Bekijk volle/desktop versie : Partner ontmoeten



Pagina's : [1] 2 3 4

16-12-2016, 08:07
Dames, hoe hebben jullie je partner ontmoet. Het lijkt haast een onbegonnen taak deze tijden.

Iedereen is gehaast of mensen denken dat je al bezet bent. Welke sebab hebben jullie verricht?

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.

16-12-2016, 08:11


Ik ga t niet goed praten maarwe kenden elkaar al 6 jaar nu bijna half jaar getrouwd❤️

16-12-2016, 09:30
Ik ken mijn man sinds ik 18 jaar was.Ik ken mijn man 4 jaar.We zijn nu bijna 5 maanden getrouwd.

16-12-2016, 09:48
Is niet makkelijk inderdaad

Ik dacht dat het alleen dillema is als je geen relatie wil dus zonder teveel poespas. Maar dames die ik ken die wel bereid zijn eerst relatie aan te gaan ervaren eigenlijk ook dit dillema.

Ik weet niet wat het is, genoeg topics over te lezen maar nog niemand die DE oplossing heeft gevonden.

Doua blijven doen is enige wat ik kan bedenken voor vandaag op vrijdag

Moge Allah eenieder die wil trouwen voorzien van een echtgenoot

16-12-2016, 11:19


Omdat de jonge vrouwen een Marokkaanse man zoeken en de jonge mannen een stoeipoes. Hierdoor kom je niet snel meer een serieus iemand tegen in je directe omgeving. Enigste wat nog mogelijk is , is dat je zelf bekend maakt dat je zoekende bent door bijvoorbeeld je tante of zo in te zetten als een koppelaarster

16-12-2016, 12:16
Als al die jonge vrouwen hun kuisheid bewaren dan waren al die mannen niet op zoek naar een stoeipoes!

Als ik een man was en ik kan aan de lopende band meiden verslinden dan zou ik ook niet snel trouwen

Op elke hoek kan je wel een paar billen gratis betasten gemak dient de mens trouwen is niet meer interessant
Als het niet verplicht was te trouwen zouden veel Marokkaanse dames met hun tweedehands billen hun leven tot de dood bij papa op de bank slijten

16-12-2016, 12:28
Liefde op het eerste gezicht en niet via via
8 jaar geleden alweer dat we elkaar kennen.

16-12-2016, 13:15
Liefde op het eerste gezicht en wel via via
Zijn moeder had hem over me verteld, eerste ontmoeting in de woonkamer van mijn ouders.

Had t niet anders gewild, alhamdouliLlah

16-12-2016, 14:20

Citaat door Phynx:
Liefde op het eerste gezicht en wel via via
Zijn moeder had hem over me verteld, eerste ontmoeting in de woonkamer van mijn ouders.

Had t niet anders gewild, alhamdouliLlah
Allahoemma barik. Moge Allah je huwelijk zegenen.

16-12-2016, 16:00
Waarom kom ik niet een man tegen met normale werk? Das mijn enige eisIk krijg alleen drugsbaronnen naar mijn deur?

16-12-2016, 17:15
Ik weet dat jullie mij hier niet willen hebben. Maar soms is het nodig om de Marokkaanse vrouw te begrijpen.

Wij wijzen naar jullie, jullie naar ons. Daardoor beperken wij ons. Ik kom ook geen trouwkandidaat tegen die mij ook als trouwkandidaat beschouwt. Maar ik geef niemand de schuld. Al zijn er 1000 slechte vrouwen, zullen er altijd wel 10 goede daarbuiten zijn. En je hebt er maar ook één nodig. Dus In Sha Allah komt het goed met ons allen en anders is er vast een reden voor.

Sabab is goed, wanhopen en uitsluiten niet.

16-12-2016, 17:17

Citaat door karimadriouch:
Misschien een idee om minder in chicha lounges te twerken.
In sha Allah gaan je dochters later overal twerken. Van sishalounges tot aan elke sta7 in driouch.
Stupid oordelende kreng.

16-12-2016, 17:19



Citaat door Praline:
Liefde op het eerste gezicht en niet via via
8 jaar geleden alweer dat we elkaar kennen.
Dacht dat liefde op het eerste gezicht alleen in boeken en films voorkwamen haha.

16-12-2016, 17:26

Citaat door taha:
In sha Allah gaan je dochters later overal twerken. Van sishalounges tot aan elke sta7 in driouch.
Stupid oordelende kreng.
misschien moet je beetje werken aan je karakter. Zie het als opbouwende kritiek.

16-12-2016, 17:30

Citaat door BeYoutiful-:
Dacht dat liefde op het eerste gezicht alleen in boeken en films voorkwamen haha.
Ahaha nee dit was echt liefde op het 1ste gezicht en ik word helemaal niet snel verliefd. Gelukkig nam hij het initiatief, anders had ik het gewoon laten gaan haha.
Mezelf kennende

En wanneer zie je jezelf trouwen? na je studie zeker of nog later?

Pagina's : [1] 2 3 4