Bekijk volle/desktop versie : ' Nu Is Het ZEKERS Da Gaste Players Zyn '



Pagina's : [1] 2

29-04-2005, 22:13
Check The Scenario.

Ik vroeg aan een vriend wat hy zou doen als hy verliefd zou worden op de zus van z'n beste vriend. & weet ge wat die zei??? ' NEE HCHOUMA das myn beste vriend '

& ik vroeg me af hoezo hchouma? & die zei zo van jah 'je weet toch hy is mn beste vriend zoiets doe je een goede vriend niet aan '


Nerdjes.

29-04-2005, 22:14


laten we niet iedereen over een kam gaan scheren..

29-04-2005, 22:14
Laten we de jongens hun gat nie lekken


Citaat door m0cr0cinderella:
laten we niet iedereen over een kam gaan scheren..

29-04-2005, 22:15

Citaat door Funk Lady Flex:
Laten we de jongens hun gat nie lekken

29-04-2005, 22:17


Gy moe stoppe met da domme zin te gebruike van da kam schere da zin is gekauwd herkauwd & uitgespugt & iedereen zeg da net alsof ge nix anders weet te zegge doe normaal & creeer u eigen mening.


Citaat door m0cr0cinderella:

29-04-2005, 22:22

Citaat door Funk Lady Flex:
Check The Scenario.

Ik vroeg aan een vriend wat hy zou doen als hy verliefd zou worden op de zus van z'n beste vriend. & weet ge wat die zei??? ' NEE HCHOUMA das myn beste vriend '

& ik vroeg me af hoezo hchouma? & die zei zo van jah 'je weet toch hy is mn beste vriend zoiets doe je een goede vriend niet aan '


Nerdjes.
heb je ook doorgevraagd waarom hij dat vond.?
je trekt nu 'n conclusie uit iets wat misschien helemaal ni zo bedoel is.!

29-04-2005, 22:24

Citaat door Funk Lady Flex:
Gy moe stoppe met da domme zin te gebruike van da kam schere da zin is gekauwd herkauwd & uitgespugt & iedereen zeg da net alsof ge nix anders weet te zegge doe normaal & creeer u eigen mening.
hahaha

29-04-2005, 22:25

Citaat door Funk Lady Flex:
Check The Scenario.

Ik vroeg aan een vriend wat hy zou doen als hy verliefd zou worden op de zus van z'n beste vriend. & weet ge wat die zei??? ' NEE HCHOUMA das myn beste vriend '

& ik vroeg me af hoezo hchouma? & die zei zo van jah 'je weet toch hy is mn beste vriend zoiets doe je een goede vriend niet aan '


Nerdjes.
Dat is uit respect, maar dat betekent niet dat het nooit
gebeurt..

29-04-2005, 22:34

Citaat door Funk Lady Flex:
Gy moe stoppe met da domme zin te gebruike van da kam schere da zin is gekauwd herkauwd & uitgespugt & iedereen zeg da net alsof ge nix anders weet te zegge doe normaal & creeer u eigen mening.



Nou je weet donders goed dat er ook goede jongens bestaan en ga geen andere mening creeeren omdat jij dat zo graag wilt,je kan ook gewoon respect hebben voor mij mening,netzoals ik respect heb voo rjou mening.

29-04-2005, 22:36
Ja mat probleem is dat da u eigen mening nie is dus kan ik er ook moeilyk respect voor hebbe

29-04-2005, 22:38

Citaat door Funk Lady Flex:
Ja mat probleem is dat da u eigen mening nie is dus kan ik er ook moeilyk respect voor hebbe
Het is pas "mij" mening in jou ogen als mij mening woorden bevatten die jij het liefst wil horen,namelijk alle jongens zij slecht,maar dat krijg je niet horen.

Want blijf bij mij mening,die van MIJ is.

29-04-2005, 22:41
Nee ge versta geen klote dervan. Ik zei die zin irriteert my iedereen zeg da bhal apen die mekaars luize ete in de zoo creeer u eigen mening ge hoeft er nie mee akkoord te zyn maar DAMN own creation imagination?!

29-04-2005, 22:41


& klein correctie tis MYN mening & nie MY mening

29-04-2005, 22:42

Citaat door Funk Lady Flex:
Nee ge versta geen klote dervan. Ik zei die zin irriteert my iedereen zeg da bhal apen die mekaars luize ete in de zoo creeer u eigen mening ge hoeft er nie mee akkoord te zyn maar DAMN own creation imagination?!
En nou in het nl..?

29-04-2005, 22:43

Citaat door Funk Lady Flex:
& klein correctie tis MYN mening & nie MY mening
Als ik jou reactie ga zitten corrigeren,alatieff dan ben ik morgen nog niet klaar.

Pagina's : [1] 2