Bekijk volle/desktop versie : Brief na een paar leden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

10-01-2017, 19:56
Salaam waleykoum,

Het is weer een hele lange tijd geleden. Een jaar geleden was ik best actief op dit forum. Maar na veel gehaat was ik een lange tijd gestopt om aan mij zelf te werken.
Er was een lid dat beweerde dat ik loog tegen mensen dat mijn zus overleden was (Allahyfad). Dit is absoluut niet waar.
Ik ben heel goed met mijn zus dus zoiets zou nooit uit mijn mond komen. Maar dat maakt niks uit, in die tijd trok ik me het heel erg aan.
Maar ja, now i am a diffrent person.

Mohim, back 2 topic. Ik was voor mijn leeftijd ontzettend dik, ik woog echt rond de 120 kilo. Ik schaamde me ontzettend voor me zelf, dus wou alles op alles zetten dat leden er nooit achter zouden komen hoe ik er werkelijk uit zag.
Ik walgde van me zelf en deed me anders voor dan ik werkelijk was. Op een begeven moment, kon het gewoon niet meer.
Ik moest wat aan me zelf veranderen, moest van mezelf leren houden. Na èèn jaar lang echt aan mezelf gewerkt te hebben en alles op alles heb gezet....

Had ik maar èèn doel voor ogen. Ik kreeg zoveeeeeel gemene opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd om hoe ik eruit zag. O.a. op dit forum. Ik werd uitgemaakt voor olifant,varken,dikzak etc.
Vele zullen zeggen ''Achja, tis maar een forum neem het niet serieus''. Maar het doet toch wel pijn, ik heb nachten lang gejankt in bed om hoe ik eruit zag.
Na veel struggelen heb ik een groot doel behaald.. Ik ben 44 kilo afgevallen en voel me weer ''mens'', herboren. Ik voel me nu helemaal ge-wel-dig in mijn nieuwe lichaam en geniet optimaal van mijn leven.

Klinkt raar, maar misschien had ik die gemene comments wel nodig om in te zien dat het niet meer kon hoe ik leefde en dat ik echt eens moest gaan afvallen.

Ik wil hierbij mijn oprechte excuses aanbieden aan mensen die ik heb gekwetst. Moge jullie mij vergeven in sha Allaah.
Deze topic is niet bedoeld om weer oude koeien uit de sloot te halen, dus gelieve geen reacties over '' ja toen deed je dit, of dat''. Ik was onzeker, jong en dom..

Groetjes,

Goud.

10-01-2017, 20:00


Oooh vink wel zielig je verhaal. Zeg me wie en ik sla die ezels voor je

10-01-2017, 20:01

Citaat door sarcastic:
Oooh vink wel zielig je verhaal. Zeg me wie en ik sla die ezels voor je
Wollah is al bijna 2 jaar geleden, weet niet eens meer wie. Maar lief van je.

10-01-2017, 20:02

Citaat door DadersLiefje:
Zeker salma22
Wie is dat?

10-01-2017, 20:06


Allaahuma baarik. Mag je trots op zijn!

10-01-2017, 20:06
44 kilo pet af... in 2 jaar afgevallen
Hoe heb de da geflikt?
Ah er zullen del altijd onozelaars die het nodig vinden om andere te neerhalen maar ja hoe zeggen ze het nu precies
Payback is a bitch.... karma is a bitch ja je begrijp wel wat ik hier wil mee bedoelen.

10-01-2017, 20:08

Citaat door DangerGirl:
Allaahuma baarik. Mag je trots op zijn!

Barak Allaahoe feek! Shoukran.

Citaat door RightAndProud:
44 kilo pet af... in 2 jaar afgevallen
Hoe heb de da geflikt?
Ah er zullen del altijd onozelaars die het nodig vinden om andere te neerhalen maar ja hoe zeggen ze het nu precies
Payback is a bitch.... karma is a bitch ja je begrijp wel wat ik hier wil mee bedoelen.
Check je hoekje.

Hahaha, you mean '' Karma is a bitch''. Ik begrijp je.

10-01-2017, 20:10

Citaat door Salma22.:
en nu?
Hey, niet zo gemeen.

10-01-2017, 20:11
men zal altijd kritiek hebben fuck those little peasants.
wees een goed mens verlaag je niet na hun niveau.
en wat je ook doet doe het alsof je de de beste bent
go get them gal

10-01-2017, 20:11

Citaat door Goud.:
Hey, niet zo gemeen.
is niet gemeen bedoelt

je bent dun en nu?

10-01-2017, 20:12
Ey, door jouw leugens ben ik uit ARW gegooid.

10-01-2017, 20:14

Citaat door Accelerator:
men zal altijd kritiek hebben fuck those little peasants.
wees een goed mens verlaag je niet na hun niveau.
en wat je ook doet doe het alsof je de de beste bent
go get them gal

Shoukrane. Je hebt gelijk

Citaat door Salma22.:
is niet gemeen bedoelt

je bent dun en nu?

Nog lang niet dun. Kom van 120 kilo man. Nog een weg te gaan. Maar ging daar niet echt om, ging om mijn excuses.

Citaat door Prestige.:
Ey, door jouw leugens ben ik uit ARW gegooid.
Wil je dr weer terug in?

10-01-2017, 20:15



Citaat door Goud.:
Shoukrane. Je hebt gelijk

Nog lang niet dun. Kom van 120 kilo man. Nog een weg te gaan. Maar ging daar niet echt om, ging om mijn excuses.

ben je nu blij dat lede je gaan acceptere

10-01-2017, 20:15

Citaat door Ace:
Je hebt je nickName veranderd naar Goud, hij was toch iets anders.
Ja, toen ik dit account net had was het ''Mysterieuzedame''. Maar was er op uit gekeken, dus wou een nieuwe naam. Maar toen dit allemaal speelde, was het al de nick ''Goud.''

10-01-2017, 20:15
Zo lange brief pff bazz

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9