Bekijk volle/desktop versie : ' Irritante Schryfwyze '



Pagina's : [1] 2 3 4

30-04-2005, 17:21
De titel zegt et al. Sommige mense hebbe zo een rare schryfwyze zo echt irritant. Sommige irritere zich ook aan de myne ma da intresseer me nie weet wel schyt deraan. Anyway aan welke schryfwyze irriteerde gy u??

Eerlyk zyn.

BV by my isda als mense zo gaan schryve

' Héy Dushi ales oowké? ' of zo ' iikuh h0uw v0n jouww'

Zo met die cyfers ertusse tfou & da zo type zolyk da ge praat die hollands is zo irritant

' Alles fawaka? Alles Gucci? Alles Prada? Alles Armani '


Tfouuu

30-04-2005, 17:24


ik irriteer me aan grammaticale fouten, fouten met lidwoorden=de, het, een.
Gewoon illie gepraat.

30-04-2005, 17:27
& geen spacie tussen komma & een woord.

30-04-2005, 17:28

Citaat door Funk Lady Flex:
& geen spacie tussen komma & een woord.
als je probeert te steken is 't mislukt, want dit is de juiste manier.

30-04-2005, 17:33


2 be or not to be!!!! Ik kom van tet1 en ik maak wel eens een fa2 okey deze was speciaal 4 you!

30-04-2005, 17:34
Wa steke? Als ik da wou doen dan zei ik gewoon dak een hekel heb aan mense die geen hoofdletter kunne gebruike ok.

Ik meen da dus van da komma nie janke.

30-04-2005, 17:35
Die nul is de ergste & die ebde gy nie gebruikt


Citaat door semir:
2 be or not to be!!!! Ik kom van tet1 en ik maak wel eens een fa2 okey deze was speciaal 4 you!

30-04-2005, 17:36

Citaat door Funk Lady Flex:
Wa steke? Als ik da wou doen dan zei ik gewoon dak een hekel heb aan mense die geen hoofdletter kunne gebruike ok.

Ik meen da dus van da komma nie janke.
waarom zou het mij iets uitmaken waar jij een hekel aan hebt?
Ik meen 't ook van het kommagebruik, ik zit goed..jij zit fout.

30-04-2005, 17:40
lieverd dat is sms taal wat is daar mis mee, je hebt beperkingen met aantal woorden en het is minder typen

30-04-2005, 17:41

Citaat door Funk Lady Flex:
Wa steke? Als ik da wou doen dan zei ik gewoon dak een hekel heb aan mense die geen hoofdletter kunne gebruike ok.

Ik meen da dus van da komma nie janke.
Dit is geen irritante schrijfwijze met halve woorden zoals,

- DAK in plaats van DAT IK
- Of MENSE in plaats van MENSEN
- Of KUNNE in plaats van KUNNEN.

Echt handig om te gaan typen zoals je praat.

30-04-2005, 17:43
die funk lady flex die zeikt gewoon veel wat gaat ons da nou of jij nu een hekel aan ons hebt of niet...lekker boeiend.!!..soorry meisje maar jij begint mij gewoon te irriteren met die reacties van jou....

30-04-2005, 17:44
Goed volgens wie?? Volgens de heilige maria die op ons schryfwyze ga lette. Iedereen mag moet bejnoun waar hy zy aan wilt PUNT


Citaat door MidnightBlue:
waarom zou het mij iets uitmaken waar jij een hekel aan hebt?
Ik meen 't ook van het kommagebruik, ik zit goed..jij zit fout.

30-04-2005, 17:44



Citaat door f-gurl:
die funk lady flex die zeikt gewoon veel wat gaat ons da nou of jij nu een hekel aan ons hebt of niet...lekker boeiend.!!..soorruy meisje maar jij ebgint mij gwoon te iriteren met die reacties van jou....

30-04-2005, 17:45
whaha gaat ze hier lopen zeiken over mensen die nie kunnen typen of weet ik veel wa voor schrijffouten maken...kijk eens naar je eigen...hoe jij typt

30-04-2005, 17:45
FAK JOUW gy moe vooral u muile houde omdak u op vorige topic u muil gesnoerd hebt GET wy horen ons nie te bemoeien met wat die meiden dragen wy zyn nie GOD CAPICH

& in vervolg tege my prate in plaats van DIE te gebruike da besta nie by my ras fe ras of bekje toe.


Citaat door f-gurl:
die funk lady flex die zeikt gewoon veel wat gaat ons da nou of jij nu een hekel aan ons hebt of niet...lekker boeiend.!!..soorry meisje maar jij begint mij gewoon te irriteren met die reacties van jou....

Pagina's : [1] 2 3 4