Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg jij je ouders blij?



Pagina's : [1] 2 3 4

13-12-2016, 00:19
Simpele vraag. Met welke handeling of uitspraak zorg jij voor een glimlach op het gezicht van je ouders?

Wellicht leren we wat van elkaars ervaringen, zodat we onze ouders (meer) tevreden kunnen stellen.

13-12-2016, 15:16


Mijn moeder is heel moeilijk.

Geeft niks om materie, wil nooit geld of cadeautjes. Kan soms alleen boodschappen voor haar betalen als ik snel genoeg ben en zij niet al haar portemonnee heeft getrokken.
Ook wil je ze nooit hulp wanneer ze aan het koken is, maar pak er nu een krukje bij er ga er gewoon bij zitten en haar aanhoren.

Maar gewoon veel tijd geven, helpen waar nodig of ff bakkie met haar doen.

Vader is snel tevreden.

13-12-2016, 15:40
Als ik de naam van onze huisarts opzeg krijgt mn moeder de slappe lach, "onderonsje".

13-12-2016, 15:59

Citaat door Praise:
Mijn moeder is heel moeilijk.

Geeft niks om materie, wil nooit geld of cadeautjes. Kan soms alleen boodschappen voor haar betalen als ik snel genoeg ben en zij niet al haar portemonnee heeft getrokken.
Ook wil je ze nooit hulp wanneer ze aan het koken is, maar pak er nu een krukje bij er ga er gewoon bij zitten en haar aanhoren.

Maar gewoon veel tijd geven, helpen waar nodig of ff bakkie met haar doen.

Vader is snel tevreden.
Je ma zal vast blij zijn als ze van je af is. Als je getrouwd bent en kindjes hebt dan zal ze blij zijn.

Dit geldt voor alle ongetrouwde leden. Ze hebben niets aan jullie centjes.

13-12-2016, 16:00


Geld.
Trouwen
Goed gedrag

13-12-2016, 17:20

Citaat door La_vie_en_rose.:
Je ma zal vast blij zijn als ze van je af is. Als je getrouwd bent en kindjes hebt dan zal ze blij zijn.

Dit geldt voor alle ongetrouwde leden. Ze hebben niets aan jullie centjes.
Trouwen is bij ons de oplossing voor alles
Maar klopt, ze is heel erg onafhankelijk en neemt niet snel iets aan, maar daarom het enige wat ik kan doen is nu ik nog niet getrouwd ben tijd met haar door brengen.

Heb haar vandaag een massage cadeau gedaan en dat waardeerde ze wel heel erg.

13-12-2016, 17:31
Zorgen dat ze trots op je zijn, denk aan financieel stabiel zijn, op gebied van islam stabiel zijn je gebeden op tijd verrichten enz,
Hen altijd een luisterend oor bieden en uit laten praten. Begrip tonen (ook al snap je niets van hun denkwijze, gewoon ja knikken). hen veel aandacht schenken en hen behandelen als je beste maatje..

13-12-2016, 18:17

Citaat door Praise:
Mijn moeder is heel moeilijk.

Geeft niks om materie, wil nooit geld of cadeautjes. Kan soms alleen boodschappen voor haar betalen als ik snel genoeg ben en zij niet al haar portemonnee heeft getrokken.
Ook wil je ze nooit hulp wanneer ze aan het koken is, maar pak er nu een krukje bij er ga er gewoon bij zitten en haar aanhoren.

Maar gewoon veel tijd geven, helpen waar nodig of ff bakkie met haar doen.

Vader is snel tevreden.
Het lijkt me een hele lieve mommy.. geniet zoveel van haar je nu nog kan en neem je rust het nu nog kan bij je lieve mama omdat ze niet wil dat je haar helpt met koken etc.. als je eenmaal getrouwd bent moet je alles zelf doen. Heel moeilijk!

13-12-2016, 18:42

Citaat door __Euphoria__:
Geld.
Trouwen
Goed gedrag
dit.

13-12-2016, 19:31

Citaat door mevr.koffie:
dit.
Ze vragen niet veel ^^

13-12-2016, 19:36
@la vie en rose: wat een gefrustreerde racist ben jij.in een eerdere topic over riffijnen zeiken en nu dit

13-12-2016, 19:38
ik zou zeggen pleur op naar de woestijn van t mo

13-12-2016, 20:01



Citaat door __Euphoria__:
Ze vragen niet veel ^^
JEHOEEEEE!!

ZE VRAGEN DE REST VAN MIJN TOEKOMST. ik weet niet hoor. Mijn ouders waren 3 maanden naar marokko.
De eerste vraag van mijn moeder toen ze terug was: "Heeft niemand naar je gevraagd"
Dus ik zei "Jawel, Hamid en Moussa, maar toen kwam Loutfi ook... dus ik ging twijfelen.. Maar gelukkig toonde Nassir toen zijn interesse.
Zal ik ze allemaal laten langs komen of wil jij de keuze maken?"

Haar reactie: "La hawla wa la quwatta illah billah, wil jij dan voor altijd onder het regime van je vader blijven?"

klonk zo erg nog niet....
Maandelijkse bijdragen, avondjes beneden op de sedari chillen. Beetje vertellen over mijn dag, luisteren naar hun verhalen.
's ochtends samen ontbijten.. afscheid nemen, werken, thuis komen en blije ouders zien.
Heb alhamdoelilah niks te klagen.

13-12-2016, 20:03

Citaat door mevr.koffie:
JEHOEEEEE!!

ZE VRAGEN DE REST VAN MIJN TOEKOMST. ik weet niet hoor. Mijn ouders waren 3 maanden naar marokko.
De eerste vraag van mijn moeder toen ze terug was: "Heeft niemand naar je gevraagd"
Dus ik zei "Jawel, Hamid en Moussa, maar toen kwam Loutfi ook... dus ik ging twijfelen.. Maar gelukkig toonde Nassir toen zijn interesse.
Zal ik ze allemaal laten langs komen of wil jij de keuze maken?"

Haar reactie: "La hawla wa la quwatta illah billah, wil jij dan voor altijd onder het regime van je vader blijven?"

klonk zo erg nog niet....
Maandelijkse bijdragen, avondjes beneden op de sedari chillen. Beetje vertellen over mijn dag, luisteren naar hun verhalen.
's ochtends samen ontbijten.. afscheid nemen, werken, thuis komen en blije ouders zien.
Heb alhamdoelilah niks te klagen.
Elhamdulilah , ik mis ze

13-12-2016, 20:07

Citaat door __Euphoria__:
Elhamdulilah , ik mis ze
Geen contact meer? Sinds je besluit ?

Pagina's : [1] 2 3 4