Bekijk volle/desktop versie : Vrienden



Pagina's : [1] 2 3

30-04-2005, 15:40
Hebben jullie ook vrienden waar je helemaal way back mee gaat, dus vanaf de zandbak tot de 1e bruiloft van een van je vrienden....

..niks is mooier dan een vriendschap die al sinds je 1e vieze luier al bestaat......

30-04-2005, 15:47


Aaaaaah, ja van die hou ik zielsveel ...

zulke vrienden zijn echt uniek!

30-04-2005, 16:38
jah dat blijven de enige echte voor mij

30-04-2005, 16:40
heb 1 vriendin met wie ik ben opgegroeid.. het contact is alleen een beetje vervaagd....

30-04-2005, 16:41


Mn portemonnee is mn enige mattie en zelfs die stelt me soms teleur

30-04-2005, 16:44
hmm....ik heb zoonn hele lieve vriendin in marokko...!!..ken haar o0k best lang......en gaah haar deze zomervakantie insha-allah zien

30-04-2005, 17:15
Ja & nee ik ben met een meiske vroeger opgegroeid we zate tesame opschool enzo stake kattekwaad uit enzo ma ze is dan weggelopen van huis

Anderen kenne my nie mer tez ik hen ook nie meer

Met een andere was ons contact vervaagd ma nu hamdoulilah opnieuw contact ik ben echt gelukkig da we mekaar nog kenne das ne lieve

Ma er bestaat geen betere vriendin dan mn beste vriendin. We waren ook tesamen opgegroeid we kenden mekaar nie goed alleen by naam & toen ze op de middelbare school in me kals terecht kwam dan klikte da echt & mn klasgenootjes van de 1ste jaar zyn nu 1 van mn beste vriendin we zyn zo close & gehecht aan mekaar als geen ander klas.

Heel zeldzaam maar goede vrienden zyn nie altyd diegene waar ge mee zyt opgegroeid

30-04-2005, 17:20

Citaat door karimmacho:
Mn portemonnee is mn enige mattie en zelfs die stelt me soms teleur
haha been there...still there

30-04-2005, 17:21

Citaat door nouhaylaaa:
jah dat blijven de enige echte voor mij
voor mij ook, dat zijn degenen die je bijstaan in zowel goede als slechte tijden.....

30-04-2005, 21:59

Citaat door N'YaT:
Hebben jullie ook vrienden waar je helemaal way back mee gaat, dus vanaf de zandbak tot de 1e bruiloft van een van je vrienden....

..niks is mooier dan een vriendschap die al sinds je 1e vieze luier al bestaat......
ja ik heb 2 vriendinnen vanaf mijn dag dat ik geboren werd ... we staan met zijn vieren ( mijn broer ook ) op een videoband ... te spelen en liedjes te zingen en als ik daar naar kijk moet ik altijd lachen ... ... nu bijna negentien jaar later zijn we nog steeds beste vriendinnen ... ....

30-04-2005, 22:09

Citaat door N'YaT:
Hebben jullie ook vrienden waar je helemaal way back mee gaat, dus vanaf de zandbak tot de 1e bruiloft van een van je vrienden....

..niks is mooier dan een vriendschap die al sinds je 1e vieze luier al bestaat......
En als je die hebt, daar moet je zuinig op zijn.

Je kent ze door en door en je hebt geen geheimen voor elkaar. Dat herken ik.

30-04-2005, 23:11

Citaat door toprakkizi:
ja ik heb 2 vriendinnen vanaf mijn dag dat ik geboren werd ... we staan met zijn vieren ( mijn broer ook ) op een videoband ... te spelen en liedjes te zingen en als ik daar naar kijk moet ik altijd lachen ... ... nu bijna negentien jaar later zijn we nog steeds beste vriendinnen ... ....
die videobanden staan bij ons ook in het archief...is altijd mooi om even terug te blikken op het verleden....en dan lachen om de verkeerde kledingkeuze van onze ons.....waarschijnlijk waren we dol op het combineren van zoveel mogelijk kleuren...

30-04-2005, 23:11



Citaat door SoeSje:
En als je die hebt, daar moet je zuinig op zijn.

Je kent ze door en door en je hebt geen geheimen voor elkaar. Dat herken ik.
idd

01-05-2005, 02:04
Nope, geen enkele vrienden. Ben vroeger zoooo vaak verhuisd dat alle vriendschappen zijn verwatert.

01-05-2005, 02:30
Ofwel vervaagt ons contact, ofwel dump k ze gewoon aangezien ze over de schreef zijn gegaan ...

Vriendinnen steunen je door dik en dun, en omgekeerd ook
maar niet als het men ondergang zou betekenen

Pagina's : [1] 2 3