als jij meer info hebt over waar ik mogelijke subsidies en tegemoedkomingen kan aanvragen dan hoor ik het graag haha.

En ja ik kom uit Nederland.

27-01-2017, 21:04

Citaat door KoekieMonster12:
Master in beleidseconomie.

Ik ben momenteel bezig met een beursaanvraag, maar daar zit een harde selectie aan vast. Als jij meer info hebt over waar ik mogelijke subsidies en tegemoedkomingen kan aanvragen dan hoor ik het graag haha.

En ja ik kom uit Nederland.
Stuur mailtje naar Sociale Dienst KU Leuven, er bestaat zo iets als een " bijna beurs" wie weet, ze helpen je daar graag verder
Je zal zeker beterkoop uitkomen in Belgie dan in Nederland.
Veel succes.

27-01-2017, 21:15

Citaat door Ma-at:
Stuur mailtje naar Sociale Dienst KU Leuven, er bestaat zo iets als een " bijna beurs" wie weet, ze helpen je daar graag verder
Je zal zeker beterkoop uitkomen in Belgie dan in Nederland.
Veel succes.
Sokran ga ik doen!