Bekijk volle/desktop versie : Wat Wilders na ruim 10 jaar PVV heeft bereikt...



04-12-2016, 19:58
Hieronder een opsomming wat Geert Wilders in bijna 10 jaar tijd heeft bereikt:

1. Heeft geen leven meer, moet al bijna 10 jaar onderduiken en heeft geen gram vrijheid meer. Kan niet eens meer ergens een ijsje halen en heerlijk in de zon dat ijsje eten. Kan absoluut geen wandeling maken of zijn hond uitlaten.

2. Sinds zijn anti-moskee boodschap zijn er meer moskeeën dan ooit in Nederland.

3. Sinds zijn anti-moslims boodschap zijn er meer moslims dan ooit in Nederland.

4. Sinds zijn anti-hoofddoekjes boodschap zijn er meer hoofddoekjes dan ooit in Nederland.

5. Sinds zijn anti-koran boodschap zijn er meer korans dan ooit in Nederland.

6. Hij is politiek nog nooit zo geïsoleerd geweest, bijna alle partijen willen niet met hem samenwerken.

7. Heeft al 2 rechtszaken aan zijn broek gehad, waarbij hij hoogstwaarschijnlijk na de huidige rechtszaak met een strafblad moet roeptoeteren.

8. Heeft te kampen met depressies, elke arts met verstand van zaken kan duidelijk zien dat hij aan de pillen is. Ik vermoed benzo's voor het slapen en een licht anti-depressivum voor zijn depressies, ik schat het op sertraline.

9. Wilders is compleet grijs geworden, hij wordt in rap tempo ouder, zie zijn huid, haren en tanden. Snelle veroudering in een korte periode vergroot de kans op kanker enorm.

10. PVV verkeert in grote financiële problemen, het geld is op omdat zijn backers niet geleverd krijgen, Geert Wilders kan niet leveren wat zij willen en wordt door de zionistische backers gedumpt.


Al met al is duidelijk te zien dat Geert Wilders hard schreeuwt maar niks bereikt. Althans, hij bereikt wel iets maar dan compleet het tegenovergestelde.

04-12-2016, 20:00


de prijs voor simplistische angst-zaaierij is precies hoog genoeg dan.
Wilders kan wel een interessante memoire (levensverhaal) publiceren als boek.
Dan kan-ie beveiligd-en-al toch ietsie meer ijsjes en patatjes met mayo nuttigen..

04-12-2016, 20:01
Hij heeft de dalen vd hel bereikt inshallah

04-12-2016, 20:01
Ik vraag me af, is er een moment waarop Wilders denkt van, 'laat ik het even anders aanpakken want dit werkt niet'...

04-12-2016, 20:04


---------- Forwarded message ----------
From: Rene Veerman <rene.veerman.netherlands@gmail.com>
Date: 2016-12-04 20:04 GMT+01:00
Subject: Re: on Geert Wilders doing well in the election-polling.. heads up and on a swivel, folks!
To: NOS <reacties@nos.nl>, VandaagDeDag <tips@vandaagdedag.nu>, CNN <worldnews@cnn.com>, CIA <info@cia.gov>, NSA <nsapao@nsa.gov>, info@whitehouse.gov[/email], Mossad <info@gov.il>, [email]info@groenlinks.nl[/email], [email]christenunie@tweedekamer.nl[/email], [email]sgp@tweedekamer.nl[/email], [email]info@vvd.nl[/email], [email]info@pvv.nl[/email], [email]info@50pluspartij.nl[/email], [email]info@sp.nl[/email], [email]info@pvda.nl[/email], [email]d66@tweedekamer.nl[/email], Donna Marrozos <redactie@3fm.nl>, [email]info@volkskrant.nl[/email], [email]redactie@volkskrant.nl[/email], [email]info@telegraaf.nl[/email], [email]redactie@telegraaf.nl[/email], [email]info@trouw.nl[/email], [email]redactie@trouw.nl[/email], [email]info@nrc.nl[/email], [email]redactie@nrc.nl[/email], [email]info@parool.nl[/email], [email]redactie@parool.nl[/email], "Team Nieuws.nl" <redactie@nieuws.nl>, [email]redactie@ad.nl[/email], [email]gastbijdrage@sargasso.nl


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5514236

Wat Wilders na ruim 10 jaar PVV heeft bereikt...
Opties
Doorzoek onderwerp
Beoordeel onderwerp
Vandaag 19:58#1karimononlineMVC Lid

Reacties
53
27-11-2016

Wat Wilders na ruim 10 jaar PVV heeft bereikt...
Hieronder een opsomming wat Geert Wilders in bijna 10 jaar tijd heeft bereikt:

1. Heeft geen leven meer, moet al bijna 10 jaar onderduiken en heeft geen gram vrijheid meer. Kan niet eens meer ergens een ijsje halen en heerlijk in de zon dat ijsje eten. Kan absoluut geen wandeling maken of zijn hond uitlaten.

2. Sinds zijn anti-moskee boodschap zijn er meer moskeeën dan ooit in Nederland.

3. Sinds zijn anti-moslims boodschap zijn er meer moslims dan ooit in Nederland.

4. Sinds zijn anti-hoofddoekjes boodschap zijn er meer hoofddoekjes dan ooit in Nederland.

5. Sinds zijn anti-koran boodschap zijn er meer korans dan ooit in Nederland.

6. Hij is politiek nog nooit zo geïsoleerd geweest, bijna alle partijen willen niet met hem samenwerken.

7. Heeft al 2 rechtszaken aan zijn broek gehad, waarbij hij hoogstwaarschijnlijk na de huidige rechtszaak met een strafblad moet roeptoeteren.

8. Heeft te kampen met depressies, elke arts met verstand van zaken kan duidelijk zien dat hij aan de pillen is. Ik vermoed benzo's voor het slapen en een licht anti-depressivum voor zijn depressies, ik schat het op sertraline.

9. Wilders is compleet grijs geworden, hij wordt in rap tempo ouder, zie zijn huid, haren en tanden. Snelle veroudering in een korte periode vergroot de kans op kanker enorm.

10. PVV verkeert in grote financiële problemen, het geld is op omdat zijn backers niet geleverd krijgen, Geert Wilders kan niet leveren wat zij willen en wordt door de zionistische backers gedumpt.


Al met al is duidelijk te zien dat Geert Wilders hard schreeuwt maar niks bereikt. Althans, hij bereikt wel iets maar dan compleet het tegenovergestelde.
Gebruik de 'Quick Reply' voor dit berichtReageer CiteerCiteer Multi-citeer dit bericht Naar boven
Vandaag 20:00#2vredefanMVC Lid

Reacties
472
06-03-2011

de prijs voor simplistische angst-zaaierij is precies hoog genoeg dan.
Wilders kan wel een interessante memoire (levensverhaal) publiceren als boek.
Dan kan-ie beveiligd-en-al toch ietsie meer ijsjes en patatjes met mayo nuttigen..
Disclaimer : for reasons of effectiveness, i can't always share the nagging i do to my own NATO+Israeli camps (political, intel, religious)

04-12-2016, 20:32
mijn facebook adres is http://https://facebook.com/ReneVeermanSeductiveApps

04-12-2016, 20:36

Citaat door vredefan:
mijn facebook adres is http://https://facebook.com/ReneVeermanSeductiveApps
Gaat het wel goed met je?