Bekijk volle/desktop versie : Autoriteiten Keulen tevreden over verloop Oud en Nieuw



Pagina's : [1] 2 3 4 5

01-01-2017, 00:48
In Keulen heeft de politie tijdens oudejaarsavond een groep van ongeveer 150 mannen omsingeld en gecontroleerd. Dat gebeurde in de buurt van het Centraal Station, waar vorig jaar veel problemen waren tijdens de jaarwisseling. Honderden vrouwen deden toen aangifte van diefstal of aanranding.

Volgens de politie gedroegen de mannen zich verdacht. Sommigen kregen een straatverbod. Mannen die zich niet konden identificeren zijn meegenomen naar het bureau en vastgezet. Op Twitter hebben mensen het over Arabisch of Noord-Afrikaans uitziende mannen.

Veiligheidsmaatregelen
De veiligheidsmaatregelen in Keulen waren dit jaar vooral rond de Dom aangescherpt. In een zone van zo'n 100 meter rond de Dom waren hekken geplaatst. Het omheinde gebied was te bereiken via toegangspoorten, waar bezoekers gecontroleerd werden op vuurwerk.

http://nos.nl/artikel/2150950-veel-aanhoudingen-rond-oud-en-nieuw-in-keulen.html

01-01-2017, 11:03


Em weer waren het grote groepen noord Afrikanen
http://www.faz.net/aktuell/politik/in-der-silvesternacht-in-koeln-setzt-die-polizei-hunderte-von-nordafrikanern-fest-14599949.html

01-01-2017, 11:06
http://www.bild.de/news/inland/sex-uebergriffe-silvesternacht/koeln-hauptbahnhof-49549850.bild.html

01-01-2017, 11:49
Ik haaaaaat ons volk , ze besmetten ons en zorgen dat ons kinderen die hier geboren zijn en goed gestudeerd zijn zonder baan zitten .
Ik hoop dat Wilders het straks voor het zeggen heeft , en ja jullie lezen het goed ik heb een hekel aan die maar ergens heeft hij gelijk. Weg met die uitschot.

01-01-2017, 11:53


Ik begrijp ff niet wat de overtreding nou precies is van deze groep. Mis ik iets?

01-01-2017, 12:11

Citaat door kaniza:
Ik haaaaaat ons volk , ze besmetten ons en zorgen dat ons kinderen die hier geboren zijn en goed gestudeerd zijn zonder baan zitten .
Ik hoop dat Wilders het straks voor het zeggen heeft , en ja jullie lezen het goed ik heb een hekel aan die maar ergens heeft hij gelijk. Weg met die uitschot.
Was da voor ne reactie. Ja er zijn jammer genoeg verdorven zielen in de Marokkaanse gemeenschap maar dat heb je bij alle gemeenschappen dat zij expliciet in de media De aandacht krijgen is enkel en alleen om ze3ma de focus te leggen op het negatieve in onze gemeenschap. Dat jij voorvreugde hebt en deze wilders figuur openlijk favorisiert, laat enkel zien waar je waarde ligt

01-01-2017, 12:12

Citaat door WorldFamous77:
Ik begrijp ff niet wat de overtreding nou precies is van deze groep. Mis ik iets?
Ze waren in een groep en leken verdacht omwille van hun bruine kleur en de gebeurtenissen in achterhoofd over wat gebeurt wad vorig jaar

01-01-2017, 12:12

Citaat door kaniza:
Ik haaaaaat ons volk , ze besmetten ons en zorgen dat ons kinderen die hier geboren zijn en goed gestudeerd zijn zonder baan zitten .
Ik hoop dat Wilders het straks voor het zeggen heeft , en ja jullie lezen het goed ik heb een hekel aan die maar ergens heeft hij gelijk. Weg met die uitschot.
Gesproken als een ware slaafse nedermocro je zou nou veel schouderklopjes krijgen van de kuffar .

