Bekijk volle/desktop versie : Waarom als we ons zelf iets goeds gunnen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

09-01-2017, 15:15
[ is er altijd zo een drollenvanger die je wilt overtuigen dat je dit niet waard bent, why?
Gaat het om projectie ? Ze projecteren hun eigen onzekerheden op jou zodat zij niet uitblinken in de schijn der schijnen?
Think with me people think!!! ]

09-01-2017, 15:17



Citaat door pallestijn:
Asal ik meen het neem je pillen in

09-01-2017, 15:19

Citaat door -Emily-:
Asal, denk dat je een metgezel nodig hebt in het leven.
Een metgezel hmmm je bedoeld een man? Waarom zou ik een Dick nodig moeten hebben in mijn leven?

Ze zuigen je bank leeg
Geven je hoofdpijn
Je dient achter ze aan te gaan met opruimen
Zetten je altijd op de tweede plek want heel zijn familie gaat voor
Hij heeft het altijd slechter als jou dus je mag niet klagen
Ze hebben altijd een image schoon te houden dus mondje dicht
De gemeenschap is altijd wanneer hij wilt
Koken en de was doen wordt je dagelijks kost
Je komt niet meer toe aan jezelf dus je haren in de klit, je nagels niet geknipt en je stinkt een uur in de wind
Plus daarbij komt er nog kijken dat je zijn hele
Stamboom op je nek moet dragen hmmm
En oh ja alles draait om hem en hij steunt je niet enkel als het voor zijn eigen gewin is

Tell me again waarom ik een metgezel nodig heb? :/

09-01-2017, 15:20

Citaat door pallestijn:
Asal ik meen het neem je pillen in
Put yo aas in ya mouth birxh

09-01-2017, 15:24



Citaat door pallestijn:
Wollah ze is bezeten dit heeft ze zelf keer op keer toegegeven in islamhoek toen daarom vind ik het triest want ik weet soms praat zij en soms die djinns
dit zou de enige logische verklaring kunnen zijn van haar gedrag.

09-01-2017, 15:25

Citaat door pallestijn:
Wollah ze is bezeten dit heeft ze zelf keer op keer toegegeven in islamhoek toen daarom vind ik het triest want ik weet soms praat zij en soms die djinns
Zweren op Allah oh my god je gaat te ver ver ver ver je bent niet goed in je hoofd



09-01-2017, 15:29

Citaat door pallestijn:
Ik spot niet met die dingen. Dit heeft ze meerdere malen verteld aan iedereen.
Ik geloof je haha. Het lijkt alsof ze met de dag gekker en gekker wordt. Miskina moge Allah je helpen asal!

09-01-2017, 15:30

Citaat door AsalRifiyyah:
Zweren op Allah oh my god je gaat te ver ver ver ver je bent niet goed in je hoofd


Een beweging waarmee je wel bekend mee bent hè.

09-01-2017, 15:31
Er zijn hier toch een aantal leden die zwaar Roqiya nodig hebben. Moge Allah ons behoeden voor dit soort gedachtes.

09-01-2017, 15:33
Oh my...er is hier toch echt een aantal die zware issues hebben
Jemig zeg waar komen deze vandaan? Hmm al dat geprojecteer van hun eigen kwaaltjes op mij gooien zullen niet werken
Lach in me vuistje Hi Hi Hi Hi

09-01-2017, 15:39

Citaat door -Emily-:


Je hebt een metgezel nodig omdat we mensen zijn en behoefte hebben aan warmte, liefde en genegenheid.
En het is een sunnah, het beschermd je tegen zonden. Laat je ex niet je leven verpesten.
Somalische mannen zijn vast anders dan Maeokkaanse mannen vandaar dat je nog enigszins positief bent

Zodra je ervaring hebt met een marokkaanse man dan zul je zoals mij afkeer hebben van het hele huwelijks industrie
Of het nou sunna is of niet

Je trouwt niet zomaar om te trouwen en als je enigszins een beetje kennis had over de Marokkaanse mannen en zijn ego dan zal je vast wensen dat je geen Marokkaanse was

En oh ja bespaar mij die politieke correcte antwoord van er zullen vast goede maeokkaanse mannen zijn
Nee sorry
Ben eerlijk gezegd geen een normale Marokkaanse man tegen gekomen in mijn familie of ergens andes nergens helemaal niks

09-01-2017, 15:40

Citaat door AsalRifiyyah:
Somalische mannen zijn vast anders dan Maeokkaanse mannen vandaar dat je nog enigszins positief bent

Zodra je ervaring hebt met een marokkaanse man dan zul je zoals mij afkeer hebben van het hele huwelijks industrie
Of het nou sunna is of niet

Je trouwt niet zomaar om te trouwen en als je enigszins een beetje kennis had over de Marokkaanse mannen en zijn ego dan zal je vast wensen dat je geen Marokkaanse was

En oh ja bespaar mij die politieke correcte antwoord van er zullen vast goede maeokkaanse mannen zijn
Nee sorry
Ben eerlijk gezegd geen een normale Marokkaanse man tegen gekomen in mijn familie of ergens andes nergens helemaal niks
Daar gaat ze weer hoor. Asal heeft alle Marokkaanse mannen gehad daarom kan ze blijkbaar tot zo een "intellectuele" conclusie komen.

09-01-2017, 15:44



Citaat door pallestijn:
Ze had een illi geimporteerd die keihard wegrende toen ie tot de ontdekking kwam dat ie met Asal en 13 demonen getrouwd was.


Dit is de waarheid
Allah oe a3lem, maar uit haar uitspraak kan ik wel concluderen dat ze alle Marokkaanse mannen gehad moet hebben, zelfs jij en ik. Want ze kent ons allemaal zo ontzettend goed.

09-01-2017, 15:46

Citaat door TheDudeMaster:
Daar gaat ze weer hoor. Asal heeft alle Marokkaanse mannen gehad daarom kan ze blijkbaar tot zo een "intellectuele" conclusie komen.
Moest er nog eens bijkomen dat ik jou en die levenloze erbij moet hebben gehad
Dan had ik waarschijnlijk de "pillen" ingenomen en was ik nu in mijn graf aan het chillen
Majah laten we dat maar niet doen want ergens in mijn hart
Schuilt er een lichtpuntje dat er ooit een goede welgemanierde lieve knappe zorgzame loyale heerlijke man mij zal ontmoeten en mij het beste zal geven wat ik ooit had kunnen wensen.
Tot die tijd is het off limits with everybody

09-01-2017, 15:50

Citaat door -Emily-:
italia, niet zo gemeen. Hij heeft haar pijn gedaan. Dit is het effect van een vrouw slecht behandelen. Heb dit ook in het echt gezien, vrouwen draaien dan door.
Ik ben niet doorgedraaid hoor hoe kom je daar nou bij joh?
Het is dat ik mezelf niet voor lieg zoals mensen als jij die nooit een Marokkaanse man heeft gehad
Je mag ze van mij hebben
Allemaal.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8