Bekijk volle/desktop versie : Mijn IP-Adres verbergen, hoe?



09-12-2016, 23:22
Salam everyone,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn ip-adres kan verbergen voor mijn downloadgebruik. En graag eentje die gratis is? Ik heb niet zoveel verstand van al die programma's en ik begreep dus niet of malware hiervoor bedoelt is dat in de hoofdtopic staat aangegeven?

Anyone? Zal heel dankbaar zijn.

09-12-2016, 23:23


je internet provider bellen en bespreken uitleggen dat je een proxy wil zodat je ip telkens veranderd

10-12-2016, 00:12

Citaat door Glimlachje_:
Salam everyone,

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn ip-adres kan verbergen voor mijn downloadgebruik. En graag eentje die gratis is? Ik heb niet zoveel verstand van al die programma's en ik begreep dus niet of malware hiervoor bedoelt is dat in de hoofdtopic staat aangegeven?

Anyone? Zal heel dankbaar zijn.

Salaam Glimlachje,

Je kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van een TOR-browser, want daarmee kun je 'anoniem' het net opgaan en je echte ip-adres zal niet getoond worden.
Of je kunt kiezen voor een (betaalde) VPN-programma, want gratis versies werken niet altijd optimaal.

Gr.

Elhabib
[/SIZE]

10-12-2016, 16:05
elke keer die pedofiele tor man weg daarmee

11-12-2016, 04:45



Citaat door ILoveMySon:
elke keer die pedofiele tor man weg daarmee

Sinds wanneer wordt een opensource browser (TOR) gelinkt aan een plek voor alleen pedofielen
Dat het jouw ip-adres verbergt betekent niet meteen dat het gelinkt kan worden eraan, want het zelfde kan ook gelden voor een VPN-verbinding dat het zelfde doet, maar dan in andere browser (Firefox, Chrome, IE, etc )

En om even terug te komen op je antwoord hiervoor: Je kunt je provider niet bellen om te vragen of je gebruik kunt maken van een proxy, want iedereen krijgt een vaste ip-adres toegewezen en die kun je niet wijzigen.
En mocht dat wel kunnen, dan ben je nog steeds niet anoniem bezig je, want je veranderd enkel een nummertje, maar blijft altijd herkenbaar

Gr.

Elhabib [/SIZE]

11-12-2016, 14:25
Nope, Niet mee eens. Ziggo en verschillende andere providers geven geen vast ip adres.

Genoeg manieren om anoniem op het net te surfen, vraagt wel enige moeite qua instellingen, maar te doen.

Geen Tor voor nodig, alleen als je op het dark web wil gaan.

11-12-2016, 14:55

Citaat door Islam-Man:
Nope, Niet mee eens. Ziggo en verschillende andere providers geven geen vast ip adres.

Genoeg manieren om anoniem op het net te surfen, vraagt wel enige moeite qua instellingen, maar te doen.

Geen Tor voor nodig, alleen als je op het dark web wil gaan.

Nee dat klopt voor sommige providers, maar dat veranderd (jaarlijks) en bent tevens niet anoniem zoals ik eerder heb vermeld.
Want alle dingen die je doet kunnen nog steeds aan jou worden gelinkt. Dat is de reden dat ze haar ip-adres wilt verbergen!

Nee tor heb je ook niet nodig, maar mensen die dat niet kunnen en een snelle oplossing willen hebben is dit een van de snelste manieren.

Gr.

Elhabib [/SIZE]

18-12-2016, 18:43

Citaat door Elhabib:

Nee dat klopt voor sommige providers, maar dat veranderd (jaarlijks) en bent tevens niet anoniem zoals ik eerder heb vermeld.
Want alle dingen die je doet kunnen nog steeds aan jou worden gelinkt. Dat is de reden dat ze haar ip-adres wilt verbergen!

Nee tor heb je ook niet nodig, maar mensen die dat niet kunnen en een snelle oplossing willen hebben is dit een van de snelste manieren.

Gr.

