Bekijk volle/desktop versie : burka; het zou verboden moeten worden!



Pagina's : [1] 2 3 4

30-04-2005, 18:01
eens of oneens? en ik bedoel uiteraard hier in nederland en belgie.

voor degene die het niet weten...een burka is een allesbedekkende tent die vrouwen in afghanistan en de rest van die shi-itische landen draagt.

30-04-2005, 18:29


Burka heeft niks met islam te maken.

30-04-2005, 19:31

Citaat door killalot:
eens of oneens? en ik bedoel uiteraard hier in nederland en belgie.

voor degene die het niet weten...een burka is een allesbedekkende tent die vrouwen in afghanistan en de rest van die shi-itische landen draagt.
ben er niet mee eens, ik zelf zou ook zoiet niet dragen maar we leven in een vrij land en ik vind dat je dan mag dragen wat dus ook een burka.

30-04-2005, 19:54
Als een jood zn keppeltje mag drage & zn rare haar mag krulle - waarom een moslim nie een burka of een gewone hoofddoek.

Sommige vrouwen kieze daar bewust voor & ik ken zulke jonge dames maar die zie je nie veel op straat.

Ik vind da jullie daar maar beter mee moeten leren opschieten

30-04-2005, 21:40



Citaat door Funk Lady Flex:
Als een jood zn keppeltje mag drage & zn rare haar mag krulle - waarom een moslim nie een burka of een gewone hoofddoek.

Sommige vrouwen kieze daar bewust voor & ik ken zulke jonge dames maar die zie je nie veel op straat.

Ik vind da jullie daar maar beter mee moeten leren opschieten
Mee eens

30-04-2005, 21:44
Het is toch van de zotte je helemaal te bedekken. Dat je niet eens meer iemand in de ogen kan kijken, geen gezichtsuitdrukking kan zien ofso. Nee man, geen gebruik van de arabieren, geen gebruik van de moslims, is een gebruik van de mannen en dus oprotten ermee!

30-04-2005, 21:45
Burka-filmpje

In Nederland kijken ze er wel raar van op, zoals je ziet op het filmpje.
"stront aan de knikker"

30-04-2005, 21:51
Eigen keuze tel al nie meer ofwa


Citaat door lemster:
Het is toch van de zotte je helemaal te bedekken. Dat je niet eens meer iemand in de ogen kan kijken, geen gezichtsuitdrukking kan zien ofso. Nee man, geen gebruik van de arabieren, geen gebruik van de moslims, is een gebruik van de mannen en dus oprotten ermee!

30-04-2005, 21:53
Die liedje van Cheb Khaled doet em


Citaat door Jane77:
Burka-filmpje

In Nederland kijken ze er wel raar van op, zoals je ziet op het filmpje.
"stront aan de knikker"

30-04-2005, 21:56

Citaat door Funk Lady Flex:
Die liedje van Cheb Khaled doet em
Ja precies.

30-04-2005, 21:58
Et ergste vond ik toen ze op die bankje ging zitte & die oudjes zonder pardon allemaal wegliepe tfouuuu ik zou hen gewoon een lap gezwiert hadde de stinkende oudjes tfouuu

30-04-2005, 22:02

Citaat door Funk Lady Flex:
Et ergste vond ik toen ze op die bankje ging zitte & die oudjes zonder pardon allemaal wegliepe tfouuuu ik zou hen gewoon een lap gezwiert hadde de stinkende oudjes tfouuu
Onbekend maakt onbemind.

Wat mij helemaal opviel is toen zij een sigaret aanstak onder haar burka dat die man naast haar wel heel erg schrok en wegliep. Je hoorde n.l. echt het ontsteken van de vlam in de aansteker. Waarschijnlijk dacht hij dat ze een explosief aanstak ofzo??

30-04-2005, 22:03



Citaat door Funk Lady Flex:
Eigen keuze tel al nie meer ofwa
Men moet ook zeer zeker zelf weten.
Ik mocht stemmen en daar ook commentaar op geven. Bij deze.

30-04-2005, 22:05
Ja da dacht ik ook - ma die ouwe aan de overkant hoe kon die da horen?


Citaat door Jane77:
Onbekend maakt onbemind.

Wat mij helemaal opviel is toen zij een sigaret aanstak onder haar burka dat die man naast haar wel heel erg schrok en wegliep. Je hoorde n.l. echt het ontsteken van de vlam in de aansteker. Waarschijnlijk dacht hij dat ze een explosief aanstak ofzo??

30-04-2005, 22:05
Ja & ik spreek u tegen.


Citaat door lemster:
Men moet ook zeer zeker zelf weten.
Ik mocht stemmen en daar ook commentaar op geven. Bij deze.

Pagina's : [1] 2 3 4