Bekijk volle/desktop versie : Is it okay to be single at 30



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

08-01-2017, 12:37
Hoe denken Marokkaanse Nederlanders hierover?

08-01-2017, 13:04



Citaat door Soufiaantje-:
is niet oké.
Is niet normaal.
Is niet gezond.
Is zorgwekkend.
Is stresssssswekkend.
Is slopend.

Maar als het jouw maktab is, dan is het zo, dan is geduld de redder.

Je hebt emotionele en lichamelijke behoeftes, die alleen maar binnen het huwelijk gevoed kunnen worden. Daar moet je dus sterk in zijn als je single bent.
Mee eens!

08-01-2017, 13:08
It is ok to be single at any age. Het gaat erom dat je zelf blij bent met je situati en als dat niet zo is..dan is het niet ok want dan krijg je last van depressie en wanhopigheid..does not look good on anyone.

08-01-2017, 13:13

Citaat door Mourri:
oke
Is het omdat jij er vrede mee hebt voor jezelf dat je dit zegt?



Citaat door Soufiaantje-:
is niet oké.
Is niet normaal.
Is niet gezond.
Is zorgwekkend.
Is stresssssswekkend.
Is slopend.

Maar als het jouw maktab is, dan is het zo, dan is geduld de redder.

Je hebt emotionele en lichamelijke behoeftes, die alleen maar binnen het huwelijk gevoed kunnen worden. Daar moet je dus sterk in zijn als je single bent.
Oh zo erg?

Maar je laatste zin klopt wel vooral voor mannen denk ik. Snel trouwen dan!

08-01-2017, 13:15



Citaat door mnl_oma:
It is ok to be single at any age. Het gaat erom dat je zelf blij bent met je situati en als dat niet zo is..dan is het niet ok want dan krijg je last van depressie en wanhopigheid..does not look good on anyone.
Zou het? Ik denk dat het verschilt per persoon. Ik bijvoorbeeld ben eerder getrouwd geweest en ik mis de leuke momenten van het huwelijk wel. Je mist het samen zijn, het praten met je partner, het samen lachen..

08-01-2017, 13:17

Citaat door Soufiaantje-:
is niet oké.
Is niet normaal.
Is niet gezond.
Is zorgwekkend.
Is stresssssswekkend.
Is slopend.

Maar als het jouw maktab is, dan is het zo, dan is geduld de redder.

Je hebt emotionele en lichamelijke behoeftes, die alleen maar binnen het huwelijk gevoed kunnen worden. Daar moet je dus sterk in zijn als je single bent.
Kan me hier wel in vinden.

08-01-2017, 13:18
Het is normaal maar het is moeilijk om de beproevingen te doorstaan. Je blijft een mens met wensen en behoeften.

08-01-2017, 13:20

Citaat door Soufiaantje-:
Zo zie ik het.
Alle wat ik noemde bestaat, alleen gaat iedereen op zijn manier mee om.
Bij de een weegt het zwaarder dan bij de andere.
De een ontkent het voor zichzelf als een soort troost, en maakt zichzelf wijs lekker vrij te zijn als single. Geen verantwoordelijkheden en zo. Maar ja, wat is het leven zonder verantwoordelijkeden ? je wil toch ook niet op je 50ste de luiers gaan verwisselen ?
hahah, de luiers verwisselen op je vijftigste. Kan wel als man. Wij vrouwen moeten snel aan kinderen beginnen. Het klokje tikt en tikt, ghair inshallah. Allah is de beste planner.

08-01-2017, 13:22

Citaat door Butterflyyy:
Het is normaal maar het is moeilijk om de beproevingen te doorstaan. Je blijft een mens met wensen en behoeften.
Het is gewoon balen dat we geen potentiele partners kunnen ontmoeten en leren kennen. Waar kan je tegenwoordig iemand tegenkomen waar het mee klikt en die je ook nog eens echt leuk vindt?

