Bekijk volle/desktop versie : Een werkloos parlement, wat vinden de Marokkaanse politici daar nou van? (video)



15-12-2016, 22:01
Sinds de opening van het huidige regeringsjaar door de Koning op 14 oktober, is er geen werk voor het Marokkaanse parlement.

Door afwezigheid van een regering, zijn ze gedwongen werkloos. Politici geven commentaar op deze impasse van de regering voor de camera van le360:

[video=youtube;IlUUrCezMM4]https://www.youtube.com/watch?v=IlUUrCezMM4[/video]

15-12-2016, 23:48


Belachelijk, zullen vele mensen vinden. Aan de andere kant laat het wel zien dat het land prima gerund kan worden zonder werkend parlement. Met dank aan sidna allahynsrou.

16-12-2016, 09:39

Citaat door RoyalArabi:
Belachelijk, zullen vele mensen vinden. Aan de andere kant laat het wel zien dat het land prima gerund kan worden zonder werkend parlement. Met dank aan sidna allahynsrou.
Je bedoelt het parlement is sowieso toneel dat dient als afleiding vh volk want de enige echte machthebber zit in het paleis. 90% vh volk wist dit al, vandaar dat ze nooit gaan stemmen.

16-12-2016, 12:48
Gelukkig maar, als ik zie hoe de parlementsleden zijn dan word ik daar niet vrolijk van. Ik ben daarom blij dat ze de macht niet hebben.

16-12-2016, 16:08



Citaat door RoyalArabi:
Gelukkig maar, als ik zie hoe de parlementsleden zijn dan word ik daar niet vrolijk van. Ik ben daarom blij dat ze de macht niet hebben.
Dus alles wat fout gaat is dan ook niet de schuld van politici maar gewoon van die roze olifant in het paleis.

Dan zijn we het eens