Bekijk volle/desktop versie : marokko zet eerste stap in het verbieden van niqaab en burka



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

09-01-2017, 18:38
ministerie van binnenlandse zaken heeft laten weten dat het vanaf nu verboden is om niqaabs of burkas te verkopen en wil in de nabije toekomst ook het dragen ervan verbieden , de eerste stappen zijn al gezet naar een tunesie 2.0 onder de tijd van zine al abidine , daarna komt baard verbod , hoofddoek verbod , moskee verbod etc.... allemaal onder norm van extremise en terrorisme tegen gaan

http://www.hespress.com/societe/335047.html

09-01-2017, 18:45


En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
Domheid ten top!

09-01-2017, 18:58

Citaat door IzzedinAlQassam:
En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
Domheid ten top!
ik ben geen mo6-slaaf zoals zoveel nlse mocro's, maar dit vind ik een prima zet! de marokkaanse bevolking moet beschermd worden tegen saoedie en salafi invloeden.

09-01-2017, 18:58

Citaat door IzzedinAlQassam:
En al die apen hier in Nederland maar juichen voor hem als die in ze Bentley cabrio rondjes rijdt.
Domheid ten top!
Jij moet bij de PJD zijn vriend.

09-01-2017, 19:02


Vandaag werden de fabrikanten en handelaren van dit kledingstuk opgeroepen om de productie en handel te staken.



"We hebben de maatregel genomen om de import, productie en marketing van dit kledingstuk volledig te verbieden in alle steden en dorpen van het koninkrijk", zei een hoge ambtenaar van het ministerie van Binnenlandse Zaken tegen le360. De autoriteiten hebben echter nog geen formele verklaring gegeven of deze maatregel, in aanvulling op het verbod op de productie en handel, ook geldt voor het dragen van de boerka.

Sommige handelaren in Casablanca vertellen aan le360 dat dit besluit, dat in de meeste gevallen enkel mondeling wordt doorgegeven, is ingegeven door veiligheidsoverwegingen. Misdadigers hebben dit kledingstuk (verkocht tussen de 50 en 60 dirham) herhaaldelijk misbruikt om misdaden te plegen.

In Taroudant werden fabrikanten die de boerka vervaardigen gisteren schriftelijk gewaarschuwd om te stoppen met het maken van de boerka en zich te ontdoen van hun voorraden binnen 48 uur, anders zou alles in beslag worden genomen.

09-01-2017, 19:02

Citaat door benshamal:
ik ben geen mo6-slaaf zoals zoveel nlse mocro's, maar dit vind ik een prima zet! de marokkaanse bevolking moet beschermd worden tegen saoedie en salafi invloeden.
dus de vrouwen van de profeet en de sahaba die allemaal niqaab droegen zijn niet goed in jou ogen ? en de marokkaanse vrouwen die ook allemaal niqaab droegen voor de franse kolonistie zijn ook niet goed ?

09-01-2017, 19:03
Gatverdamme wat is er gebeurd met mijn land. Wat is dat voor een schande van een koning die dit soort onderdrukking toelaat.

09-01-2017, 19:09
Niet alles is schuld van het Westen...

09-01-2017, 19:11

Citaat door Pharaoh:
Niet alles is schuld van het Westen...
Zelfs dit is indirect door het westen, ik heb er zelfs een argument voor.

09-01-2017, 19:13
Mooi zooitje zal het worden.

09-01-2017, 19:17
minirokjes en bikinis dat is allemaal prima geen probleem maar ho ho ho als je wilt bedekken volgens de zuivere islamitische voorschriften dan heb je een probleem want dan ben je te extreem en misschien wel een terrorist

09-01-2017, 19:21
Ik geloof er niets van. Te belachelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

09-01-2017, 19:25



Citaat door TheDudeMaster:
Zelfs dit is indirect door het westen, ik heb er zelfs een argument voor.
Care to elaborate?

09-01-2017, 19:25

Citaat door LaPoekel:
Ik geloof er niets van. Te belachelijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk



waarom niet ? je weet toch wel dat marokko niks te zeggen heeft en alles moet doen wat de fransen zeggen , of geloof je echt dat de koning amir al mouminin is en een kleinzoon van de profeet is zoals hij beweert ?

09-01-2017, 19:31

Citaat door transporter2010:
dus de vrouwen van de profeet en de sahaba die allemaal niqaab droegen zijn niet goed in jou ogen ? en de marokkaanse vrouwen die ook allemaal niqaab droegen voor de franse kolonistie zijn ook niet goed ?
jouw bronnen zeggen dat. veruit de meeste geleerden raden de hijab aan. en de niqab werd niet door alle marokkaanse vrouwen gedragen. in grote delen van marokko droegen vrouwen helemaal geen hoofddoek, vooral buiten de steden.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15