01-01-2017, 12:18

Citaat door RightAndProud:
Ze waren in een groep en leken verdacht omwille van hun bruine kleur en de gebeurtenissen in achterhoofd over wat gebeurt wad vorig jaar
Ze begonnen gedrag te vertonen waardoor het vorig jaar zo mis ging t.a.v. vrouwen

01-01-2017, 13:17
Q.e.d gedrag dat ze niet hadden gezien vorig jaar. .want ze hebben niemand gepakt.. al hadden dat gedrag gezien vorig jaar hadden ze hun toch zogenaamd vorig jaar al opgepakt.. je uitleg slaat nergens op

01-01-2017, 13:34

Citaat door Maghrabi10:
Q.e.d gedrag dat ze niet hadden gezien vorig jaar. .want ze hebben niemand gepakt.. al hadden dat gedrag gezien vorig jaar hadden ze hun toch zogenaamd vorig jaar al opgepakt.. je uitleg slaat nergens op
Sinds vorig jaar heeft men geleerd waar dat gedrag op uit kan draaien. Dat wilde men voor die tijd blijkbaar niet (h)erkennen.
Vooroordelen worden acceptabeler naarmate ze meer worden ondersteund door ervaring.

01-01-2017, 13:41

Citaat door Redbad:
Sinds vorig jaar heeft men geleerd waar dat gedrag op uit kan draaien. Dat wilde men voor die tijd blijkbaar niet (h)erkennen.
Vooroordelen worden acceptabeler naarmate ze meer worden ondersteund door ervaring.
Er is alleen sprake van vooroordelen als oordelen niet zijn gebaseerd op feiten, waarnemingen, officiële cijfers.

01-01-2017, 13:48



Citaat door Redbad:
Sinds vorig jaar heeft men geleerd waar dat gedrag op uit kan draaien. Dat wilde men voor die tijd blijkbaar niet (h)erkennen.
Vooroordelen worden acceptabeler naarmate ze meer worden ondersteund door ervaring.
Mijn vraag was en is gewoon simpel: welke overtreding is deze groep begaan?

Nog simpeler en makkelijker gemaakt voor mensen als jou: welke aanklacht is er ingediend door het OM?

Ik kan niks anders zien dan dat ze deze groep te groot vonden. Als dat verboden is moet dat eerst een wet zijn. Heb je meerderheid voor nodig is 1, moet grondwettelijk zijn is 2. En als dat niet zo is en justitie doet het tegenovergestelde, spreek je over terreur vd overheid tegen specifieke groepen.

Zelfde geval maar dan in kleinere vorm zijn de burgemeesters. Die trekken zich steeds minder aan van de wet en gaan als kleine Erdogan bv's gewoon hun gang ongeacht de wetten in een land.

Stuur het parlement maar gewoon naar huis dan, want die zijn niet meer de baas in het land.

01-01-2017, 13:59

Citaat door WorldFamous77:
Mijn vraag was en is gewoon simpel: welke overtreding is deze groep begaan?

Nog simpeler en makkelijker gemaakt voor mensen als jou: welke aanklacht is er ingediend door het OM?

Ik kan niks anders zien dan dat ze deze groep te groot vonden. Als dat verboden is moet dat eerst een wet zijn. Heb je meerderheid voor nodig is 1, moet grondwettelijk zijn is 2. En als dat niet zo is en justitie doet het tegenovergestelde, spreek je over terreur vd overheid tegen specifieke groepen.

Zelfde geval maar dan in kleinere vorm zijn de burgemeesters. Die trekken zich steeds minder aan van de wet en gaan als kleine Erdogan bv's gewoon hun gang ongeacht de wetten in een land.

Stuur het parlement maar gewoon naar huis dan, want die zijn niet meer de baas in het land.
Voor mensen zoals ik is de vraag welke overtredingen zijn voorkomen ook interessant.

01-01-2017, 14:32

Citaat door Redbad:
Voor mensen zoals ik is de vraag welke overtredingen zijn voorkomen ook interessant.
Als je ze doodschiet voorkom je ook een hoop overtredingen , waarschijnlijk.

Ik snap de vraag van wereldberoemd wel en ik vind het een goede en terechte vraag...ik snap de normvervaging van jou ook..En ik keur hem af.
Het is erdogiaans.

Pagina's : [1] 2 3 4 5