Bekijk volle/desktop versie : Wie krijgt ook steeds prive berichten van deze vage lid?????????????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

01-12-2016, 15:49
Berichten over jihad enzo





01-12-2016, 15:51


eerlijk sta je ingeschreven op datingsites?

01-12-2016, 16:16
Ja ik. Echt een. Engerd is dat. Heb je zijn topic op islam hoekje gezien? Loopt schaamteloos onze imams hier in Nederland te verketteren. Nou dan weet je hoe laat het is.

01-12-2016, 16:17
Ka niet liegen cookies geschiedenis 30 dagen vandaar dat je zo n advertentie krijgt.

01-12-2016, 16:20



Citaat door romais:
Ja ik. Echt een. Engerd is dat. Heb je zijn topic op islam hoekje gezien? Loopt schaamteloos onze imams hier in Nederland te verketteren. Nou dan weet je hoe laat het is.
Ik heb bewust ervoor gekozen om niks van die rotzooi van m te lezen. Een mod heeft me gevraagd om alles door te sturen en die gaat er werk van maken.

Wat ga je eten vandaag? Ik heb wat inspiratie nodig.

01-12-2016, 16:20
Ik ook, maar dit is waarschijnlijk iemand die sympathie heeft voor de Khawarij zoals ISIS en co. Moge Allaah hem leiden en zijn ogen openen voor de verwerpelijkheid van groeperingen als ISIS

01-12-2016, 16:21

Citaat door lion7777:
Ka niet liegen cookies geschiedenis 30 dagen vandaar dat je zo n advertentie krijgt.
M.nl heeft standaard advertenties van dating sites. Ik zeg je eerlijk heb ooit lang geleden paar jaar terug weles gedaan maar is niks joh.

01-12-2016, 16:22

Citaat door A_bdars:
Ik ook, maar dit is waarschijnlijk iemand die sympathie heeft voor de Khawarij zoals ISIS en co. Moge Allaah hem leiden en zijn ogen openen voor de verwerpelijkheid van groeperingen als ISIS
Of aivd die racties wilt ontlokken van zwak begaafden.

01-12-2016, 16:23
Hoe bevalt marokko broer, is het nog te doen?

01-12-2016, 16:29

Citaat door Italia:
Ik heb bewust ervoor gekozen om niks van die rotzooi van m te lezen. Een mod heeft me gevraagd om alles door te sturen en die gaat er werk van maken.

Wat ga je eten vandaag? Ik heb wat inspiratie nodig.
Nou ik dacht in de eerste instantie van lekker weer een discussie topic maare er viel geen touw aan vast te knopen. Indd gewoon rotzooi haha. Dacht daar ga ik mijn tijd niet in steken.

Ik weet nog niet. Of gewoon pizza of pasta of ik moet wat bedenken. Heb wel zin om echt iets te gaan koken..
Zullen we gewoon samen een receptje op internet uitzoeke en die we dan beiden gaan maken en vanavond de foto van plaatsen wie het best heeft gemaakt?

01-12-2016, 16:34

Citaat door romais:
Nou ik dacht in de eerste instantie van lekker weer een discussie topic maare er viel geen touw aan vast te knopen. Indd gewoon rotzooi haha. Dacht daar ga ik mijn tijd niet in steken.

Ik weet nog niet. Of gewoon pizza of pasta of ik moet wat bedenken. Heb wel zin om echt iets te gaan koken..
Zullen we gewoon samen een receptje op internet uitzoeke en die we dan beiden gaan maken en vanavond de foto van plaatsen wie het best heeft gemaakt?
Ik ben niet zo een pizza liefhebber om als avondeten te nemen. Ja is goed hhh kies jij een recept uit dan.

01-12-2016, 16:41

Citaat door Italia:
Hoe bevalt marokko broer, is het nog te doen?
Ik ben erg blij in Marokko wahamdoelilah en het heeft mij Nederland helemaal doen vergeten, baraka Allaahu fiek voor het vragen.

01-12-2016, 16:46



Citaat door A_bdars:
Ik ben erg blij in Marokko wahamdoelilah en het heeft mij Nederland helemaal doen vergeten, baraka Allaahu fiek voor het vragen.
Wa feek broer. Moge Allah je rizq vermeerderen.

01-12-2016, 16:54
Hier wat ah gerechten. Heb een paar uitgezocht die snel te bereiden zijn en voor de ingrediënten gewoon bij de ah moet zijn. Zal ik hier wat uit kiezen of wil je wat anders?


01-12-2016, 17:00
Of we doen het morgen wel heb toch niet zoveel zin om te gaan koken haha. Moet nog keiveel was strijken bedenk ik mij net en niet zo een zin om nog naar de ah te gaan haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9