Bekijk volle/desktop versie : Armen en benen geschoren



Pagina's : [1] 2

24-12-2016, 15:50
Mijn zoontje stond vandaag lekker lang in de douche terwijl ik het huis ging stofzuigen en dweilen. Hij vond het heerlijk, want hoorde hem totaal niet zeuren zoals hij normaal wel doet. Waarom zou hij ook als ie zich vermaakte met mijn scheermesje. Hij heeft zijn armen en benen geschoren. Ben zo geschrokken! Hij heeft helemaal niet zoveel haar, maar wel wat donshaartjes. Worden die haartjes straks dik en donker? Zou zo zonde zijn. :-(

24-12-2016, 16:01


Nadat je het scheert worden ze wel wat dikker en en donkerder ja. Inderdaad zonde, hij had die donshaartjes gewoon moeten laten. Viel vast niet zo erg op en hij is een jongen.

24-12-2016, 16:34
Nee, worden niet dikker en donkerder.

24-12-2016, 16:35
Je mag blij zijn dat hij zich niet open heeft geschoren.
Zou me niet eens druk maken om die haartjes

24-12-2016, 17:05



Citaat door Cecile:
Mijn zoontje stond vandaag lekker lang in de douche terwijl ik het huis ging stofzuigen en dweilen. Hij vond het heerlijk, want hoorde hem totaal niet zeuren zoals hij normaal wel doet. Waarom zou hij ook als ie zich vermaakte met mijn scheermesje. Hij heeft zijn armen en benen geschoren. Ben zo geschrokken! Hij heeft helemaal niet zoveel haar, maar wel wat donshaartjes. Worden die haartjes straks dik en donker? Zou zo zonde zijn. :-(
tis duidelijk. jouw constante geflirt met het harame leven van een kafira heeft ertoe geleid dat je zoontje fag faggity fag fag fag is geworden

kan nog zo herinneren hoe "mooi" jij de schrijfstijl van tofik dibi vond toen jij je passage uit zn boek postte waarin hij beschreef hoe die anaal verkracht werd tijdens een blind date hahaha. nu zul je oogsten wat je gezaaid hebt

24-12-2016, 17:26

Citaat door Sinister:
tis duidelijk. jouw constante geflirt met het harame leven van een kafira heeft ertoe geleid dat je zoontje fag faggity fag fag fag is geworden

kan nog zo herinneren hoe "mooi" jij de schrijfstijl van tofik dibi vond toen jij je passage uit zn boek postte waarin hij beschreef hoe die anaal verkracht werd tijdens een blind date hahaha. nu zul je oogsten wat je gezaaid hebt


Wtf


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

24-12-2016, 17:27

Citaat door Foutje:
Je mag blij zijn dat hij zich niet open heeft geschoren.
Zou me niet eens druk maken om die haartjes


Nadat ik zijn lijf heb gecontroleerd op wondjes ben ik het gaan zonde vinden voor de haartjes. Druk maken is een groot woord, maar ik vind het niet leuk.

24-12-2016, 17:27

Citaat door Slaapkopje:
Nee, worden niet dikker en donkerder.


Hoop het.

24-12-2016, 17:28

Citaat door BeYoutiful-:
Nadat je het scheert worden ze wel wat dikker en en donkerder ja. Inderdaad zonde, hij had die donshaartjes gewoon moeten laten. Viel vast niet zo erg op en hij is een jongen.


Ja, wist hij veel wat de consequenties waren. Hij is zes. Viel helemaal niet op. Zelfs als hij een meisje zou zijn, het is een kind.

24-12-2016, 17:30

Citaat door Cecile:
Ja, wist hij veel wat de consequenties waren. Hij is zes. Viel helemaal niet op. Zelfs als hij een meisje zou zijn, het is een kind.
Ja begrijp ik, hij is ook nog maar een kind. Nu hopen dat het allemaal meevalt en zou duidelijk tegen hem zeggen wat de consequenties dus zijn. En dan zal hij het InshaAllah niet meer doen. Gelukkig heeft hij zich niet opengesneden ofzo.

24-12-2016, 18:44
Moest meteen denken aan Said El haji. Exact hetzelfde schrijfstijl. Verbaast me ook niets, dezelfde zogenaamde moderne huppeltrientje.

24-12-2016, 20:45
Nee. Dat haar donkerder en dikker wordt is een fabel. Maar goed dat ie alleen zijn haartjes heeft geschoren. Gevaarlijk man

24-12-2016, 23:47


Ik zou die scheermesjes voortaan ergens opbergen waar hij niet bijkan !

25-12-2016, 23:38
Nee tuurlijk kan dat niet, is genetisch bepaald. Haar word niet anders in dikte, kleur enz door scheren

26-12-2016, 10:28

Citaat door Sinister:
tis duidelijk. jouw constante geflirt met het harame leven van een kafira heeft ertoe geleid dat je zoontje fag faggity fag fag fag is geworden

kan nog zo herinneren hoe "mooi" jij de schrijfstijl van tofik dibi vond toen jij je passage uit zn boek postte waarin hij beschreef hoe die anaal verkracht werd tijdens een blind date hahaha. nu zul je oogsten wat je gezaaid hebt
Jouw reactie slaat nergens op.

Pagina's : [1] 2