Elhabib [/SIZE]
Niet mee eens met je, als je het goed doet en de juiste instellingen hebt/programma voor gebruikt ben je niet te traceren,
zelfs als je en nieuw ip adres krijgt of flash gebruikt wat er om bekend staat veel info prijs te geven.

Ip Hider Pro is een van de beste programma's qua fake ip adres.

En hier kun je oa testen wat er open staat bij je, vind ik persoonlijk een van de beste test sites,
maar er zijn ook andere te vinden, of kijken op dark web.

http://ip-check.info/?lang=en

18-12-2016, 21:57
Salam alaikoum,

Mijn dank voor jullie reacties allemaal. Toch blijven veel dingen voor mij nog een vraagteken. Omdat ik ze niet ken.

Ik download graag de laatste films met torrent. Daar is waar ik ontraceerbaar voor wil zijn. Is een torrentsite openen via een proxylink voldoende? (Graag in kleutertaal antwoorden als t kan )

18-12-2016, 22:20
In klare taal, je bent altijd traceerbaar met een torrent download programma,
of je ip adres aanpassen via een ip hide programma of Tor browser gebruiken.

Wil je geheel anoniem, wel mogelijk maar behoor je gevordert voor te zijn en met de juiste programma's.

18-12-2016, 22:39

Citaat door Islam-Man:
Niet mee eens met je, als je het goed doet en de juiste instellingen hebt/programma voor gebruikt ben je niet te traceren,
zelfs als je en nieuw ip adres krijgt of flash gebruikt wat er om bekend staat veel info prijs te geven.

Ip Hider Pro is een van de beste programma's qua fake ip adres.

En hier kun je oa testen wat er open staat bij je, vind ik persoonlijk een van de beste test sites,
maar er zijn ook andere te vinden, of kijken op dark web.

http://ip-check.info/?lang=en
Is dark web niet gevaarlijk? (Ken er zelf wel niets van.)

18-12-2016, 23:08

Citaat door DochterVanAdam:
Is dark web niet gevaarlijk? (Ken er zelf wel niets van.)
Wat is gevaarlijk, gewoon niet komen als je er niks te zoeken hebt, doe je in het normale leven ook niet of je wilt
het zien wat er allemaal te beleven valt. Dus weet waar je mee begint.

Het wordt door vele disdidenten gebruikt waar internet censuur is zoals o.a. China, Iran en nog van dat soort landen.
Voor hen is het de vrijheid. Zo ook gebruiken journalisten en veiligheids diensten het.

En door criminelen voor wapens, drug's, paspoorten, door vieze pedo's, hackers en andere duistere zaken.

20-12-2016, 21:07



Citaat door Islam-Man:
Wat is gevaarlijk, gewoon niet komen als je er niks te zoeken hebt, doe je in het normale leven ook niet of je wilt
het zien wat er allemaal te beleven valt. Dus weet waar je mee begint.

Het wordt door vele disdidenten gebruikt waar internet censuur is zoals o.a. China, Iran en nog van dat soort landen.
Voor hen is het de vrijheid. Zo ook gebruiken journalisten en veiligheids diensten het.

En door criminelen voor wapens, drug's, paspoorten, door vieze pedo's, hackers en andere duistere zaken.
Heb er sowieso niets te zoeken. Vroeg me het gewoon af. Bedankt voor je inbreng.

22-12-2016, 01:10
Geen dank DochtervanAdam. (Heel mooi je profiel naam)

12-02-2017, 18:33

Citaat door Glimlachje_:
Salam alaikoum,

Mijn dank voor jullie reacties allemaal. Toch blijven veel dingen voor mij nog een vraagteken. Omdat ik ze niet ken.

Ik download graag de laatste films met torrent. Daar is waar ik ontraceerbaar voor wil zijn. Is een torrentsite openen via een proxylink voldoende? (Graag in kleutertaal antwoorden als t kan )
Om internet anoniem te kunnen gebruiken heb je twee opties. De eerste optie is internet gebruiken via een 'proxy server'. De tweede optie is 'darkweb'. Op wikipedia staat in kleutertaal uitgelegd wat beide opties zijn.