Bekijk volle/desktop versie : Vindt jij een dier beter dan een mens?



Pagina's : [1] 2 3

26-12-2016, 19:47
Ben ik benieuwd naar? Wat is jullie mening hierover.

Ik kwam toevallig dit filmpje tegen van een hond en een gehandicapt kindje. Kijk wat die hond doet!

http://https://youtu.be/AmR_M_KJ040

26-12-2016, 20:00


Kinderen en dieren

26-12-2016, 20:23
Ja soms zijn dieren beter dan sommige mensen ja.

26-12-2016, 22:39
Honden zijn net als mensen onbetrouwbaar ze kunnen je onverwacht bijten net als katten die je volkrabben als het hen niet zint.

Niets op deze hele aarde is betrouwbaar.

Leg je volledige vertrouwen in Allah. Aan de mensheid heb je niets. Ze zullen je niet baten.

27-12-2016, 18:06



Citaat door taartje1:
Kinderen en dieren
So you dont prefer adults?

Citaat door citroencake:
Ja soms zijn dieren beter dan sommige mensen ja.
En wanneer zijn dieren niet beter dan mensen?

Citaat door La_vie_en_rose.:
Honden zijn net als mensen onbetrouwbaar ze kunnen je onverwacht bijten net als katten die je volkrabben als het hen niet zint.
Ja klopt of ze kunnen er loving en caring zijn.
Niets op deze hele aarde is betrouwbaar.

Leg je volledige vertrouwen in Allah. Aan de mensheid heb je niets. Ze zullen je niet baten.

28-12-2016, 20:39
Als je bijv een leven kunt redden en je kan kiezen tussen een mens en een dier dan ga je hopelijk wel voor een mens neem ik aan.

03-01-2017, 12:28

Citaat door _Hidaya:
Als je bijv een leven kunt redden en je kan kiezen tussen een mens en een dier dan ga je hopelijk wel voor een mens neem ik aan.
klopt!

03-01-2017, 14:31
enige wat je als mens meer hebt is een geweten, als je die niet gebruikt kun je je net zo goed tot dier rekenen.

03-01-2017, 14:36

Citaat door La_vie_en_rose.:
Honden zijn net als mensen onbetrouwbaar ze kunnen je onverwacht bijten net als katten die je volkrabben als het hen niet zint.

Niets op deze hele aarde is betrouwbaar.

Leg je volledige vertrouwen in Allah. Aan de mensheid heb je niets. Ze zullen je niet baten.
Dit

03-01-2017, 15:36
hhhhh ta7rant idd sommige mensen gedragen zich inderdaad als dieren, ik vind ze dan juist walgelijker, een dier neem je het tenminste niet kwalijk het behoort tot hun natuur (dier zijn) maar mensen die zich als dieren gedragen vind ik afstotend, ik heb wat dat betreft wel liever een dier dan een mens, en andersom vind ik het ook vaak onterecht als mensen zeggen dieren zijn onbetrouwbaar, dieren zijn juist niet onbetrouwbaar, ze gaan je bv niet dingen beloven en jou dan naaien, als ze je bijten of aanvallen is dat vaak met een reden, een reden die de mens niet altijd kan begrijpen of de signaal ook niet altijd (tijdig) kan oppikken, bovendien zoals in het filmpje hebben dieren een oprechte vorm van genegenheid die ze soms aan mensen geven

03-01-2017, 16:06
Voor mij is een dierenleven even veel waard als een mensenleven.
Ik zet mij heel erg in voor dierenwelzijn, steun veel goede instanties dmv donaties.
En mijn katten en vogels zijn alles voor mij =)

03-01-2017, 18:58

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Voor mij is een dierenleven even veel waard als een mensenleven.
Ik zet mij heel erg in voor dierenwelzijn, steun veel goede instanties dmv donaties.
En mijn katten en vogels zijn alles voor mij =)
Wauw Allahuma bareek netjes hoor!

03-01-2017, 19:30



Citaat door lionheart06:
Wat een stelletje mongolen bij elkaar...De mens is de beste creatie van Allah swt...Allah swt noemt dat zo vaak op in de koran...alleen het idee dat een dier beter dan een mens zou kunnen zijn...wat onwetendheid welniet met mensen doet...
klopt, de mens is de mooiste wat allah heeft geschapen maar je hebt eenmaal mensen die het voor zichzelf verpesten. Deze worden duivels. Dan kan ik sommige mensen wel begrijpen waarom ze liever voor een dier kiezen.

03-01-2017, 19:34

Citaat door _Hidaya:
Als je bijv een leven kunt redden en je kan kiezen tussen een mens en een dier dan ga je hopelijk wel voor een mens neem ik aan.
Tuurlijk.
Maar hangt er alleen van af wie het is. Als het iemand is die mij kwaad wilt dan laat ik die keihard vallen.

03-01-2017, 23:17

Citaat door Bent_Bni_Ammart:
Voor mij is een dierenleven even veel waard als een mensenleven.
Ik zet mij heel erg in voor dierenwelzijn, steun veel goede instanties dmv donaties.
En mijn katten en vogels zijn alles voor mij =)
Meen je dit serieus? Voor mij niet. Een mensenleven is veel meer waard.

Pagina's : [1] 2 3