Bekijk volle/desktop versie : ~ Op vakantie naar Dubai.



Pagina's : [1] 2 3

26-12-2016, 23:33
Salaam Alaykoum dames,

Laten we elkaar hier tips geven over Dubai.

- Welke hotels zijn echt aan te raden en welke juist niet?

- Wat moet je echt gezien hebben en wat vond je echt een tegenvaller?

- Hoelang ben jij daar gebleven?

Etc.


Liefs Appelwangetje_

26-12-2016, 23:34


Ik wil in maart of april voor 1 weekje naar Dubai Insch'Allah. Ben vast opzoek naar tickets. Die zijn heel makkelijk te vinden, alleen loop ik bij het zoeken van een hotel vast. Bang dat ik een hotel boek die echt tegenvalt etc.


26-12-2016, 23:34
Nog nooit geweest, dus aan mij heb je niks
Wil daar wel nog ooit naartoe InshaAllah.
Jij wel ooit geweest?

26-12-2016, 23:40

Citaat door BeYoutiful-:
Nog nooit geweest, dus aan mij heb je niks
Wil daar wel nog ooit naartoe InshaAllah.
Jij wel ooit geweest?
Gekkie. Ik wil InschAllah in maart of april gaan

26-12-2016, 23:49



Citaat door Appelwangetje_:
Gekkie. Ik wil InschAllah in maart of april gaan
Haha
InshaAllah. Lijkt mij een leuke vakantiebestemming.

27-12-2016, 07:35

Citaat door IncognitoX:
Niet interessant, absoluut geen cultuur en geschiedenis. 100 jaar geleden nog een zandbak en merk je aan de bevolking.
85 procent van de bevolking in dubai is emigrant.

27-12-2016, 12:00

Citaat door IncognitoX:
Ja gelukkig wel ja, zijn diegene die wat cultuur met zich meebrengen. Ik praat over de inheemse bevolking.
Het is meer inheems dat jij vooroordelen hebt over een volk die jij niet kent.

27-12-2016, 13:14
Mn man zeurt er ook continue over .. Geen zin ofso moet ik kinderen meezeulen. Mijn collega is geweest hij weet leuke plekken ..

Bijvoorbeeld de grote markt die je daar hebt ..
Overdekte skipalijs
Grootste woestijnzwembad ter wereld
Etc etc

27-12-2016, 13:56

Citaat door IncognitoX:
Niet interessant, absoluut geen cultuur en geschiedenis. 100 jaar geleden nog een zandbak en merk je aan de bevolking.
++

Je kan beter een trip door Marokko maken, dan zie en ervaar je veel meer.

27-12-2016, 14:37

Citaat door IncognitoX:
Ja gelukkig wel ja, zijn diegene die wat cultuur met zich meebrengen. Ik praat over de inheemse bevolking.
Je bent jaloers stiekem zou je ook dat geld en luxe leven willen hebben

27-12-2016, 14:48

Citaat door Appelwangetje_:
Salaam Alaykoum dames,

Laten we elkaar hier tips geven over Dubai.

- Welke hotels zijn echt aan te raden en welke juist niet?

- Wat moet je echt gezien hebben en wat vond je echt een tegenvaller?

- Hoelang ben jij daar gebleven?

Etc.


Liefs Appelwangetje_
Het hangt ervan af wat voor vakantie je wil.

Je kan het zo duur maken als je wil maar ik persoonlijk vond het een hele fijne vakantie, en ben in november geweest.

We zaten in hotel meridien. Je kan best eerst kijken wat jij wil dus shoppen of elke dag aan het zwembad of zee of uitgaan. Op basis daarvan kies je een hotel want de afstanden zijn er wel en een auto daar hebben is een must.

27-12-2016, 14:53

Citaat door IncognitoX:
Niet interessant, absoluut geen cultuur en geschiedenis. 100 jaar geleden nog een zandbak en merk je aan de bevolking.
Dan ben jij naar een zandbak geweest. Ze hebben daar een hele mooie architectuur voor wie van architectuur houdt.

Het klopt 5% is inheems maar de overige 95% leeft vredig samen, al is hun enigste doel daar werken. Of je nu Paki, Hindu of Bangaal bent...ze leven met elkaar.

Qua cultuur heb je daar niet veel maar het is een mooi Emiraat en wil je weten hoe het komt...zoek het op. De stichter zijn moeder werd ziek en een ziekenwagen geraakte niet in hun qar3ija en ze stierf. Hij maakte de belofte dat hij elke weg gaat leiden.

27-12-2016, 14:53



Citaat door berkaniyaaa:
++

Je kan beter een trip door Marokko maken, dan zie en ervaar je veel meer.
Marokko is niet veilig en het is allemaal kwestie van smaak en zin. Marokko kun je niet vergelijken al is het een prachtig land.

27-12-2016, 16:12
lijkt me een saai land..alleen luxe en grote gebouwen en verder heerst er geen cultuur.

27-12-2016, 16:28
Ben benieuwd of er hotels zijn die gescheiden zwembaden hebben voor mannen en vrouwen.
Mocht iemand dat weten: Let me know.

Pagina's : [1] 2 3