Bekijk volle/desktop versie : Clown én pvv-er BASSIE wilde deze Kerst niet meer leven…



17-12-2016, 12:20

Citaat door JoeProx:


Hij viert volgend weekend kerst met zijn hele familie, maar heel vanzelfsprekend is dat niet. CLOWN BASSIE was er deze zomer zó slecht aan toe dat hij, zo vertelt hij vandaag voor het eerst, zelf een einde aan zijn leven wilde maken. Een voornemen dat hij deelde met alleen zijn vrouw COBY…

Toen BAS VAN TOOR, clown Bassie, in juli met een brancard uit zijn huis werd gehaald, had hij niet durven hopen er ooit nog terug te keren. De clown wachtte een zware strijd om zijn herstel, nadat hij werd getroffen door de Ziekte van Bell, een ernstige aangezichtsverlamming. De strijd die hem wachtte was veel zwaarder en moeizamer dan hij tot nu toe heeft verteld. Op zeker moment maakte tegenslag op tegenslag zelfs dat hij niet meer wilde leven…



,,Ik wilde er een einde aan maken’’, vertelt hij nu openhartig. ,,En dat geeft wel aan hoe wanhopig ik van alles geworden was. Ik kon niet meer. Maar ik kwam tot inkeer door de gedachten aan mijn lieve COBY. Haar kon ik dat niet aandoen. En zij is de reden dat ik nu nog leef...’’

http://www.telegraaf.nl/prive/27257431/__Clown_BASSIE_wilde_deze_Kerst_niet_meer_leven___ .html
.