Bekijk volle/desktop versie : Hoe denken jullie hierover?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-01-2017, 08:36
Gisteren zaten we te eten mijn man schoonmoeder, schoonvader, schoonbroer en ik. Mijn schoonmoeder heeft gekookt. Mijn man zat te eten en zei lachend tegen zijn broer in het arabisch. Het eten is heel lekker. Mijn moeder kookt beter als mijn vrouw. En keek hij mij aan..

Toen zei ik logisch iedereen houdt van de eten van zijn moeder!

En keek naar mijn zoontje allahihafdo die zal dus ook mama's eten lekker vinden. Maar ik zou toch niet accepteren dat hij aan zijn vrouw zal zeggen mama's eten is beter als mijn vrouw.. in het bijzijn van mij. vooral als ze elke dag kookt net als ik en heel erg haar best doet voor haar gezinnetje..

15-01-2017, 09:17


Laat shaytan niet tussen jullie komen om onnuttige zaken. Snap ook niet waarom je hierover een topic zou maken. Pak het spontaan op en laat het gaan. Zit je er zo erg mee dan communiceer met je man.

Je gaat meningen krijgen wat anderen er van vinden en je gaat nog meer piekeren over wat hij heeft gezegd of niet.

Slechts goed bedoeld advies. Ghair Insha Allaah.

15-01-2017, 09:21
Das toch geen wereldondergang. Ja het was niet lief van em dat hij dit in je gezicht gezegd heeft en op die manier.
Das sowieso een kinderlijke vertoning om je zo te degraderen bij zen familie maar het zij zo. Hij heeft je ermee gekwetst is normaal. Laat het gewoon zijn mensen van Marokko denken dat ze zo hun moeder eren, maat vergeten hun echtgenotes

15-01-2017, 09:25
Ts@ ik denk wat je man ook doet en zegt het direct naar je hoofd stijgt. Je had het eens geloof ik over sihr of zo in je huwelijk. Doe je roqiya? Indien niet... ga voor je hulp zoeken of begin met een roqiya behandelingsplan...
Want je ergert je vaker aan je echtgenoot met alle begrip voor jou en je situatie

15-01-2017, 10:29


Kortom je vond het geen leuke uitspraak

15-01-2017, 10:56
Ik zou het idd ook niet leuk vinden, maar vooral omdat ie het zou zeggen in het bijzijn van iedereen.

15-01-2017, 11:00
Gewoon jouw man hierover aanspreken dat hij dat in de toekomst beter niet meer zegt waar anderen bij zijn. Tussen jullie 2 oké maar niet in het bijzijn van anderen.

15-01-2017, 11:01
Boerenactie. Die mentaliteit moet je er ook op zn boers uitslaan, met een tafelpoot.

15-01-2017, 12:38

Citaat door juno:
Boerenactie. Die mentaliteit moet je er ook op zn boers uitslaan, met een tafelpoot.
niks van aantrekken. Mannen zijn soms zo vooral marokkanen

15-01-2017, 12:48
Is toch zo, mijn schoonzus gebruikt heel andere kruiden of ze doet er 3 keer te veel in kan ook. Is echt niet lekker maar mijn broer zegt er nooit wat van maar ons eten vind hij 10 keer lekkerder, is gewoon zo!

15-01-2017, 12:53
Scheiden per direct aub

15-01-2017, 13:07
Wat een kutopmerking van hem zeg. Dat zeg je toch niet waar iedereen bij is. Wat was zijn bedoeling hier mee? Kinderachtig zeg.

15-01-2017, 13:13


Ik vind dit echt een rotopmerking, ook al vind hij dat, kan hij toch ook voor zichzelf houden? Of t be3da niet zeggen waar iedereen bij is. Ik zou tegen hem zeggen dat je die opmerking niet leuk vond waar iedereen bij was.

15-01-2017, 13:15

Citaat door BeYoutiful-:
Ik vind dit echt een rotopmerking, ook al vind hij dat, kan hij toch ook voor zichzelf houden? Of t be3da niet zeggen waar iedereen bij is. Ik zou tegen hem zeggen dat je die opmerking niet leuk vond waar iedereen bij was.
Nee kijk. Jij niet begrijp.

Dat is een bepaalde boerenmentaliteit van je vrouw bij je familie voor schut zetten van zo kijk....i am the man. En als je niet goed ligt lachen ze je van harte uit. Yallah moet.

15-01-2017, 13:19

Citaat door juno:
Nee kijk. Jij niet begrijp.

Dat is een bepaalde boerenmentaliteit van je vrouw bij je familie voor schut zetten van zo kijk....i am the man. En als je niet goed ligt lachen ze je van harte uit. Yallah moet.
Ewa mli7 vrouw bij je familie verschut zetten om te laten zien dat je ze3ma het mannetje bent Nee moet hij bij mij echt niet doen. Moet eens afgelopen zijn met die boerenmentaliteit, inderdaad zoals je zei die mentaliteit met een tafelpoot eruit slaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5