Bekijk volle/desktop versie : Top 15 best voetballende verdedigers: Hummels 1, Pique 2, Ramos 4 (lijstje)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-12-2016, 17:08
http://www.voetbalzone.nl/inbeeld.asp?uid=297003

Verrassend dat Hummels eerste staat. Ik vind hem heel goed, maar dit wist ik niet...

28-12-2016, 18:15


Van de maarliefst 750(!) passes dit jaar in La Liga van Pique kwamen 90% op de goede plek terecht. Opbouwend is hij misschien wel de beste.

Waar blijven de Realfans die zeggen dat hij er niks van bakt?

28-12-2016, 18:22
Ik heb nooit gezegd dat piqué slecht is.. die man is verdedigend en in de opbouw beter dan ramos.. maar aanvallend en met scoringsvermogen is ramos gewoon de beste verdediger die er is.. dom van Barcelona dan ze hummels niet hadden gehaald toen .. daarzo naast piqué zouden ze een dodelijke duo zijn.. ramos en piqué zijn gewoon de beste verdedigers die Spanje heeft op dit moment.. ik mag alleen de houding van piqué niet

28-12-2016, 18:24
Ramos > Pique

28-12-2016, 18:27



Citaat door Celtic.:
Ramos > Pique
Zelfs Realfan MocroUtrecht geeft aan dat Pique verdedigend beter is dan Ramos.

28-12-2016, 18:28

Citaat door mocro-utrecht:
Ik heb nooit gezegd dat piqué slecht is.. die man is verdedigend en in de opbouw beter dan ramos.. maar aanvallend en met scoringsvermogen is ramos gewoon de beste verdediger die er is.. dom van Barcelona dan ze hummels niet hadden gehaald toen .. daarzo naast piqué zouden ze een dodelijke duo zijn.. ramos en piqué zijn gewoon de beste verdedigers die Spanje heeft op dit moment.. ik mag alleen de houding van piqué niet
Ik snap de aankoop beleid van Barca niet. Type Hummels hebben ze zeker achterin nodig. Die man is zo goed. Vooral in kopduels.

28-12-2016, 18:28

Citaat door Wrongbet:
Zelfs Realfan MocroUtrecht geeft aan dat Pique verdedigend beter is dan Ramos.
Leuk voor Mocro-Utrecht.

Ieder zijn mening.

28-12-2016, 18:32

Citaat door Celtic.:
Leuk voor Mocro-Utrecht.

Ieder zijn mening.
Klopt, maar feiten spreken voor zich dat Pique verdedigend beter is dan Ramos.
Videobeelden liegen niet!

28-12-2016, 18:44

Citaat door Wrongbet:
Klopt, maar feiten spreken voor zich dat Pique verdedigend beter is dan Ramos.
Videobeelden liegen niet!
Puur verdedigend is Pique beter, alleen is Ramos completer ,betere (lange)passsing,betere kopper etc





inb4: Real bril

28-12-2016, 18:57
Ramos > Piqué over het geheel gezien

28-12-2016, 18:57

Citaat door Celtic.:
Puur verdedigend is Pique beter, alleen is Ramos completer ,betere (lange)passsing,betere kopper etc





inb4: Real bril
In de opbouw is Pique ook heel goed bro. Onmisbaar bij Barcelona. En koppend vergis je niet, hij scoort ook best vaak koppend. Ramos is koppend wel beter, maar je zag Pique bij die clasico voor de zomer en ook bij Spanje hij kopt ze er gewoon in. Juist omdat Pique verdedigend beter is en in de opbouw zo goed vind ik hem completer. Ramos mist het verdedigende aspect. Dan ben je niet helemaal conpleet. Ieder zijn mening

28-12-2016, 19:00

Citaat door Celtic.:
Puur verdedigend is Pique beter, alleen is Ramos completer ,betere (lange)passsing,betere kopper etc





inb4: Real bril
Betere kopper? Dat klopt. Ramos helpt Real de laatste tijd met punten en prijzen. Al hoewel Pique ook Barca heeft gered met kopgoals.
Ramos is niet completer dan Pique. Lange passing? Je vergist je. Juist met lange passing is Pique beter dan Ramos.
Ramos is wel sneller dan Pique maar Pique is weer sterker dan Ramos en slimmer dan Ramos.
Pique anticipeert op de juiste timing en heeft betere tackles dan Ramos. Ramos is te gewild en pakt domme kaarten voor niks en domme overtredingen, Pique niet.

28-12-2016, 19:02



Citaat door _yassir_:
In de opbouw is Pique ook heel goed bro. Onmisbaar bij Barcelona. En koppend vergis je niet, hij scoort ook best vaak koppend. Ramos is koppend wel beter, maar je zag Pique bij die clasico voor de zomer en ook bij Spanje hij kopt ze er gewoon in. Juist omdat Pique verdedigend beter is en in de opbouw zo goed vind ik hem completer. Ramos mist het verdedigende aspect. Dan ben je niet helemaal conpleet. Ieder zijn mening

Ramos is verdedigend ook een beest.
Mist ie helemaal niet , alleen is puur verdedigend Pique wel iets beter.


Citaat door Wrongbet:
Betere kopper? Dat klopt. Ramos helpt Real de laatste tijd met punten en prijzen. Al hoewel Pique ook Barca heeft gered met kopgoals.
Ramos is niet completer dan Pique. Lange passing? Je vergist je. Juist met lange passing is Pique beter dan Ramos.
Ramos is wel sneller dan Pique maar Pique is weer sterker dan Ramos en slimmer dan Ramos.
Pique anticipeert op de juiste timing en heeft betere tackles dan Ramos. Ramos is te gewild en pakt domme kaarten voor niks en domme overtredingen, Pique niet.
Jij vindt Pique beter ,ik Ramos.


Zit weinig verschil tussen.

28-12-2016, 19:18
Terecht dat Bonucci in de top 3 zit, geen enkele verdediger op de Europese velden die een lange bal op de stropdas kan geven als Bonucci. Die assist op Giaccherini tegen Italië op het EK staat nog op mijn netvlies gebrand, tering wat een bal!

28-12-2016, 19:18

Citaat door Wrongbet:
Zelfs Realfan MocroUtrecht geeft aan dat Pique verdedigend beter is dan Ramos.


Citaat door Celtic.:
Leuk voor Mocro-Utrecht.

Ieder zijn mening.
Hou mij der buiten

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8