08-01-2017, 13:23

Citaat door Jordyn:
Zou het? Ik denk dat het verschilt per persoon. Ik bijvoorbeeld ben eerder getrouwd geweest en ik mis de leuke momenten van het huwelijk wel. Je mist het samen zijn, het praten met je partner, het samen lachen..
Ik heb het nooit zo gehad met trouwen. Er was een tijd dat ik wel dacht ik wil wel gewoon samen wat kunnen doen enzo met iemand. Uiteindelijk heb ik een relatie gehad dat er bijna toe heeft geleid maar uiteindelijk is he tniet zover gekomen en ik ben dan geen 30 maar ook niet veel jonger per se, en ik heb er geen moeite mee dat ik alleen ben.
Van nature ben ik heel erg verantwoordelijk en zadel ik mensen liever niet op met mijn shit. Ik weet wat ik van mensen kan verwachten en dat is niet veel. In mijn situatie heb ik iemand nodig op wie ik kan bouwen maar die bestaan er niet veel.
Als het echt goed zit zou ik er geen moeite mee hebben maar samen zijn om het samen zijn..tsjah..niet voor mij weggelegd.

08-01-2017, 13:24

Citaat door mnl_oma:
It is ok to be single at any age. Het gaat erom dat je zelf blij bent met je situati en als dat niet zo is..dan is het niet ok want dan krijg je last van depressie en wanhopigheid..does not look good on anyone.
It's not. Ik denk dat je een beetje in een ontkenningsfase zit. Niemand is blij om single te zijn alleen de 1 gaat er anders mee om dan de ander. Dat weer te maken heeft met de omgeving waarin je leeft en de mensen die je omringen. Je kan inderdaad sneller in een depressie raken als het leven al niet meezit(zware beproevingen) en het er nog even wordt inpepert door je omgeving. Steken onder water en dergelijke.

08-01-2017, 13:25

Citaat door Jordyn:
Het is gewoon balen dat we geen potentiele partners kunnen ontmoeten en leren kennen. Waar kan je tegenwoordig iemand tegenkomen waar het mee klikt en die je ook nog eens echt leuk vindt?
Ben je dertig? Het is moeilijk, zou het ook niet weten.

08-01-2017, 13:26



Citaat door Emmy.:
It's not. Ik denk dat je een beetje in een ontkenningsfase zit. Niemand is blij om single te zijn alleen de 1 gaat er anders mee om dan de ander. Dat weer te maken heeft met de omgeving waarin je leeft en de mensen die je omringen. Je kan inderdaad sneller in een depressie raken als het leven al niet meezit(zware beproevingen) en het er nog even wordt inpepert door je omgeving. Steken onder water en dergelijke.
Ja, dat zeggen mensen vaak en iedereen probeert me te koppelen maar weet je..het is echt zo dat ik die behoefte niet heb.
Ik kan mensen ook niet doen geloven dat het wel zo kan zijn dus ik laat het er ook bij. Het gaat erom dat ik weet wie ik ben, hoe ik ben en wat ik nodig heb..het is niet mijn taak om mensen dat te doen geloven.

08-01-2017, 13:27

Citaat door mnl_oma:
Ik heb het nooit zo gehad met trouwen. Er was een tijd dat ik wel dacht ik wil wel gewoon samen wat kunnen doen enzo met iemand. Uiteindelijk heb ik een relatie gehad dat er bijna toe heeft geleid maar uiteindelijk is he tniet zover gekomen en ik ben dan geen 30 maar ook niet veel jonger per se, en ik heb er geen moeite mee dat ik alleen ben.
Van nature ben ik heel erg verantwoordelijk en zadel ik mensen liever niet op met mijn shit. Ik weet wat ik van mensen kan verwachten en dat is niet veel. In mijn situatie heb ik iemand nodig op wie ik kan bouwen maar die bestaan er niet veel.
Als het echt goed zit zou ik er geen moeite mee hebben maar samen zijn om het samen zijn..tsjah..niet voor mij weggelegd.
Ja ik begrijp je. Samen zijn om maar samen te zijn moet je zeker niet doen. Ik heb het gevoel maar een keer bij een persoon gehad, dat je echt met hem wilde zijn en je leven met hem alleen wilde delen, subhanallah. Zo zie je maar dat Allah de harten bij elkaar kan brengen. Moge Allah ons allemaal voorzien van een partner bij wie we graag willen zijn, ameen.

08-01-2017, 13:29

Citaat door Butterflyyy:
Ben je dertig? Het is moeilijk, zou het ook niet weten.
Ja. 30 en fabulous. Weet je wat ik een leuk idee vind? Die koppelbureaus in Engeland. Daar is het gewoon helemaal geen taboe. Waarom lopen wij hier zo veel achter?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16