Bekijk volle/desktop versie : 'Dader Berlijn maakte selfie in vrachtwagen'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

29-12-2016, 08:04
De vermoedelijke dader van de aanslag in Berlijn, Anis Amri, heeft kort voor het bloedbad nog een selfie verstuurd vanuit de cabine van de vrachtwagen die hij bij de aanslag gebruikte. Dat meldden Duitse media woensdag.



Hij zou in de vrachtwagen hebben gechat met geloofsgenoten. "Mijn broeder, alles is in orde, als God het wil. Ik ben nu in de auto, bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap. Daarna maakte hij een foto van zichzelf.

Kort daarna reed Amri met de truck de drukbezochte kerstmarkt op waardoor elf bezoekers omkwamen. De chauffeur van de vrachtwagen had hij eerder gedood.

29-12-2016, 08:14


In 3-2-1.... false flag, propaganda etc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

29-12-2016, 10:10

Citaat door Redactie:
De vermoedelijke dader van de aanslag in Berlijn, Anis Amri, heeft kort voor het bloedbad nog een selfie verstuurd vanuit de cabine van de vrachtwagen die hij bij de aanslag gebruikte. Dat meldden Duitse media woensdag.



Hij zou in de vrachtwagen hebben gechat met geloofsgenoten. "Mijn broeder, alles is in orde, als God het wil. Ik ben nu in de auto, bid voor mij broeder, bid voor mij", luidde zijn boodschap. Daarna maakte hij een foto van zichzelf.

Kort daarna reed Amri met de truck de drukbezochte kerstmarkt op waardoor elf bezoekers omkwamen. De chauffeur van de vrachtwagen had hij eerder gedood.
bid voor mij bestaat niet in de islam,ben benieuwd wie deze onzin heeft verzonnen..

29-12-2016, 10:49

Citaat door DEMO:
bid voor mij bestaat niet in de islam,ben benieuwd wie deze onzin heeft verzonnen..
Jezelf willen doden en onschuldigen hierin meenemen wel dan?Sinds wanneer is dat van de islam? En die "selfie" begrijp ik al helemaal niet...

29-12-2016, 12:00


De Amerikanen en zionisten die creëren heel veel soldaatjes / groeperingen om hun doelen te bereiken. Iedereen is te koop en krijgen er zogenaamd bakken met geld voor om de opdrachten van deze Elite uit te voeren. Wanneer de opdrachten uitgevoerd zijn en deze Elite hebben wat zij hebben willen maken zij opeens van hun partners de grote vijanden. Deze Elite kan van iedereen die in de weg staat een wereld vijand maken en zorgen dat zij dood gemaakt worden zonder verhoor en zonder enig eerlijk proces! De bewijzen en onzinnige dingen zoals paspoorten enzovoort zullen voor een rechtbank niet geloofwaardig zijn!

29-12-2016, 12:04

Citaat door TheDictator:
De Amerikanen en zionisten die creëren heel veel soldaatjes / groeperingen om hun doelen te bereiken. Iedereen is te koop en krijgen er zogenaamd bakken met geld voor om de opdrachten van deze Elite uit te voeren. Wanneer de opdrachten uitgevoerd zijn en deze Elite hebben wat zij hebben willen maken zij opeens van hun partners de grote vijanden. Deze Elite kan van iedereen die in de weg staat een wereld vijand maken en zorgen dat zij dood gemaakt worden zonder verhoor en zonder enig eerlijk proces! De bewijzen en onzinnige dingen zoals paspoorten enzovoort zullen voor een rechtbank niet geloofwaardig zijn!
Je laatste post was niet zo goed houdbaar direct na mijn eerste he... ik proef dat je er nogal van baalt dat je er voor de schijn zoveel tijd tussen moest laten.

29-12-2016, 12:25
Ik hoop dat die rat nu in de hel zit

29-12-2016, 19:47

Citaat door romais:
Jezelf willen doden en onschuldigen hierin meenemen wel dan?Sinds wanneer is dat van de islam? En die "selfie" begrijp ik al helemaal niet...
moeilijk het begrijpen lezen..
nog een keer dan..bid voor mij bestaat niet in de islam.
bestaat nu wel of niet bid voor mij in de islam,dat het in christendom voorkomt is al bekend.

29-12-2016, 19:48

Citaat door Shilah-inou:
Sinds wanneer is Daes islam?
ooh is dat zo..
vertel mij eens met je eigen woorden wat niet islamitische is aan isis..

29-12-2016, 20:34

Citaat door Shilah-inou:
Gut voel je gekwetst..je mag ze van mij islamitisch vinden hoor.

Alles van het verjagen van de syrische en irakeze bevolking uit hun woongebieden tot het levend verbranden van mensen.
Vanaf het moment dat ze de plaatselijke in opstand komende bevolking massaal onthoofden kruisigten en nu gebruiken als menselijk schild.
Vanaf het moment dat de christelijke bevolking in mosul de keuze kreeg te vluchten te bekeren of de dood..
Vanaf het moment dat 10duizenden yezidi,s uut hun dorpen werden verjaagd en uitgehongerd en uitgedroogd op mount Sinjar vast zaten door omsingeling van deze deas beesten.
Moet ik doorgaan ?
ik kan je verzekeren dat een kleuter mij niet zou kunnen kwetsen,en je mag dat zo vaak proberen..
ik zie dat jij de nos goed hebt gevolgd.maar vertel eens welke groepering heeft geen misdaden gepleegd in die 2 landen..
ik zie nog steeds niet waarom isis niets islamitische is,heb je die kennis niet om deze groepering als wel of niet islamitische te bestempelen..

29-12-2016, 20:36
ahhaahahahahah wat een sprookjes verhaal. effe een selfie in de vrachtwagen voor de aanslag. ahahahahaha

29-12-2016, 20:43
Bid voor mij?

29-12-2016, 21:37


Heeft iemand die selfie al gezien? Of mag tie, netals het levenloze lijk, ook niet getoond worden?

Vraag me af of tie op die selfie ook met z'n paspoort poseert....

29-12-2016, 21:40

Citaat door Dutchman98:
In 3-2-1.... false flag, propaganda etc


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik blijf het knap vinden dat de daders van al die terroristische aanslagen IEDERE KEER hun ID vergeten mee te nemen, maar goed jij plaatst daar dus geen vraagtekens bij.
Zou tie z'n paspoort naderhand niet nodig hebben gehad bij het vluchten naar andere landen?

29-12-2016, 21:51

Citaat door Shilah-inou:
http://nieuws.tpo.nl/2016/12/23/foto-anis-amri-dood-milaan/

Hier je lijk. .
Past ie in je verzameling ?
Ik zie geen paspoort. Is dat wie men zegt dat hij is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8