Bekijk volle/desktop versie : Berberse Film / Taal / Cultuur vereniging Amsterdam



25-12-2016, 15:28


Azul! / Hallo!
Ik ben opzoek naar mensen die interesse en liefde hebben voor de Berberse taal en cultuur en die graag iets ermee willen doen op het gebied van: taalcursussen, films (in het Berbers maar ook Nederlands of Engels), Youtube-filmpjes, muziek, documentaires maken (in Nederland of Marokko), sociale en culturele activiteiten.
Samen kunnen we bijvorbeeld een nieuwe Marokkaanse Berberse vereniging in Amsterdam starten.

Heb jij interesse? en wil jij een deel van je vrije tijd hieraan besteden wanneer het jou uitkomt? En voldoe jij aan de volgende eigenschappen:

1 - Je bent volwassen (ouder dan 18), man of vrouw.

2 - Je spreekt een beetje Berbers (‘t maakt niet uit welke dialect: Rif, Atlas, Sus... enz) of je zou graag de taal een beetje willen leren (daarbij kan ik je helpen).

3 - Je houdt van Marokko en van de Berberse taal.

4 - Je bent tolerant en je steunt de vrijheid van denken en geloof (Islam, Christendom, Jodendom, Boeddhisme, Hindoeïsme, ongeloof... enz.)

5 - Je voelt de behoefte om jezelf te verwoorden en te ontwikkelen, door schrijven, kunst, film... enz.

6 - Je hebt een talent of een aardige vaardigheid zoals: fotografie, schrijven, spreken, acteren, presenteren, debatteren, filmen, zingen, tekenen, games aanpassen, programmeren, video bewerken, of een ander talent dat jij graag wil gebruiken voor een leuk project in het Berbers of over de Berberse Marokkaanse cultuur.

Voldoe jij aan deze eigenschappen of ken jij iemand in je familie of vriendenkring die geïnteresseerd zou kunnen zijn, dan graag een e-mailtje sturen naar:

berbers.amsterdam@gmail.com

Als ik een mooi groepje heb dan nodig ik iedereen uit voor een bijeenkomst ergens leuks in Amsterdam, zoals een café of de Amsterdamse OBA bibliotheek, om kennis te maken en ideeën uit te wisselen.

Tot dan! En ik ben benieuwd!
Tanemmirt! / Dank je!

berbers.amsterdam@gmail.com

29-12-2016, 13:35


En?
Waar zijn de kandidaten en de liefhebbers?